Ads by Google X

رواية ندم متأخر الفصل السابع 7 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

 

رواية ندم متأخر البارت السابع 7   بقلم بسملة بدوي

رواية ندم متأخر كاملة

رواية ندم متأخر الفصل السابع 7 

ليلى بخبث.... انا عايزه العصمه ف ايدي
ادهم هب من مكانه بصدمه وعصبيه شديده... نعم يا روح امك.
ليلي ببرود.....  الي سمعته
ادهم بعصبيه شديده.... شكلك لسعتي باين امشي من وشييي انا م فايقلك
رفعت حاجبها باستنكار وردت بخبث ... شكلك ناسي انك ف بيتي
ضغطت ع شفايفه بغيظ شديد....  طب انتي عايزه اي
راحت قعدت ع الكنبه وحطت رجل ع رجل.... فوقلي  الاول بس عشان وراك شغل كتير انت والسنيوره
رفع حاحبه باستنكار حاد... افندم؟!!!!
ابتسمت باستفزاز.... اممم اقولها تاني هو انا عندي اغلى منك.. ابتسم بسخريه ع كلامها ثواني وتحولت لصدمه....  انت سمعتني طبعا وانا بقولك سيبكو هنا بشرط انكو تعملو بلقمتكو والِ هي تخدموني كاالمثال  انت هتتطبخ وهي تنضف انت تنشر وهي تطوي انت تكتنُس وهي تمسح وهكذا.... ويلا صحيلي السنيوره
حاول التحكم ف اعصابه ولكن فشل واتحه اليها باندفاع.... بقوووووولك ااااااي
نهضت بخبث.... اممم ولا تقولي ولا اقولك ﯾ حبيبي يلا بق برا بيتي
تنفس بصوت عالي وسريع.... هتندمي صدقيني هندمك
ابتسمت بستفزاز.... اممم اعتبره تهديد؟
بص الجهه المعاكسه ليها واتجهه لِ نرمين..... نيمو روحي
نرمين بدلال....  صباح النور ﯾ بيبي
ادهم بخبث ونظراته متسلطه ع تلك الي تشتعل من الغيره ولكن خفياها ع قناع البرود....  نور عينه يالا يا روحي عشان تفطري
ليلي بعصبيه....  م وقته تحبوا بعض الشقه تضرب تقلب وراكو شغل كتييير دا غيييير لسااااا فطااااري ما جهزش... 5 قايق وفطاري يكون جاهز فاهمني... ماسمعتش
نرمين بغل وهي بتضغط ع كف  ادهم.... فاهمين
ليلى بخبث... والبيه القطه اكلت لسانه ولا اي ماسمعتش
ادهم اكتفى بنظره ارعبتها..
ليلى بخوف دارته بصوتها العالي.....  يلا انتو هتتفرجوا علياا الشقه مستنياكو  وفطاري نهت كلامها وفرت هاربه منه ومن نظراته المرعبه
..
ليلي بشماته وسعاده..... اكنُسيي بضمييير ي نور عينهُ
نرمين بصتلها بغل من غير كلام
ليلى بضحك شديد عالي وهي عنيها ع التليفزيون..... م قادره فظيع
فجأه ظهر ادهم من عدم وبص ع التلفزيون بغل ورجع بصلها....صوت ضحكك سامعه من المطبخ بتضحكي ع ايه هااا ورجع شاور ع التليفزيون.... دااااا اعلان اهوو بتضحكي ع اي بق
ليلى بتوتر....  الاعلان لسا جايه حالا وبعدين وانت مالك بضحك من بوءك
ملامحه حرفيا م مبشره للخير بتاتاً   ..  قاطعته بسرعه....  امم شقتي هتبق حلو اما اكون لوحدي ثح ﯾ ادهومي
بصلها بغيظ وسابها ومشا.. فضلت تتنطط ع الكنبه بطفوله... يس يس ولسا ولسا يس يس
نرمين بغل وهي بتراقبها.... البت دي زودتها بجد انا هروح  اقت. لها واخلص منها ومن قرفها  واخدت السك. ين من الطبق واتجهو ليها بشر
ليلى بخضه وهي شيفاها بتهجم عليها..... اي اي انت اتهبلتي ولا اي يا مجنونه ابعدي عني
نرمين بغل.... هقتل.ك يعني هقتل. ك
ادهم ف اخر لحظه اخد منها السكينه وضربها بالألم....  انتي مجنونه ايه الي كنتي هتهببيه داااا
نرمين بصريخ.... انت بدافع عنها ليييه واحد غيرك يشاركني ونخلص منها
ادهم بعصبيه..... عشان حقوديه ومتهوره غووووري ع اوضتك اخلصي اخلصييييييي.. جريت ع اوضتها ونفذت كلامه وهي بتابعها بغل ونظرات متوعده
ليلي ببكاء وكلامتها متقطعه... دي دي كانت دي كانت ه ه
ادهم بحنان وهو بياخدها ف حضنه.... اهدي يا روحي اهدي انت بخير اهو معايا ومفيش حاجه انت بخير
بصتله بتوهان من ريحته الرجوليه الي خدرت جميع حواسها ونبرته الحنونه
ادهم انحنى وبق بيطبع قُبلات متفرقه حنونه ع فروه رأسها وقال بحنو.... اهدي بق وشدد من احتضانها
هقوم اعملك عصير لمون يهديكِ ي حبيبتي ماشي
هزت راسها بعدم تصديق من حنان المفاجأ ليها
ليلي ف نفسها....  ياريتها كانت عملت كدا من زمان يا شيخ  
ثواني وكان جه ومعاه العصير
ادهم بحنان وهو بيمسح ع خصلاتها.... حلو؟
ليلى بطفوله.... حلو بس دا حلو جدا خالث اوي
امسك بيدها ورفعها لشفته ولثمه بحب.....  الف هنا عليكِ
ابتسمت بخجل وسحبت ايدها.. ثواني وحست بضبابيه ف عنيها
ادهم بقلق.... مالك ي روحي
ليلى وهي بتمسك براسها.... م مافيش
قام ورجع معاه اوراق وقرب منها جامد واخدها ف حضنه تحت خجلها.... وقعي هنا ي نور عيني
بصتله ببرأه وتوهان....اي دا ي حبيبي
ابتسم بخبث....هنتجوز
امسكت بوجنته بتوهان...بس احنا متزوجين ثح
قرب منها بحنو وطبع قبله ع جبينها.... هنتحوز بحق وحقيقي ي روحي يالا وقعي
مسكت بالقلم بتوهان ووقعت وبعدين شددت من احتضانه وراحت ف ثبات عميق.
..
صحيت وهي حاسه ان راسها هتنفجر من الصداع وم فاكره حاجه بس ثواني وهاجمتها ذكريات البارحه ابتسمت بخجل بس فجأه اتحولت ملامحها بخضه.. ايه الورق الي وقعت عليه دا
وخرجت بسرعه بس لقيت نرمين قاعده ع رجله وبيضحكو
ليلى بغضب وغيره ... ايه الي بيحصل هنا دا...  بصوا انا جبت اخري منكو... البت انا م مطمناها امبارح كانت بتحول
تق. تلني  وانا م عايزه وجع دماغ يلا بق برا بيتي
ادهم بخبث وهو بيحاوطت نرمين بدراعاته بخبث.... امم م حابه تعرفي الورق الِ وقعتيه دا اي؟  ... تنازل ليا نور عيني عن كل حاجه... انتي طالق .. يالا لمي هدومك و ع بيت امك  باي باي
ليلي بصدمه


google-playkhamsatmostaqltradent