Ads by Google X

رواية رياح الحب الفصل الثاني عشر 12 - بقلم فرح القصاص

الصفحة الرئيسية

  رواية رياح الحب بقلم فرح القصاص 


 رواية رياح الحب الفصل الثاني عشر 12

ادم بقلق: ف اي مالك ي رهف بتكلمي مين كل ده 

رهف بتستمر ف العياط 

ادم  قام وحضنها: شششش اهدي 

رهف حضتنو جامد وفضلت  تعيط زي الاطفال

ادم رفع رأسها ومسحلها دومعها: ممكن تقوليلي اي الي مزعلك

رهف ف سرها: ياريت ينفع اقولك ياريت

رهف بعياط: انا بحبك ي ادم بحبك اوي  

ادم بصدمه: انتي قولتي اي 

رهف: قولت اني بحبك

ادم حضنها جامد من فرحتو:  انا مش مصدق انك قولتيها انا كمان بحبك ي رهف بحبك اكتر ما تتصوري 

رهف تضحكت مزدوج بدموع

ادم قر*ب منها وقبلها بعمق  

رهف : اوعدني انك هتفضل جنبي علي طول ومش هتسبني مهما كان حتي لو 

ادم: حتي اي 

رهف بتاخد نفس عميق: حتي لو عملت حاجه زعلتك مني بس اكيد لو عملت كدا ف هيبقا ف حاجه وراها 

ادم قبل جبهتها: اوعدك اني هحميكي لحد اخر نفس فيا و هكون جنبك  طول عمري ومش هسيبك مهما يحصل حتي لو عملتلي اي حاجه زعلتني منك هفضل جنبك و مفيش حاجه هتنزعلني منك 

رهف: اوف نستني العلاج  يله عشان تخدو بقا 

ادم بضحك: ماشي ي دكتورتي

__________________________________

نورا: انت قولت اي لي رهف 

امير: منتي سمعتي هتستعبطي

نورا بعصبيه: انت ازاي كدا بجد انت معندكش قلب اي قلبك من حجر

امير ببرود: ايوا قلبي من حجر ارتاحي بقا عشان مش عايز اعملك حاجه تأذيكي

نورا: انت حتي معندكش كرامه بتجري وراه واحده مش عايزاك وبتحب واحد تاني وعايزها غص*ب عنها انسان مقر*ف بجد

امير بعصبيه شديد: ضر*بها انا هوريكي المقرف علي حق وجي قر*ب منها

تلفون رن 

امير: لوله التلفون مش عارف اي فيكي وسبها ومشي 

نورا بعياط وخوف: انا لزم اخرج منها ياربي اعمل اي

نورا بصت علي الارض: لقتها هو ده الحل الوحيد 

______________________________

مالك: رهف. رهف 

رهف: نعم

مالك: هي نورا اتصلت بيكي او كلمتك

رهف بلعت ريقها: اه اه كلمتني من شويه وبعدين قالتلي انها هتنام لي في حاجه 

مالك: اصل مش بترد عليا وكدا فا قلقت عليها 

رهف: لا متقلقش هي كويسه لو كلمتها تاني هقولها ترن عليك

مالك: ياريت والله ي رهف..طب ادم كويس دلوقتي 

رهف: اه اخد العلاج ونام 

ادم: طب الحمدلله.. عايزه حاجه انا خارج

رهف: لا شكرا 

مالك: تمام

______________________________ف الجنينه

رهف بتفكير 

Flash back 

رهف: الو 

امير: رهف اخير سمعت صوتك 

رهف : انت اتصل لي عايز اي تاني 

امير: عايزك انتي 

رهف: انت بجد مش هتتغير

امير بشر: قبل ماتقفلي حابب اقولك ان نورا عندي دلوقتي 

رهف بستغراب: نورا؟!  بتعمل اي عندك

امير: خطف*ها بس 

رهف: اي 

امير بشر: لو مش عايزها يجرلها حاجه يبقي تسمعي اللي هقولك عليه.. اول حاجه متقوليش لي حد وخصوصا ادم تاني حاجه تيجي المكان ده وسعتها هتعرفي هقولك تعملي اي

رهف بعياط: ماشي هعمل كل ده بس متجيش جن*بها او تأذ*يها 

Back 

ادم: ررررررهف 

رهف بخضه: خضتني ي ادم 

ادم: قعده هنا لوحدك لي وف الجو ده 

رهف: كنت زهقانه شويه وخرجت اقعد بره شويه 

ادم:  امم وكنتي سرحانه ف اي 

رهف: ها لا مفيش بس انت قوم من سرير لي مسمعتش الدكتور قال اي لزم راح

ادم: بسسسس اي متجوز راديو 

رهف بزعل طفولي: بتتريق عليا يعني 

ادم حضتنها: انا اقدر برضو بهزر مع اميرتي حرام 

رهف: لا مين قال كدا 

ادم: انتي 

رهف: لا مقولتش حاجه انت هتتبلي عليا 

ادم: هتبلي عليكي كمان طب تعالي وشلها 

رهف بخوف علي ادم: لا ي ادم نزلني دراعك هيوجعك كدا وهينزف تاني 

ادم: لا متقلقيش عليا بتقولي كدا عشان خايفه مني صح 

رهف: اي اخاف لا طبعا وهخاف منك لي 

ادم: تمام هنشوف هتبقي هتفضلي جريئه كدا لي امتي 

ادم دخل الاوضه وحطها علي السرير 

رهف بخجل: احمم انت هتعمل اي 

ادم: اومال الجرئه راحت فين 

رهف: اه صح نسيت احضر الغدا 

ادم قر*ب منها: الخدم هيحضرو متقلقيش 

رهف بخجل شديد: هو.. هو انا مش بحب اكل من ايد حد

ادم: هنطلب من بره 

رهف: بس ان... 

ادم قاطعها قر*ب منها جدا و وو

google-playkhamsatmostaqltradent