رواية أحببت مشوهها الفصل الثالث عشر
رواية أحببت مشوهها الفصل الثالث عشر
البارت الثالث عشر والأخير
#احببت_مشوهها
ملاك بصدمه انتي
ام احمد اه أنا يحلوه ودلوقتي فين الاوراق
ملاك بقوة مش هديكي حاجة غير لما افهم لي بتعملي كده في اختي وده هتبقي مرات إبنك
ام أحمد أولا مش بتهدد ثانياً هقولك عشان كده كده هتمو*تي بصت لي رجالتها مسكوها
ملاك لاااااااااااا سبوني ابعدوا عني
ام أحمد اسكتي زي ابوكي بضبط طيبه وغبيه زيه ههههههه
ملاك بصدمه انتي تعرفي أبويا من فين
ام أحمد يقطعني هو أنا مش قولتلك اصلك أنا اللي قت*لت أبوكي
ملاك بغضب وببكاء لي تعملي كده لي تحرمينا منه أنا واختي ليه
ام أحمد عشان بعد وفات ابو أحمد ابوكي عرف انه إحنا بنشتغل في الممنو*عات
فلاش باك
ابو ملاك ازاي يعني ياسمير يبقي في مخد*رات في الشحنات
سمير والله بيه ده مش اول مره يابيه وكريم بيه عارف انه في مخد*رات وهو اللي متعقد معا الشركة ده وهو اللي بيبعها وإحنا محدش فينا يقدر يتكلم
ابو ملاك بغضب عشان أنتوا جبانه أنا لازم الفسخ العقد معاهم وهبلغ عنهم
ام أحمد مش هتقدر يا سليم
سليم بغضب واي اللي هيمنعني من كده
ام أحمد ببساطه أنا لو عايز تحافظ علي مراتك والأولاد يبقي لازم تشتغل معنا
سليم بغضب إنتي ازاي تتجرأي تتكلمي معايا كده وانا مستحيل اسكت وهبلغ عنيكم فوراً وذهب
ام أحمد بسخريه ازاي وصلت أصلا
سليم وهو في العربية وفجأة الفرامل مش شغاله وحاول يتحرك مش عرف لحد ما وقعت العربية في منحدر وانف*جرت
باك
ملاك انتي مجرمه أنا هقت*لك
ام أحمد بسخريه ازاي عشتي واه صح أنا اللي شو*هتك بس أنا مكنش قصدي انتي أنا كنت عايزه ازاي أختك عشان هي السبب في موت ابني وليد
ملاك وليد مين وازاي واختي اي علاقتها
ام أحمد بغضب عشان إبني كان بيحبها بس هي مش حبته وقالت ليه انها بتحب شخص تاني والشخص ده كان اخوه
وهو من الصدمه زعل وعمل حادث كله بسبب أختك وعشان كده ينتقم منكم أنتوا واهلك كنتوا دايماً تاذونا بس مش هسكت غير لما أقضي عليكم كلكم
ملاك انتي أكيد مريضه نفسياً إحنا مش لينا ذنب
ام أحمد بجنون اه مجنونه عشان حبيت واحد بيحب أعز صديقه عندي وهي كانت عارفه ده كويس وبرغم من كده راحت واتجوزته وانا عشان انتقم اتجوزت ابن عمه كريم
وهقت*لك ومسكت المسدس ولسه هتقت*ل ملاك
سعاد لاااااااااااا سيبي بنتي
سعاد بصدمه سليم انت عايش
سليم أيوه مش موت ارجوكي سيبي بنتي وأنا أوعدك أعمل اي حاجة عايزه
سعاد بجنون ازاي أنا موتك ازاي عايش
سليم لما عربيه كانت هتنفجر ساعدني
فلاش باك
ابو فراس وابنه كانوا ماشين في طريق ده فا شافوا العربية فيها واحد لسه عايش
فراس بابا انت رايح فين العربيه شكلها هتن*فجر
ابوه لازم نساعده طول ما هو عايش خليك هنا مش تتحرك
وطلع سليم واخده بيته وبيقي عايش معاهم وبعد وفات ابو فراس سليم بقي زاي ابوه وبقي يهتم بيه وكمان ام فراس مكنتش تعرف لأنها لو عرفت كانت هتقول لي اختها وام ملاك وكان لازم يخلوا الموضوع سر وطول الفتره ده كانوا بيحاولوا يجمعوا معلومات بخصوص شغلهم في الممنو*عات ويسبتوا انه ام أحمد هي اللي شوهت ملاك وحاولت تقت*له
باك
سليم بكدب بس سيبي بنتي وأنا هتجوزك أنا بحبك
سعاد بجد طيب لي اتجوزت سميرة من سنين
سليم كنت غبي بس أنا دلوقتي صحح غلط بيقرب منها ولسه هياخد مسدس ضر*بته
ملاك بصراخ لاااااااااااا بابا انا مش هسيبك بتحاول تفك نفسها
سعاد فكرني مغفله عشان تضحك علي يا سليم يلا ربنا يرحمك بس مش هخليك تمو*ت وحدك هبعتلك بنتك معاك وضر*بت طلقه
سعاد بصدمه لاااااااااااا إبني لي يا أحمد لي يا بني تعمل كده وجريت عليه
ملاك بصدمه أحمد
نرمين أحمد لاااااااااااا وجريت عليه احمد مش تمو*ت عشان ابننا
احمد بصوت ضعيف قولتلك ملاك لا وإحنا غلطنا وبسببك حاولت اقت*ل مراتي وابني وبسببك بقيت شخص وحش انا بكر*هك نرمين سامحيني وخلي بالك من نفسك وقولي لي ابني اني بحبه وأنا بحبك يانرم وقبل ما يكمل مات
سعاد ببكاء هما السبب هما السبب أحمد رد عليا يا احمد أنتي السبب انتي لازم تمو*تي
جري عليها فراس واخد المسدس كفايه بقي انتي مش بتحسي بسببك ابنك ما*ت وكنتي هتد*مري حيات بنتك لي الكر*ه والحق*د ده وجات الشرطة قبضوا عليها ولكن فلتت
اخدت المسدس وضر*بت طلقه ومره ده جات في أميرة وجري فراس علي ملاك ملاك انتي كويسه
ملاك وهي منهاره فراس بابا اميرة لااااااا
جريت ملاك علي أميرة فوق بلاش تخضيني عليك كده وبطلي هزار انتي وبابا واغمى عليها
فراس جري عليها وحملها وذهبوا المستشفي
فاقت ملاك فراس بابا اميرة فين وكانت هتقوم
فراس بسرعة اهدي هما كويسين بس
ملاك بخوف بس اي
فراس اختك حالتها خطيرة أختي فراس وديني ليها عايزه اشوفها
بس انتي لسه
فراس ونبي وديني ليها
حاضر وده ودخلت لي أختها اميرة فوقي يلا عشان تتخانقي معايا زي زمان وأنا اوعدك مش هزعلك مني تاني ومش هاخد مكانك من بابا بس فوقي
أميرة بتعب ملاك أنا آسفه علي كل حاجة وآسفه انك بسببي مشوهها واني خطفت اللي كنتي بتحبيه سامحيني
ملاك اسكتي مش تقولي حاجة مش تتأسفي أنا عمري ما ازعل منك انتي توامي وروحي
أميرة ملاك سامحيني وبقي زوروني وخلي ماما تسامحني
وماتت
ملاك ببكاء مسمحاكي والله مسمحاكي اميرة اميرة لاااااااااااا
بعد تسع سنوات
ملاك خلصت الجامعة وبقت دكتورة واتجوزت هي فراس وخلفوا اميرة وسليم
ونرمين خلفت بنت وسمتها نادين
ومحمد وقمر خلفوا ولدين وسمهم أحمد وكريم وعايشين معا فراس وملاك
ام ابو ملاك وأمها فهما ما*توا من الحزن علي بنتهم
تمت
تابع ايضا رواية "امتلكني كبير الصعيد" كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
•يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية أحببت مشوهها ) اسم الرواية