رواية طفلة الآرام الفصل الرابع عشر 14
رواية طفلة الآرام الفصل الرابع عشر 14
شغف بصدمة وفرحة: وااااو المكان جميييل اويي
(المكان كان عبارة عن شقة مطلة على البحر ومتزينة وجميلة جدا)
آرام ابتسم: شكرا يا خويا
آدم ابتسم: انا هسيبكم بقى
وبص لآرام بخبث وغمزه: خد راحتك يا معلم يا عريسنا
آرام بصله : غور ولا
آدم ضحك وخرج
شغف بفرحة ؛المكان جميل اويييي بجد ادم ده طيب اوي ربنا بخليه
آرام قرب وباس*ها : بس ادم طيب؟
شغف ضحكت: انت اطيب واجمل حد ف الدنيا
آرام بصلها بر*غبة: شغف انا عايزك
شغف بتوتر بعدت عنه
آرام رجع شدها ليه: ما تخافيش مش هأذيكي
شغف بخوف : آرام ...ا.انا ب.
قاطعها آرام : غمضي عيونك
شغف غمضت بخوف ؛ وآرام قرب وباس*ها وشدها للسرير ووووو.......
___________________________
كانت نسمة ف حضن امير بيتفرجوا على فيلم
نسمة : امير
امير: قلب امير
نسمة بابتسامة: آرام وشغف هنا عايزاهم يجوا عنا بكره
امير: اه آرام قالي وقلتله احنا مستنينكم بس استغربت عشان قالي انه عايز يتكلم معايا ف موضوع يخصني انا وانتي
نسمة افتكرت اللي حكتله لآرام: ااه مش عارفة ممكن بهزر
امير بشك : هو انتي قولتي حاجة عن موضوع استقرارنا هنا؟؟
نسمة بتوتر: لا ما قولتش حاجة
امير بشك: انتي عارفة ان مشاكل بيتنا ما ينفعش نقولها لحد صح؟؟؟
نسمة ابتسمت بتصنع: انا بجد ما قولتش حاجة
امير ابتسم ورجع حضنها
بعد مرور فترة : هفففففففف يا امير انا زهقت الفيلم كله اكشن وضرب
امير ابتسم: طب عايزة فيلم ايه
نسمة بسرعة عايزة فيلم رومانسي
امير اابتسم بخبث : حاااااضر
وقام سحب شريط التلفزيون
نسمة باستغراب: ليه طفيته مش هنتفرج
امير بخبث: مش عايزة فيلم رومانسي؟؟
نسمة : اه
امير قرب وحملها: ف اوضتنا هوريهولك
نسمة بغضب: يا سافل نزلني
امير زقها على السرير : ممكن تسكتي
وشدها وووووو......
كانت شغف ف حضن آرام
آرام حضنها بقوة: انا بحبك اوي
انا فرحان اوي
شغف ساكتة
آرام: عارفة انا مستني اليوم ده قد ايه انا بجد مش مصدق نفسي
شغف .......
آرام : شغف هو انتي مش بتحبيني
شغف بهمس : اه
آرام ابتسم : انا بعشقك واكمل بحزن: انتي مش زعلانة من اللي حصل صح ؟ ومش شايفاني كبير عليكي وه.....
قاطعته شغف وهي بتحط ايدها على تمه
شغف بهمس: ما تقولش كده انت مش كبير انا بحبك زي ما انت
آرام حضنها وشغل سيجارة وشغف ساكتة مكسوفة
آرام : مش عايزك تتكسفي انتي مراتي قدام ربنا تعملي اي حاجة انتي عاوزاها معايا
شغف ابتسمت بكسوف وباسته من خده
آرام شال السيجارة من تمه وحطها بالطفاية وابتسم بخبث: لا انشالله ليلتنا طويلة وقرب منها ووووو.....
تاني يوم الصبح
اميير صحي شاف شغف نايمة على صدره
ابتسم وقرب باس*ها ؛ وبقي يمرر ايده على وشها
شغف صحيت بملل فتحت عينها ببطئ وشافته مبتسم
شغف بكسوف : صباح الخير
آرام قرب منها: صباح النور والعسل والجمال والحب وصباحية مباركة يا عروسة
شغف حضنته بكسوف
آرام ضحك: هو انتي لما بتتكسفي مني بتنطي فحضني ازاي دي بقى 🤣
شغف ماسكة فيه كويس
آرام : طب ابعدي بس عشان اشوف وشك الجميل ده
شغف بكسوف: آرام
آرام : عيونه
شغف بصوت ضعيف: ممكن تخرج لبرا شويه
آرام بتفهم : حاضر بس ما تتكسفيش مني يا قلبي
وباسها وخرج برا الاوضة
شغف قامت بسرعة ووضبت الاوضة ودخلت اخدت شاور وخرجت لبست روب قصير حطت ميكب خفيف وفردت شعرها وبصت على نفسها فالمراية
شغف بثقة وغمزة: لا مزة يا شغف ماشاء الله عليكي 😉
قاطعها صوت خبط الباب
آرام : شغف ممكن ادخل لو خلصتي؟؟
شغف : اه اتفضل
آرام دخل واتصدم من منظرها الجميل : ماشاء الله الجمال ده كله ليا
شغف ابتسمت وآرام قرب منها : انا بقول مش ضروري نخرج من الاوضة
شغف بكسوف: بالله عليك خلااص ا
آرام قرب يبوس*ها بس هي حطت ايدها على تمه بسرعة
شغف بتهرب: انا جعانة
آرام باس ايدها وهي سحبتها بكسوف
آرام بضحك : اتهربي اتهربي هنخرج ناكل بس مصيرك ف حضني يا اوزعة
شغف بكسوف بعدت عنه وخرجوا ياكلوا
_______________________________
عدا ايام وآرام وشغف فقصة حب جميلة ف امريكا ونسمة وامير زي ما هما
على التلفون ،
نسمة بصراخ: عاااااااااا يا آرام انت وعدتني تيجوا عنا ليه لساتكم على البحر بقالكم اكتر من شهر مش معقولة كده يعني
بعدين شغف الكل*بة مش عايزة تيجي
آرام بضحك : حاضر بس راحت وداني من صوتك ما تصرخيش تاني ارحمينا ارجوكي
نسمة ضحكت : انا مستنياكم بكره ما تتأخروش
آرام: انشالله يا حبيبتي
وقفل التلفون ومالحقش يقوم قاطعة صراخ شغف من المطبخ
آرام جري ليها بسرعة ودخل ؛
- تابع الفصل التالي "رواية طفلة الآرام" اضغط على اسم الرواية