رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها البارت الثالث 3 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الفصل الثالث 3
عمر: سلام عليكم
الكل: وعليكم السلامه ورحمة الله وبركاته
عمر: قبل مانسا في كام مشروع هنزلهم علي المنصه وكل مجموعه تعمل مشروع منهم وهيتسلم ان شاءلله بعد اسبوع يعني زي النهارده تمام
الكل: تمام وبدا يشرح
_يالهوووي ده يجنن يابت يامنه والله قمر ياناس علي الارض وبيشرحلنا
_يابخت اللي هتتجوزه شوفي العضلات ولا اي جنتل مان اي ولا الدقن الصغننه اللي تخطف دي يالهووووي
منه: متتلمي انتي وهي بقا خلاص
=هههههههه الاستاذ منه بتغير عليه ولا اي 😂
منه: ايه ويارا نتلم انتو عرفين مش بستحمل حد يتكلم عليه ماشي
يارا: ههههههه خلاص ياختي بس لم يبص في وشك ابقا اتكلمي اصلا
ايه: صح يامنه لسه مردش عليكي
يارا: يرد عليها فين
منه: منك لله انا بعتلو علي الانستا ولسه مردش عليه بيتقل علي بس علي مين علي منه استنو بس علي
عمر: ممكن اللي قعدين عملين يرغو ورا دول يقفو
منه: بتشاور علي نفسها انا
عمر: اه هو في حد بيتكلم غيرك انتي والاتنين اللي قاعدين جمبك اقفو
يارا وايه: احنا اسفين يادكتور
عمر: ممكن اعرف عملين تتكلمو في اي وانا بشرح
منه: كنا بنتكلم علي المشروع بتاعك يادكتور احنا اسفين
عمر: ياريت متتكررش تاني عشان المره الجاي هتزعلو والمشروع تبقا تتكلمو فيه بعد مخلص ماشي
يارا: تمام يادكتور اسفين
عمر: اقعدو
منه: بقا انا يكلمني ويزعقلي كدا ماشي استنا بس علي يادكتور عمر
ياسمين: ها خالصتي
منه: بصوت عالي اه ويلا نروح
ياسمين: في اي مالك
يارا: الدكتور زعقلنا واحنا في المحاضره
ياسمين: ليه
ايه: كنا بصراحه عملين نتكلم وهو بيشرح
ياسمين: طيب ما كدا غلط
منه: ياسمين مش عايزه محاضرات عن الغلط والصح دلوقتي عشان علي اخري
ياسمين: منه اتلمي ووطي صوتك
منه: يوه بقا يلا نروح ولا هتفضلي قاعدها هنا انا ماشي وسابتها ومشت
ياسمين: طيب يابنات عايزين حاجه
يارا وايه: لا شكرا
ياسمين: سلام عليكم
ياسمين واقفه علي الطريقه ومش لاقي عربيات خالص عمر شافه وهو سايق العربيه بتاعتو راح عندها وواقف
عمر: الجميل واقف ليه كدا
ياسمين: مردتش
عمر: انا ممكن اوصلك بدل وقفتك دي لان الساعه واحدها الموصلات بتبقا مش كويسه وممكن حد يجي يضايقك
ياسمين: شكرا انا اعرف اتصرف
عمر: ممكن اوصلك ومتخافيش والله
ياسمين: ممكن حضرتك تمشي ومالكش دعوه بي وشكرا وسابته ومشت وهو ماشي جمبها بالعربيه
عمر: تعالي اوصلك متخافيش فضل يتكلم وهي متردش عليه فسابها ومشي بس وقف بعيد عنها شوي واستنا لحد مركبت وراح مشي راح الشركه
مصطفي: اي اي ده عمر في الشركه النهارده وانا اقول مالها الشركه فاضي كدا ليه ومنور
عمر: لا والله اتلم طيب ياثكر وبطل هزار 🤨
مصطفي: هههههههه حبيبي ياواد والله اي جابك النهارده ومقولتليش امبارح يعني انك جي النهارده
عمر: قلب الواد والله ياصاصا والله المدير بتاعكم الظالم قالي لازم اجي النهارده عندكم اجتماع وعايزني اساعدو والسكرتير واخدها اجازها
احمد: مين اللي ظالم ياض 🤨🤨🤨
عمر: هاااا الواد مصطفي هو اللي ظالم يرديك ياخد موزتين امبارح يسهر معاهم ويسيب ابنك لوحدي 😢😢
مصطفي: هااا بطل كدب ابوك عارفك ياكداب بقا انا اللي خدت الموزتين وسيبتك ياكداب
احمد: مززه اي الكلام ده متبطلو قله ادب انتو الاتنين ويلا علي الشغل
احمد بصوت واطي لمصطفي
احمد: المزتين كانو حلوين ياواد صح
مصطفي: كانو اي ياعمي هيفاء واحدها منهم شبها كدا والتاني اي بسكوته
عمر: لا والله 😉بوسبس احل علي فكرا وممكن اقوله وانت ياستاذ مصطفي تتلم هااا تتلم 😒
احمد: بوسبس لا انت حبيبي
عمر: طيب لم دورك ويلا علي الاجتماع
احمد: يلا
لبني: بسبوسه حبيبتي جت ها ها ها ها وجرت حضنتها
ياسمين: ههههه اهدي هتموتيني ابت منه اختك فين
لبني: في الاوضه جوه
ياسمين: اشطااا اروح ادخلها عقبال متجهزي نفسك ونطلع نروح الملاهي
لبني: هي هي هيييييييييي وفضلت تتنطط ودخلت اوضتها وياسمين راحت عند منه
ياسمين: منه افتحي الباب
منه: مش هفتح وممكن تسيبيني لوحدي
ياسمين: وانا قولت افتحي الباب
منه: فتحت الباب عايزه اي احكي
ياسمين: هو مش المفروض انا رايحه معاكي ونيجي مع بعض ولا تسيبيني افضل انادم عليكي وانتي تمشي ولا تعبريني
منه:كنت مخنوقه وعايزه اروح لوحدي
ياسمين: في حاجه اسمها استاذان لو مش عايزه تروحي معايه مش تعملي التصرف ده
منه: بصي انا مش طايقه نفسي فافكك مني خالص اشطااا وسابتها ودخلت الاوضه وقفلت الباب
ياسمين فضلت تنادم عليها بس مردتش
امل: اهدي يابنتي
ياسمين: اهد اي انتي مش شايفه هي بتعاملني كيف
امل: هي طول عمرها كدا اهدي بس كدا وصلي علي النبي
ياسمين: عليه افضل الصلاة والسلام
لبني: هيييي خالصت يلا
ياسمين: يلا ياروحي ماما اخده لبني ونغير جوه ونيجي
امل: روحي ياروحي بس خلي بالك من نفسك
ياسمين: حاضر سلام عليكم
أمل: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الاجتماع خالص ومصطفي وعمر وقفين بيتكلمو
_وانا اقول الشركه منور ليه كدا اتاري حبيبي القمر هنا ومنورها
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها) اضغط على أسم الرواية