رواية جحيم عاشقي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم زولة وحيد
رواية جحيم عاشقي الفصل الثاني والعشرون 22
أحمد :تقى
تقى بصت عليه
تقى بدموع :عايز ايه
أحمد :انتي حامل
آسر راح مسكه من لياقة قميصه
آسر بغضب :ملكش دخل هي دلوقت مش بنتك هي مراتي وبس
أحمد زق آسر
أحمد :انتي حامل ياتقى
تقى :اه
أحمد بفرحة :يعني هيجيني حفيد
آسر مسكه من لياقة قميصه وزقاه بعيد
آسر :انت ولا ليك بنت ولا ليك حفيد... يلا ياتقى
تقى قامت وراحت مع آسر
أحمد بخبث رفع سماعة التلفون:اه طلعت حامل انا راقبتها من السوق
مجهول :الولد دة مش لازم يعيش
أحمد :اوكي
==================
عند تقى واسر في العربية
تقى كانت باصة ع الشباك
آسر :حبيبتي مالك
تقى :معقولة بابا يكون عايزني اسامحه
آسر :حبيبتي الراجل دة مش بيجي إلا للمصالح ف اكيد عندو مصلحة
تقى :آسر بس هو في النهاية هيفضل ابويا
آسر :اه ابوكي بس دة انسان سيء... بقولك ايه
تقى :ايه
آسر بخبث :مفيش عشا رومانسي زي بتاع امبارح
تقى بضحك :لأ العشا اللي زي بتاع امبارح بيكون للمفاجئات بس
آسر :يااااه
تقى ضحكت
=================
بقلمي زولة وحيدة
عند هند كانت قاعدة في حضن ايهم
هند :حبيبي
أيهم :نعم
هند :انت عايز ولد ولا بنت
أيهم :عايز بنوتة تكون قمر زيك
هند :وحتى انا عايزاها بنت
تلفون أيهم رن
أيهم :رجعتو يا آسر؟
آسر :تعال ع المكتب
أيهم :في ايه
آسر :تعال
أيهم اوكي
وراح ع الباب
هند :أيهم في ايه
أيهم :آسر عايز يكلمني في موضوع مهم
هند :اوكي
عند اسر
آسر :ابو تقى بيخطط لحاجة
أيهم :يا آسر يمكن عايز بنتو تسامحه ويعيش باقي عمرو مع ابنو
آسر :لأ يا أيهم الراجل دة خبيث انا متأكد انو عايز يعمل حاجة لتقى أو لابني
أيهم :طب هنعمل ايه
آسر :عايزك تبعتلي حرص يتابعو كل تحركاتو بيقابل مين وبيعمل ايه
أيهم :غريب الطلبات دي كنت بتطلبها من زياد
آسر :ياعم زياد دة شكلو اتجنن بعد ما شاف اختك قاللي لو ماتجوز زينب مش هيساعدني في شي
أيهم بضحك :بجد اتجنن
تقى دخلت ع المكتب
آسر :حبيبتي في ايه
تقى :زياد هنا ومعاه المأذون وعيلته
أيهم واسر في نفس الوقت :اييييه
تقى :تعالوا
كلهم راحو عندو
هند :زبادي ازيك
زياد :امال فين زينب
أيهم :عايز منها ايه
زياد :انا جايب مأذون وجايب اهلي هكون عايز ايه... ياعم شغل دماغك
آسر :زياد انت بتهزر
زياد :لأ مش بهزر
هند :زبادي مش بيهزر يازينب تعالي شوفي مصيبتك هتتجوزي زبادي
زياد :روحي ناديها ياهند
هند :لأ 😜😜😜
زياد :روحي ياتقى
تقى كانت هتروح
آسر مسكها
آسر :حبيبتي بتسمع كلامي انا وبس ومش هتروح تنادي حد
زياد راح ع اوضة زينب كانت معاها مامتها
زياد :خالتي ممكن تسيبني مع زينب
ام زينب:طيب
ام زينب طلعت
زينب :مش هتتجوزني يامجنون
زياد :مش مجنون انا بس شكلي هتجنن واعمل مصيبة قبل مانتجوز
زينب كانت لابسة بيجامة قصيرة
زينب راحت لبست عباية وطرحة بسرعة
زينب:ياقليل الذوق انت ازاي تدخل كدا
زياد فضل يقرب منها
زينب :يازفت ابعد والله هصوت عليك واقول...
زياد صلح ليها الطرحة وبعد عنها
زياد :هتقولي ايه
زينب :ولا شي
زياد بضحك :انتي دماغك فيها أفكار وسخة
زينب :اطلع من اوضتي
زياد مسكها من ايدها ونزلها تحت
زياد :يلا ابدأ
بعد ما خلص المأذون
المنشاوي وابو زينب :مبروك يابنتي
كلهم باركو ليهم
زياد لزينب :واتجوزنا أهو
زينب جريت ع اوضتها
زياد راح وراها
زياد دخل
زياد :مبروك ياحبيبتي
زينب :انا مش حبيبتك
زياد زينب انتي نسيتيني نسيتي لما كنا بنلعب مع بعض
زينب :لأ انا مابعرفك
زياد بصدمة :انا زياد يازينب تتذكري لما كنا بنضرب فريدة
زينب وهي بتمسك راسها
زينب :اخررررس
- تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية جحيم عاشقي) اضغط على أسم الرواية