رواية حورية الحديدي الفصل الرابع عشر 14 بقلم منوش
رواية حورية الحديدي الفصل الرابع عشر 14
حور : كل سنة وانت طيب ي ابيه
سليم بمرح : والله كبرت وبقيت عجوززز
زين بفرحة: وانتواا طيبين ي جماعة بحد متشكر جد ليك ي يوسف الله يقدرني وافرحك ذي ماا بتفرحني
يوسف بحب : عيب عليك ده انت اخوياا مش صااحبي وبس وبعدين وي سيدي كل سنة وانت طيب وان شاء الله تفضل قاارفني في حياااتي علطول
زين بحب : طول عمرك اصيل ي جوو
يوسف : طب يلا تعال قطع الكيك
سليم : شاايفك مستعجل ااوي اكتر من صاحب عيد الميلاد
يوسف : ااه لساا في مفااجاة يلاا
زين بخوف مصتنع: الله يستر
.....................
نور بقلق : حبيبتي ماالك انتي كويسة
حور بتوتر : اااه كويسة ي مامي
نور : مش بااين في حااجة يوسف زعلك
حور : لا هو مش مزعلني بس في حااجة هو مخبيه عني
نور : اي ال حصل
حور بقلق: مش عارفة ي مااماا مش مطمنة اابداا تصرفاات يوسف اتغيرت ااوي وبقيت خاايفة لقدام
نور : دي كلهاا تهياات استعيذي بالشيطاان وكل حاجة هتكون كويسة يوسف معااكي هو وولادكي كله هيكون تماام باذن الله
حور : ان شاء الله ي ماما ان شاء الله
.................
زين بغضب : عمر ابعد الرزل ابنك عن بنتي حاالا
عمر ببرود : هو اناا مقلتلكش ي زين انه حيااة بتاعتناا من دلوقتي يعنى اناا خلاص نويت احوزهاا لابني ادهم
زين بغضب : ده بعينك انت وابنك
................
في سااحة الرقص كان كل احد يضم زوحته اليه بحب ماا عداا ذاك الجااسرفكان يعتصر خصرهاا بين يديه
ريم باالم : حااسر ابعد شوية بتوجعني كده
جااسر بغضب : كنتي فين ي هااانم
ريم بالم : اهدااى شوية واناا هقولك مش كده
جااسر وقد ارخى قبضته قليل : قولي واحسنلك متكدبيش عليااا
ريم .........
جاااسر : ومقلتليش ليه
ريم بتوتر : الصرااحة تلفوني كان مقفول وكل حاجة جاات بسرعة حتى اناا مكنتش اعرف الي في الدقايق الاخيرة
جاسر : ده طبع يوسف بيمووت في جوو الاكشن
ريم : انت خفت عليااا
جااسر بنظرة غاامض : هبقى اقولك في البيت
تسكت ولم تعلق وهو اصبح يرااقصهاا بحب خلق لهااا فقط
....................
لياان بحب : مبسوط
زين بسعاادة :: اوي ي حبيبتي ده اجمل عيد ميلاد مر في حياااتي كلهااا بوجودك انتي وحيااة وصاحبي عمري وعيلتي كلهاا بجد اناا مكنتش هعرف اعمل ااي من غيركم
لياان بحب: ولا نحن كناا هنضيع من غيرك ي الشرقااوي
زين : والشرقااوي ملووش غيركم ي حبي
.....................
سيف : وانت ي عم ماالك قااعد ذي ال ميت له عزيز
سليم بصدمة : هو انت بتكلمني اناا
عز : هو في غيرك قااعد هنااا
سليم : لا
ادهم : طب ليش الغبااوة ي بنى ولا هو غلب وخلاص
سليم بحنق : واعمل ااي كل حد معه مززته
ادهم : وانت مزززتك فين
سليم بغيظ: ملقتهااش ي بن المحظوظة
...................................
حور بقلق: يوسف هو انت مخبي عني حااجة
يوسف بحب : واناا هخبى ااي من حبي عمري كله
حور بتوتر : مش عاارفة اناا بس قلقاانة شوية
يوسف : مفيش داعي للقلق ده كله كل حاجة هتكون للأحسن صدقيني
حور : قصدك اااي
يوسف : يلا تعالي هقولك
.......
بعد انتهااء الحفلة اجتمع كل من في المنزل
عمر : في ااي ي يوسف
يوسف : حور هتعمل العملية
حور بصدمة : عملية ااي ال هعملهاا
يوسف وهو يحث ريم للحديث
اناا بعت تحاليلك للدكتور ليث الشربيني
ليان بصدمة : ليث الشربيني ماا غيره
زين باستغرااب : هو انتي تعرفي
ليان : ومين ميعرفوش ده اكبر دكتور جرااح قلبية لي العالم كله و عمليااته كلهاا نجاحا
يوسف : اناا كلمته وهو موافق يعمل عملية حور
حور بس اناا مش هعملهااا
- تابع الفصل التالي عبر الرابط:"رواية حورية الحديدي"اضغط علي اسم الرواية