Ads by Google X

رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شهد هاني

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شهد هاني

رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شهد هاني

حازم بحزن:شبه ابرار اختي اوي.
نادين بصدمه:قالت بهمس ابرار.
حنين بحب:ربنا يقرب البعيد ي حبيبي وتسامحك.
حازم:يارب ي حببتي المهم حطي حاجه لي الانسه تاكلها باين عليهم جايه من سفر .
نادين بصدمه وخوف:بتفكر أن ممكن لو حازم عرف انها اخوته يدها لي امجد التاني ف قالت بذكاء انا مش هعرفها هو مين اها انا لازم احفظ علي صدقتي.
حازم وحنين:واقفين قدام نادين بيضحكوا بيقولوا هي بتكلم نفسها ولا اي.
نادين:هااااا انا معاكوا اهو بس انا مش جعانه هاكل لما إبر..لما صدقتي تصحا.
حازم بشك:هي اسمها اي.
نادين:اسمها نادين اها اسمها نادين.
حازم:هو انتي تعبانه أو فيكي حاجه مالك خايفه لي.
نادين:هاا ابدا انا اسمي جيسكا.
حازم:تمام جيسكا اتفضلي لما تفوق نديني أو نادي حنين مراتي.
نادين براحه: تمام ماشي.
براق:نزل مصر واول حاجه عملها راح علي بيت ابرار الاقديم لاقي مقفول من سنين الخوف دب في قلبوا وقال ي ترا انتي فين ي ابرار ي حببتي .
محمد بخوف:ي ترا امجد عرفها وخدها ولا اي.
براق بخوف:لالا اكيد هيعرفها ازاي دي اخر مره شافها كانت عندها 8سنين .
محمد:الاحتياط واجب عشان ابرار متغيرتش كتير.
براق بخوف:مش استنا كلام محمد وجري بسرعه علي بيت امجد مخبطش لا كسروا ودخل وقال بعصبيه فين ابرار ي كل*ب.
امجد بخوف:انت مين انت ي جدع عشان تخش كدا وانا هشوف ابرار فين وهي معاك ي دكتور.
براق بعصبيه:ابرار فين مش تستهبل عليا عشان ايدك التانيه مش توحشك.
امجد بخوف:ولله ي ساعه دكتور م اعرف ولا شوفتها حتي صدقني.
براق بعصبيه:رماه علي الارض وقال هتكون نهيتك علي ايدي لو عرفت انك ورا الموضوع وخد محمد ومشي وهو تايهه مش عارف ي عمل اي.
امجد:ابرار هي سابته وراحت فين وفاجأة ضحك بفرحه وقال ايوا هي البت الي سمعت اسمي وقعت لا دي حلاوة وبص بخبث وقال نعرف انتقم كويس انا لازم احاصر بيت حازم.
ابرار:بخوف حضنت نادين وقالت براق براق عمو شرير قط*ع هدومي الحقني انا مقتلتش.
نادين بحب:فوقي خلاص بعدنا ي قلبي عن امجد فوقي يلا عشان لازم نمشي من هنا.
ابرار:فاقت وقالت هو فين ي نادين وانا فين بيت مين دا وفاجأة دخل.
حازم :وقال حمدلله علي سلامتك ي انسه.
ابرار:الله يسلم حضرتك بس انا حاسه اني شوفتك قبل كدا.
حنين بغيره:وهتشوفي جوزي منين المهم دي عينك ولا لنسزيز.
ابرار بضحك:كل البيت ضحك علي ضحكتها تلقائي وقالت عيني ولله عيني لونها زرقا زي لون عين بابا الله يرحمه.
حازم بتلقائية:وانا ابويا واختي كان عيونهم لنهم زرقا وانا عيني بني زي امي.
ابرار بصدمه:دموعها نزلت وقامت وقربت منوا وكل واقف بيقولوا مالها.
نادين بخوف:بتشد ابرار بتقول بلاش.
ابرار:صرخت صرخه وزقت حازم علي الارض وقالت روح ي شيخ منك لله انت اخ انت انت دمرتني بعتني عشان الفلوس خلتني اشوف الحنان مع الناس غريبه تعرف خلتني شفقه عند كل الناس وصرخت بصوتها كله وقالت روح منك لله يارب تموت وانت وامجد انتوا سبب جزء من حزني الي عمري م هنسا وجريت بسرعه فتحت بابا شقه جريت قبل م يلحقها.
نادين:جريت وراها بسرعه وهي بتعيط علي حال صديقتها.
حازم:واقف مصدوم وقالت ابرار صغيره الي عندها 8سنين كانت بين ايديا فاجأة قال امجد لو عرف أن هي ونزل بسرعه وقال ابرار في خطر.
حنين بحزن:لا حول ولا قوه الا بالله البت قطعت في قلبه لي كدا بس ي حازم.
نادين وحازم:نزلوا ورا ابرار ولسه رايحين ليها كانت ابرار 


     •تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية احببت طفلتي البريئة) اضغط على أسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent