رواية جحيم العز الفصل التاسع 9
حور: هتندم اوي ي عز عمرك كلو
.. وسندت رأسها ع الكرسي وبدأت تفكر
Flash back
من 13 سنه
حور: ي بااابا يلااا بسرررعه عاوزه اشوف اختي
ابو حور ( عبد القادر): يووه ي حور استني بلم الشنط انت ي استاذ تعالا ساعدني ولا انا مخلفك ببلاش
فهد: ده انا فهد حبيبك استني علياا جاي اهو
عشق: فهد بطل برود ويلا ليا سنين مشفتش اختي وانت عمال تستبرد
فهد بضحك: يووه يـ جدع ما اهي اختي كمان
حور بغضب: انا بقي مشفتهااش من انا وصغيره
فهد: يعني انتي كبيره ع كده كلك ع بعضك 12 سنه
عشق: ع اساس انك الكبير
فهد بضحك: اه كبير انا 14 سنه ي ام 13
عبدالقادر: بس يـ عيااال يلااا اركبو العربيه علشان منتأخرش ع معاد الطياره
Back
سيلاا: حوور حووور
حور: نعم يـ سيلا
سيلا: تعالي هنتغدا
حور: مليش نفس
سيلا: لا يحبيبتي لازم تاكلي
حور بتفكير: ماشي
.. تحت
حور بدأت تاكل و ابتسمت لما لاحظت انو عز بيبص عليهاا
اريان: يلا بقي سلااام انا طاالع برره
عز: اهااا
يزن: ي بابي
عز: حبيب قلب بابي نعم.
يزن: عاوز العب معاك زي زمان انت دلوقتي مبقتش تلعب معايا
عز: يلا بيناا في الجنينه نلعب كوره
سيـلا: اوك وانا هروح اقعد بره شويه سلام يـ حوري
حور: سلام
عند احمد ومنار
الشرطه: ده بيت منار السيد
منار: ايوه
الشرطه: فتشو المكان
... فتشو ولقيو مخد"رات
الشرطه: اقبضو عليهم
احمد: في اي يبااشاا
... وقبضو عليهم
عنـد حور
حور: اي يـ فهد عملو اي
فـهد: قبضو عليهم وهخرجهم
حور: تمام واديلهم الفلوس وطلع سعاد برضو واديها نصيبها
فهـد: من عيوني يـ حوري
حور: عشق اي اخبارها
فهد: عادي كويسه.
حور: طيب يلا سلام
فهد: اوك مع السـلامه
... عنــــد عز ويزن
مجهول: اتحبسو يـ عز باشا
عز بابتسامه: زي ما كنت متوقع يلا سلام
يزن: يـ بابي شوف انا شاطر ازاي
عـز: طبعاً يـ حبيب بابي
عنـد نور
كانت نايمـه وبتحلم بطريقه مشوشه مش سامعه غير الاصوات بس
مجهول: انتي مش بتصوني العشره
مجهول: مش هتوصلي ولا هتبقي دكتوره وقال اي جراحه
مجهول: لا انا هستناكي روحي وحدك
مجهول: انتي في نظري ميته
نور بفزع : ززززيااااااااادددد بيييرررررررررري الحقوووووووني
بيري بخوف: اي ي نور مالك
نور: في كلام كتيرر في مخي دوووشه
... و زياد حضنها وفضل يرتب ع شعرها
زياد بـ مواسـاه: متخفيش ي حبيبتي انا معاكي.
بيري: ارن ع الدكتور
نور بدموع: لا انا كويسه
بيري: خلاص يحبيبتي متخفيش
عند اريان
اريان: هجيب اكونت الانستا بتاعها
اريان بـ حب: بحبك ي نوري وهفضل احبك مهما كنتي بحبكِ يـ اللي نورتي حياتي اسم ع مسمي نور وانتي فعلاً نور ي نور عيني يااااه يـ نور لو تعرفي بحبك قد اي انا سبتك مـره وندمت عمري كلو ودلوقتي ع جثتي ما اسيبك
" اللـ بيحب حد مش بيحس بـ يأس وهو بيعافر للحـصول عليـه. ♥️"
عنـد سيلا
.. فتحت فونها لقت ادد من مراد الشريف
سيلا بفرحه: بعتللليييي ااادددد هيييييييي اقبل ولا لاااا اي الهبل اللي انا فيه لااا طبعاً ده عز يد"بحني.. بس يجدعع ده صاحب اخويا هقبللل
... وقبلت الادد ولقت مسج من مراد
مراد: قبلتي الادد؟؟
سيلا: عادي يعني غريبه وبعدين ارفض ادد من اخويـا
مراد: اخوكي؟؟
سيلا: اه اخويا فيها حاجه
مراد: لا انا عمك مش اخوكي
سيلا: يـ دمك خفيف يبوي
مراد: اهااا خفيف اوي
سيلا: امم ي اخويا
مراد: انتي بتقولي اي لـ عز...
سيلا: بقلو يـ عز
مراد: اهاا اديكي بتقليلو يـ عز و هو اخوكي وانا اخوكي كمان قوليلي يـ مراد
سيلا: هااا ماشي ي مراد
مراد: ايوه كده
... ورن عز ع مراد
عز: انت ي ز"فت
مراد: ايي
عز: انتت باااعت اددد لـ سيلااا
مراد بخوف وبرود: اهاا مش اختي هي زي ما هي اختك
عز: لا يحبيبي هي اختي واختك بس مش سوشيال ميدياا وتبقي فريند عندك اعمل بلوك يمراد
مراد: ولو معملتش
عز: نخسر بعض فيهاا يـ مراد
مراد: يلا سلام هعمل.
عند مراد
مراد بقلق: طيب يربي هي دلوقتي هتزعل
مراد: بص بطل هبل اعمل بلوك وبكره اتقدم لـ عز
.. وعملها بلوك
عند سيلا.
سيلا بدموع: ده عملي بلوك... طول عمرك حيو"ان ومش بتحس
وفضلت تبكي
عـند فهد و عشق
عشق: اي رايك ف الطقم ده
فهد: حلو لي
عشق بخبث وفرحه: ما انا اهو يجدع مقلتلكش
فهد: ع اي
عشق: اصلي بقيت السكرتيره لـ عز المنشاوي
فهد: العبب كده العب هيحلو
عشق: و الحق هيتجاب احلي
فهد بابتسامه نصر: ده حقنا هيتجاب ونص
عند معتصم
رامي: في سكرتيره جديده جايه ل عز بكره و هتكون معاها الصفقه
مراد بصدمه:
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية جحيم العز) اضغط على أسم الرواية