رواية عشقت طالبتي الجزء الثالث 3 الفصل الثالث بقلم نوران وليد
رواية عشقت طالبتي الجزء الثالث 3 الفصل الثالث
اسد و هو يقترب نحوها و يجذبها من شعرها فتالمت هديل
- اسد بغضب : مش كفايا اني مستحمل حرماني من الخلفة بسببك
- هديل و الدموع في عيونها : ذنبي انا يا اسد انت اكتر حد عارف انه مش بأيدي و لا ايدك ان كل ما احمل الطفل يكون مشوه و اظطر اني انزله
- اسد : يا رتني ما اتجوزتك و لا شوفتك يا هديل جايز لو كنت ما تجوزتكيش و كنت اتجوزت واحدة مش قريبتي ما كنتش هضطر اني اقت*ل أولادي بأيدي
- هديل بشبه انهيار : انا مش مصدقة الانا بسمعه واضح انك نسيت اني ما كنتش طيقاك و لا عاوزة اتجوزك حتي
- اسد بغضب و هو يجذبها من ذراعها : لا ما نستش و عارف السبب و فاكره و هو انك كنتي بتحبي اخويا يا هديل
- هديل بدموع: انت بقيت مريض يا اسد مريض و انا مش هستحملك اكتر من كده همت هديل بالمغادرة و في تلك اللحظة امسك بها اسد
و دفعها للداخل لتسقط و هي تتألم و تفقد الوعي
____
في المستشفى
كان حمزة قلق علي ريما حتي خرج الطبيب
- الدكتور : اطمن يا حضرة المقدم المدام زي الفل تقدر تشوفها
- حمزة بقلق و خوف : طيب و الطفل
- الدكتور : زي الفل كمان
تنفس حمزة و توجه الي غرفة ريما
- حمزة و هو ينظر اليها : حمد الله علي السلامة
- ريما بدموع : الله يسلمك انا اسفة
- حمزة : علي ايه
- ريما و هي تنظر في عيونه : علي كل حاجة يا حمزة سامحني
- حمزة بحسرة : بعد ايه يا ريما انتي وجعتني
- ريما و هي تحاول ان تعتدل فاقترب منها ليساعدها : حقك عليا انا بحبك
- حمزة و هو يقبل رأسها: و انا عمري ما حبيت حد قدك في حياتي
- ريما : يعني صافية لبن
- حمزة بابتسامة: حليب يا قشطة بس ما قولتيش ليا انتي كل ما بتعيطي بتحلوي اكتر كده ليه
- ريما بكسوف : بس بقي يا حمزة اللاه
- حمزة : ااااه يا ستو انا
- ريما : 😂😂😂
_____
عند مجهول
- شخص ١ : هتاخد الورق ده و الصور دي و تبعتهم لحمزة و في نفس الوقت اوعي توقف الدواء المسؤل عن تشويه ابن اسد و هديل لحد ما يخلصوا علي بعض
- شخص ٢ : امرك يا باشا
يا تري مين الشخص ده و يا تري حمزة و ريما حياتهم هتبقي مستقرة علي طول
- اسد بغضب : مش كفايا اني مستحمل حرماني من الخلفة بسببك
- هديل و الدموع في عيونها : ذنبي انا يا اسد انت اكتر حد عارف انه مش بأيدي و لا ايدك ان كل ما احمل الطفل يكون مشوه و اظطر اني انزله
- اسد : يا رتني ما اتجوزتك و لا شوفتك يا هديل جايز لو كنت ما تجوزتكيش و كنت اتجوزت واحدة مش قريبتي ما كنتش هضطر اني اقت*ل أولادي بأيدي
- هديل بشبه انهيار : انا مش مصدقة الانا بسمعه واضح انك نسيت اني ما كنتش طيقاك و لا عاوزة اتجوزك حتي
- اسد بغضب و هو يجذبها من ذراعها : لا ما نستش و عارف السبب و فاكره و هو انك كنتي بتحبي اخويا يا هديل
- هديل بدموع: انت بقيت مريض يا اسد مريض و انا مش هستحملك اكتر من كده همت هديل بالمغادرة و في تلك اللحظة امسك بها اسد
و دفعها للداخل لتسقط و هي تتألم و تفقد الوعي
____
في المستشفى
كان حمزة قلق علي ريما حتي خرج الطبيب
- الدكتور : اطمن يا حضرة المقدم المدام زي الفل تقدر تشوفها
- حمزة بقلق و خوف : طيب و الطفل
- الدكتور : زي الفل كمان
تنفس حمزة و توجه الي غرفة ريما
- حمزة و هو ينظر اليها : حمد الله علي السلامة
- ريما بدموع : الله يسلمك انا اسفة
- حمزة : علي ايه
- ريما و هي تنظر في عيونه : علي كل حاجة يا حمزة سامحني
- حمزة بحسرة : بعد ايه يا ريما انتي وجعتني
- ريما و هي تحاول ان تعتدل فاقترب منها ليساعدها : حقك عليا انا بحبك
- حمزة و هو يقبل رأسها: و انا عمري ما حبيت حد قدك في حياتي
- ريما : يعني صافية لبن
- حمزة بابتسامة: حليب يا قشطة بس ما قولتيش ليا انتي كل ما بتعيطي بتحلوي اكتر كده ليه
- ريما بكسوف : بس بقي يا حمزة اللاه
- حمزة : ااااه يا ستو انا
- ريما : 😂😂😂
_____
عند مجهول
- شخص ١ : هتاخد الورق ده و الصور دي و تبعتهم لحمزة و في نفس الوقت اوعي توقف الدواء المسؤل عن تشويه ابن اسد و هديل لحد ما يخلصوا علي بعض
- شخص ٢ : امرك يا باشا
يا تري مين الشخص ده و يا تري حمزة و ريما حياتهم هتبقي مستقرة علي طول
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشقت طالبتي" اضغط على اسم الرواية