رواية هنايا الفصل الاخير بقلم بسملة بدوي
رواية هنايا الفصل الاخير
ما سافه ما فتحت الاوضه اطلقت صرخه مصدومه..... عااااا
انس بغضب ..ايه الي جابك هنا م انا محذرك مليون مره ماتدخليش صح ولاا لاااء وفجأه جريت عليه بصدمه وبتشاور ع الحيط بعدم استوعاب.... اي دااا صوري بتعمل عندك اي
بصلها كتير واتخطاها وشاور ع كذا صوره ليها.... دي وانتِ زعلانه يوم ماتشاكلتي مع صحبتك ودي يوم ما انتِ فرحانه بمجموعك ف الثانوي ودي وانتي مضايقه ساعه عمي مرضاش يخليكي تركبي عربيته ودي يوم
قاطعته بابتسامه..... انت جني صح
ضحك من قلبه...لا م جني انا اميرك يااميرتي
هنا بغضب مزيف..... انا مش فاهمه حاجه خالث ممكن تفهمني بقا اي دا وصوري دي بتعمل عندك اي
قرب منها وفجأه مسك ايدها بحب..... بحبك
رفرفت برموشها بعدم استيعاب..... اي
قرب وشه من وشها.... ب ح ب ك ي ه ن ا ي ا
هنا بدموع..... بتحبني بجد ولا كدا وكدا وعايز تنتقتم
بعد خطوه لورا باستغراب..... انتقم منك؟!!!
هنا بعييط مزيف.. ايوا عشان ترضي غرورك بقا بانكساري وضعفي
انس بصلها بعدم تصديق.... انتي بتقولي اي ياماما انتي شاربه اي وانا اعمل كل دا ليه
هنا ضيقت عنيها بريبه..... مش عارف ليه اقولك ليه عشان ضربتك بالالم
ضرب كف ع كف..... لا حول الله يارب وقعت ف واحده مجنونه يخربيت المسلسلات التركيه ع سنينها
اتكلمت بسرعه..... بس دا م مسلسلات تركيه دي روايات واللهِ هو البطله بتضرب اابطل بالالم ويشاء القدر يجمعهم وتشتغل عنده وهو بق يفرح ويقعد يعذب فيها طول الروايه عشان الالم بتاعها عشان يرضي غرورها و آه راسي
ضربها تاني ع افاها..... مش بقول وقعت ف واحده مجنونه
زمت شايفها بطفوله..... مجنووونه قولتلي
ضحك وبصلها بهيام.... احلى مجنونه شافتها عنيني... بحبك
مقدرتش بتداري ابتسامتها وابتسمت بخجل.... طيب
رفع شفته باستنكار.... طيب اي بقوووولك بحبك
كتفت ايدها قدام صدرها وضحكت.... اعمل اي يعني
حط ايده تحت دقنه ومثل التفكير..... اممم هو الواحد اما بيعترف لواحده بحبه بتقول اي
نزلت راسها بخجل..... انا لسا يدوب عرفاك من يومين
مسك ايدها وباسها... اوعدك هخليكي تعشقيني عشق كدا
هنا بضحك.... واثق اوي
فجأه لقت نفسها متشاله...... تحبي تشوفي
هنا بكسوف.... انت هتعمل اي يا مجنون
انس بضحك.... النهارده دُخلتنا ياروحي وغمز
خبت وشها ف صدره بكسوف..... قليل الادب اصلا
انس بخبث..... انتي لسا شوفتي حاجه انا هوريهالك ع اصولها..
هنا بخوف... اقولك بسر يا بن عمي.. بس ماتقولش لحد والنبي انا يعني اا
نزلها بخوف..... انتي اي كويسه انتي اي... مالك انطقي!!؟
زقته وجريت ع اوضتها..... انا الي قتلت موفاساا هعهعه يالا ياحبيبي اوضه الاطفال مستنياك قال ليله دخلتنا قال
ضحك ع تصرفاتها الطفوليه المحببه لقلبه.... مجنونه بالله قرب من الباب وخبط عليه.... هنايا مينفعش كدا انا جوزك برضو مايصحش كدا افتحي الباب
هنا بدلع.... تؤ.
عدى نص ساعه ومفيش صوت فتحت الباب بريبه بتبص لقت الي زقها لجوا..... بقا نص ساعه ع الباب عشان دلع سياتك
هنا بضحك..... اعيش وادلع عليك ياحبيبي
انس بهيام..... انتي قولتي اي
هنا بدلع.... حبيبي
انس بضحك.... اللهم صلى على النبي ايوا كدا هو دااا
هنا بحب... اقولك ع السر الحقيقي... انا كمان بحبك ياظبوطه قلبي من اول يوم كمان من ساعه مالطتشتك القلم
انس بهيام... قلب وروح وعقل ظبوطتك .. هتغاظى عن لطشتك بالقلم دي يا قلب الظبوطه
ههه بحبك ياظبوطه قلبي
وانا بعشقك يا قلب ظبوطك
ولأنك جئت ف الوقت الذي كنت ارفض فيه الحب احببتك اكتر مما ينبغي♥'.
- تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية مابين الالف والكاف كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل