رواية انتقام ينتج حب البارت العاشر 10 بقلم همس احمد
رواية انتقام ينتج حب الفصل العاشر 10
رهف : موافقه
زين وادم بصدمه : ايه
رهف : خلاص
قاسم: يلا بقي
رهف ببرود : هروح الم هدومي
رهف دخلت الاوضه وزين وادم وحنين وعم سعد وأسر وهدي
ادم : وافقتيي ليههه
حنين : رهف انتي هتروحي لعمو دا ضربك
عم سعد: ليه
هدي : ليه واقفتي
أسر : هتسبينا
رهف ببرود : انا حره
زين بصدمه: انتي حره بعد كل ده وانتي حره
رهف ببرود :اه وينفع طلعوا علشان الم هدومي
كلهم طلعوا ما عدا ادم وزين
ادم بشك: هو هددك بحاجه
رهف: وانا قولت لا
لسه هيطلعوا لقو رهف عيطت جيروا عليها
رهف بعياط: انا اسفه
ادم : ليه متقولي كده
رهف: هقولكوا بعدين اشوفكم علي خير هتوحشوني
ادم : قولي بقيي في ايه وانا هاخدلك حقك
رهف:خلاص الموضوع انتهي
رهف طلعت
قاسم : يلا
رهف بصتلهم بصه وداع
طلعوا وركبوا العربية
راحوا فيلا قاسم وطلعوا
قاسم: بصي بقي الفيلا كلها دي تنظف أولها من آخرها ومش عايز غلطه
رهف بصت للفيلا كلها تراب وكبيرة: انا هعمل كل ده لوحدي
قاسم: اومال دا انا اديت للخدامين كلهم اجازه
رهف ببرود: ماشي
قاسم: اسمها حاضر يروح امك
رهف : حاضر
قاسم: انا داخل انام اه واصحي القي الفطار جاهز عندك الورقه في المطبخ تعرفك الساعه كام واكل ايه
رهف فسرها: يارب تنام متقومش
رهف روقت وتعبت واغمي عليها
قاسم قام اخد شاور ولبس ونزل
قاسم: انتي يا زفته فين الفطار
قاسم: مبتردش دي ليه دخل
قاسم: انتي يازفته انتي نايمه وضربها وهي مش مستجابه شلها وطلعها جناحه
اتصل بزين
زين : عارف انك مش هتعيش من غيري رهف عامله ايه
قاسم :اتصل بدكتوره وتعالى بسرعه
زين : ليه
قاسم: بسرعه
زين اتصل واجاه ومعاه الدكتورة
زين جري عليه في ايه ورهف فين
زين : عملت فيها ايه انا غلطان لماصدقتك وانت قولت مش هعملها حاجه صدقني يا قاسم لو حصلها حاجه انا الي هقف في وشي لا دي قبل ما تكون مرات اخويا اختي
قاسم مردش عليه
الدكتوره طلع
زين: خير يا دكتوره
الدكتوره: عندها انميا ولازم تهتم بنفسها وكمان في حاجه مشكوك فيها أن هيا عندها القلب خدوها ولازم تعملوا التحليل
زين: بس مكنش عندها وهي صغيره
الدكتوره: ممكن جالها من الزعل حافظوا عليها
قاسم: تمام روح وصل الدكتوره يازين
زين راح وصلها ورجع لقاسم
زين: انت ليي كده
قاسم: تتحاسب علي هي الي عملتوا
زين: هتندم علي بتعملوا ومش رهف الي عملت كده
قاسم ببرود :خلاص
زين : انا ماشي بس هاجي تاني خلي بالك منها ومشي
قاسم نام جنبها
تاني يوم مشرق
رهف قامت لقت نفسها في جناح غريب لونه اسود مليان اسود بس كان شيك كان قاسم مشي
رهف قامت روقت الاوضه ونزلت لقت الخدامين موجدين
استغربت
الست كريمه: صباح الخير ياست هانم
رهف: صباح النور انتي مين وفين قاسم
الست كريمه: انا كريمه رئيسه الخدم ومسوله من كل شي وقاسم بيه راح شغله تومري بحاجه يا ست هانم
رهف : اي ست هانم انا زي بنتك قوليلي يارهف
كريمه: بس ميصحش
رهف: لا يصح المهم بتعملي ايه
كريمه: بعمل اكل اصل انهارده قاسم بيه عازم ناس من برا
رهف: اها هعمل معاكيي انا بعمل المكرونه هايله
كريمه: لا اقعدي انتي
رهف : ونبي
كريمه: طيب
وبعد ساعات خلصوا
رهف : هيطلع اغير عقبال ما يجي
لسه عطله سمعت صوت قاسم طلعت بسرعه
قاسم
: اتفضلوا نورتوا
جاك: بنورك سيد قاسم
قاسم: اتفضلوا الغدا جهز بص لقي رهف لسه هتنزل
قاسم: زين خليك معاهم ثانيه
زين: تمام
قاسم طلع لقي رهف لابسه ومتشيكه كانت لابسه فستان اسود هادي طويل
قاسم: اي راحه فين
رهف : نازله
قاسم: مين قالك تنزلي
رهف بعناد: انا
قاسم: وحيات امكك
رهف : احترم نفسك الناس تحت يلا ننزل وبعدين انا كنت بشتغل اومال الورق الي كان بيبعاته زين مين الي عامله انا يللا
قاسم : هعديها بمزاجي يلا مسكها من أيدها ونزلوا
رهف : اهلا وسهلاً نورتوا
جاك : اوه شو هالجمال هما المصريين جمال كده
قاسم بغضب: دي مراتي
زين: اهدي يا قاسم مش عايزين نخسر
رهف : ميرسي مستر جاك اتفضلوا يلا كلوا
قعدوا ورهف قاعده جنب قاسم
جاك :وانتي بقي بتدرسي
رهف : اه داخله ثالثه ثانوي
جاك: اوهه صغيره بس شكلك يقول اكبر
قاسم بعصبية خبط علي الترابيزه
زين مال علي قاسم : اهدي شوي
جاك : وعلكده ازاي بتشتغلي
رهف : معايا لغه فرنساوي وألماني وبريطاني وإيطاليا وإسباني ويتعلم صيني
جاك: واو بس مش شايفه انك صغيره علي الجواز
رهف : احم
قاسم: لا مش شايفه وبعدين دي خصوصيه
جاك:…يتبع
ياترا قاسم مخبي ايه وايه الي رهف عملتوا ؟
انا رجعتتت يبشر هكتب تاني معلش عن تأخير بس زي ماقولت خالي كان تعبان
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية انتقام ينتج حب) اضغط على أسم الرواية