Ads by Google X

رواية جحيم عاشقي الفصل السادس والعشرون والاخير 26 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عاشقي  الفصل السادس والعشرون والاخير  26 بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي  الفصل السادس والعشرون والاخير 26

آسر :انا لازم اقتل فريدة واخلص من قرفها بقى ومسك التلفون يتصل بحد
تقى مسكت ايدو
تقى :لأ يا آسر انا مش عايزاك ترتكب جريمة العدالة هتحاسبهم
آسر: بس...
تقى بمقاطعة :علشان خاطري وعلشان ولدنا يعيش حياة حلوة
وحضنته
آسر :حاضر مش هعمل حاجة
تقى :انا بحبك
آسر :وانا بحبك
بقلمي زولة وحيدة
بعد 8 شهور
في المستشفى
تقى :اااااه بطني يا آسر
اسر :اصبري شوية
تقى عضته
تقى :ياااازفت كله بسببك
آسر :خلاص اسكتي
تقى :مش هسكت اااااه
دخلوها ع الاوضة
الدكتورة دخلت
بعد مدة طلعت الدكتورة وفي ايدها ولد صغنن وقمر
آسر :تقى كويسة؟
الدكتورة :اه
آسر دخل بسرعة
آسر :حبيبتي انتي كويسة
تقى بصوت ضعيف :آه فين ابني
آسر :تصدقي نسيتو مع الدكتورة
تقى بغضب :ازاي نسيتو انت اتجننت
آسر :خلاص اهدي ياما هروح اجيبو
أيهم دخل وفي ايدو ابن تقى
(مش هقول تقى واسر لانو تقى اللي تعبت فيه😜😜😜)
تقى وهي بتحاول تقوم هاتيه
آسر اخدو من أيهم والنونو بدأ يصرخ
تقى بغضب :آسر هاتيه
آسر :لأ انتي هتحبي اكتر مني
تقى :آسر بطل هبل هاتيه الولد بيعيط
آسر :لأ
المنشاوي دخل
المنشاوي :مبروك يابنتي
تقى :الله يبارك فيك ياجدو
آسر :وأنا.. مفيش مبروك يا آسر
أيهم راح بأس راس تقى
أيهم :مبروك ياحبيبتي
تقى كانت هتتكلم بس آسر حط الولد مع المنشاوي وراح بعد أيهم عن تقى
آسر بغيرة :باركلي انا مش هي
تقى :انت اللي ولدتو؟
آسر :لأ بس انا ابوه وليا الحق تباركولي
دخل زياد وزينب
زياد :مبروك يا اسورة
زينب راحت حضنت آسر
زينب :اسورتي مبروك
زياد بعدها عن آسر
آسر :اسمي آسر يازبادي وانتي ياجعفورتي اسكتي
كلهم ضحكو
تقى :امال فين هند يا ايهم
أيهم :الست هند نايمة وبتشخر
فجأة تلفونو رن
أيهم رد عليها كانت مكالمة فيديو
أيهم :تصدقي انك بنت حلال كنت بتكلم عنك دلوقت
هند وهي بتاكل التفاحة:آه ياريت تكونو بتتكلمو عني بالخير
أيهم :ياحبيبتي طبعا بالخير هو انا هتكلم عنك بالشر لاقدر الله
زينب اخدت الفون
زينب :كدااااااااااب.... كان بيقول انك نايمة وبتشخري
هند بغضب :هو قال كدا
زينب :آه
هند بصوت عالي :هتشوف هعمل فيك ايه يا استاذ ايهم
أيهم بخوف مصتنع:حبيبتي مش عايزة تشوفي ابن آسر وتقى
هند :آه
آسر اخد الفون :مش هتشوفي ابني
هند :ه😒مش عايزة وبعدين مش انت اللي ولدتو علشان تقول ابني ودة ابن رفيقتي كمان
زينب اخدت الفون واعطتو لتقى
أيهم :ياجماعة الفون دة غالي جداً اتعاملو معاه بحذر
الكل ضحك
هند :هتسموه ايه
آسر :فهد
تقى :لأ هنسميه يزن
آسر :فهد
تقى :يزن
آسر :خلاص هنعمل تصويت
تقى :اوكي مين مع اسم يزن
آسر :ومين مع اسم فهد
المنشاوي :انا مع تقى اسم يزن جميل
تقى :بحبك ياجدو
آسر :زينب قولي
زينب بتفكير :امممم 🤔 انا هفكر شوفو زياد لحد ما اعرف اختار
آسر :زياد اختار فهد وإلا هزعل وانت عارف زعلي
زياد بخوف :فهد فهد
تقى :لأ آسر بيخوف زياد انا مش راضية
زياد :لالا اسم فهد حلو اوي
أيهم :خلاص انا هختار يزن علشانك يا امورتي
تقى :احلى أيهم في العالم
تقى :يلا اختاري يا هند
هند :اسم يزن حلوووو وحتى لو مش حلو انا مش هقيف في صف جعفر مجعفر جعفور
آسر :يلا يازينب احسنلك تختاري اسم فهد
زينب :انا مش بخاف منك يا اسورة... ف علشان كدا انا هختار يزن
تقى :😜😜😜انا كسبت وانت وزياد خسرتو
زياد :لأ انا من البداية كنت هختار اسم يزن بس قولت أوقف مع رفيقي.. ف انا معكم مش خسران انا
وكلهم ضحكو
بعد شهور
هند ولدت ولد سمتو اياد
وزينب ولدت بنوتة زي القمر اسمها غزل
وطبعاً دي اختيارات الصبايا والشباب ماقدرو يعارضوهم
بعد 3 سنين
آسر وتقى كانو بيتفرجو ع فيلم رعب في اللاب توب وتقى كانت حاضنة آسر
يزن دخل بسرعة
تقى بعدت عن آسر
يزن :مامي انا خايف تعالي نامي معايا
آسر :اطلع ياولد مامتك هتنام معايا انا
تقى :تعال ياحبيبي تعال نام معانا هنا
يزن بص لاسر بخوف واسر بص عليه بتحذير
تقى بصت عليهم
تقى :في ايه ياحبيبي
يزن بخوف:مفيث انا هروح انام في اوتي(اوضتي)
تقى مسكته وحضنته
تقى :حبيبي مالك ابوك عمللك شي؟
آسر :يزن اطلع بقى انا عايز انام
تقى :حبيبي يزن في ايه بس
يزن بخوف :بابا قاللي ممنوع انام معاكم لانو كدا انتي هتكرهيني
تقى بغضب :آسر انت ازاي تقول للولد كدا
آسر :آه دي اوضتي انا ممنوع ينامو فيها اطفال
تقى :وانت ازاي تقولو اني هكرهو لا وكمان مخوف الولد
آسر :شفتي بتحبيه اكتر مني
يزن :ثقتي ياماما بابا ثرير اوي
تقى حضنته :آه ابوك شرير واناني تعال ننام في اوضتك
آسر :خلاص نامي انتي ويزن بس بشرط
تقى :ايه
آسر :هو ينام ع جنب لوحدو
تقى :آسر هو طفل ازاي هنسيبه ع جنب لوحدو
آسر :مش هينام في نصنا
يزن :ماما خلاص خلينا نثيب بابا لوحدو وننام في اوتي
تقى :يلا
واخدت يزن وراحت ع اوضة يزن ونيمتو وراحت ع اوضة آسر علشان تشيل عباية الصلاة
دخلت وفتحت الدولاب
آسر طلع من الحمام وحضنها من ورا
آسر :وحشتيني
تقى :آسر ابعد انا عايزة اروح ليزن هيزعل إذا ملقانيش جمبو
آسر :وأنا كمان زعلت لما روحت مع يزن وسبتيني لوحدي
تقى :بس دة ابنك المفروض ماتزعل وبعدين هو لسة صغير اتعامل معاه ع قد عقله يا اسر
آسر وهو بيشم شعرها :حاضر ياحبيبتي
وشالها ونيمها جمبو وحضنها
تقى وهي بتحاول تزقه:آسر ابعد انا لازم اروح ليزن
آسر وهو بيشدد ع حضنها :لأ مفيش خروج يلا نامي
بعد مدة من التعب وهي بتحاول تزقه تقى نامت
يزن فاق ولقا تقى مش جمبو
وراح ع اوضة آسر وفتح الباب
وراح نط فوق السرير
وبدأ يصرخ وهو بيعيط
يزن :ماماااااااااا....ليه ثبتيني انتي ثريرة انتي بث بتحبي آثر
تقى صحيت بفزع
تقى بخوف:يزن ليه بتعيط في ايه
يزن ببدموع:انتي ثبتيني لأنك بتحبي آثر ثح... قولتي هتنامي معايا بث نومتيني وروحتي عندو
تقى حضنتو
تقى :حبيبي انا بحبك انت اكتر من آسر ماتعيط بقى لاني انا كمان هعيط
يزن مسح دموعو :مث هعيط انا بحبك ياماما
تقى :وانا بحبك يا احلى يزن في العالم
آسر بنوم :في ايه ياتقى
وبص ع يزن
آسر :انت
يزن :ماما بتحبني اكتر منك😝😝😝
آسر بغيرة:ايه
تقى :اسر بطل غيرة دة طفل
يزن كان بيعمل ليه كدا😝😝
آسر :انتي شوفيه بيعمل ايه
تقى بضحك :حبيبي هو صغير
وتستمر غيرة آسر من ابنه لحد مايكبر

يتبع الجزء الثاني من الرواية اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent