رواية كيان الزين الفصل الرابع عشر
رواية كيان الزين الفصل الرابع عشر 14
كيان: اللي تحت دي مش مي
زين: انتي بتقولي اي
كيان: اللي معانا دلوقتي مرفت
زين: واي عرفك
كيان: طلبت مني نطلع انا وهي الجنينه ونقعد نتكلم ولم قعدنا قالتلي انا عارفه انك مش كيان الحقيقيه عشان كيان ماتت وعارفه ان عمي احمد هو اللي متفق معاكي فتختاري تسمعي كلامي واديكي فلوس وهتفضلي عايشه في العز ده ولا اقول لازين وشوفي بقا ممكن يعمل فيكي اي قولتلها تمام قولي عايزه اي وطلبها اني اسافر انا وانت او انت تسافر او تسيب الشغل الفتره دي وبعدين ترجع براحتك
زين: ياولاد 🐕وربنا نهايتهم هتكون علي ايدي
كيان: المهم هنعمل اي
زين: الصبح نبقا نفكر يلا ننام دلوقتي عشان مصدع وتعبان
كيان: تمام يلا
تاني يوم زين راح الشغل زي عوايدو وبليل وهم قاعدين بيتعشا
زين: بابا انا مسافر كام يوم اغير جو
احمد: طيب وشغلك
زين: عادي ما محمد موجود وحاتم واالباقي
حور: هتاكد كيان معاك صح
زين: لع رايح لوحدي
مي: طيب اجي انا معاك يازين
زين: عايز اسافر لوحدي
احمد: براحتك يازين
زين: تمام انتصار يانتصار
انتصار: ايو يابني
زين: اطلعي جهزيلي الشنط عشان همشي دلوقتي
انتصار: حاضر
زين تلفونه رن: بعد اذنكم اشوف محمد عايز اي
احمد: طيب وزين كام وطلع بر
مي: اروح اجيب حاجه واجي وطلعت تسمع زين وهو بيتكلم
زين: ايو يامحمد
محمد: زين خلاص مسافر
زين: اه وانت بقا ابقا تروح العمليه بكرا وتحاول متفشلش
محمد : زين خليك عشان انت اللي تقدر علي العمليه دي
زين: مش هعرف مش طالبه معايا اقعد والله
محمد: براحتك يازين وهتمشي ايمتا
زين: بجهز الشنط وهمشي
محمد: تمام توصل بالسلامه
زين: تسلم ياصحبي يلا سلام
محمد: سلام
مي بعد مخلص دخلت تجري علي جوه احسن مايشوفها بس زين كان شايفها
زين: يلا انا هطلع اخد دش عشان همشي
احمد: طيب
احمد: كيان
كيان: ااي ياخالو
احمد: انتو لسه متخانقين
كيان: اه
احمد: طيب اطلعو اتصالحو يمكن تقدري متخلهوش سافر ويسيب شغله
كيان: حاضر اروح اطلع الاول اخد دش وبعدين ابقا اتكلم معا
احمد: ماشي اطلعي
كيان طلعت ودخلت اوضتها وبتبص لقت اللي بيحضنها
كيان: انت مش المفروض في اوضتك بتاخد دش
زين: تعالي سافري معايا
كيان: 🙄🙄انت مش مسافر اصلا احنا هنهزر
زين: حتي لو مش مسافر بس تكوني معايا
كيان: خلص المهمه وبعدين هنكون مع بعض
زين: دانا هخلصها وهنتجوز ونسافر بعدين انا وانتي
كيان: طيب يلا يامجنون روح خلص تجهيز بس زين
زين: قلبه
كيان: اوعدني هتاخد بالك من نفسك وهترجعلي
زين: متخافيش زين هيرجع عشان يتجوز كيان قدام الكل عشان يبوسها براحته 😉😉😂😂😂
كيان: والله انت قليل الادب 🙂🙂😒
زين: هههههههههه دانا اكتر من كدا انتي لسه عارفه 😉😉😂😂😂
كيان راحت زيحه: امشي ياض من هنا وبتبص لقت حد بيخبط
كيان: مين
مي: انا ياكيان افتحي الباب
كيان: حاضر زين يلا روح علي اوضتك
زين: اهدي بس وراح داخل الدولاب
مي: كيان افتحي
كيان: حاضر وفتحت
كيان: في حاجه
مي دخلت وقفلت الباب ورها: شاطرها انك خليتي زين يسافر وكدا يبقا انتي نفزتي الاتفاق فلوسك اهي
كيان: اشطااا بس زي ما اتفقنا
مي: اه افتحي الشيك وشوفي فيه كام
كيان: اشطااا عشره زي ما اتفقنا
مي: تمام يلا اسيبك بقا وروح اعمل حاجه وبعدين اروح عند زين
كيان: تمام سلام وطلعت وقفلت ورها
زين اول ما مي طلعت هو طلع من الدولاب
كيان: الشيك اهو زي اتفاقها
زين: انا اروح اجهز نفسي عشان امشي
كيان: اشطااا روح
زين راح اوضته جهز نفسه ونزل تحت
زين: يلا هتعوز حاجه
احمد: خلي بالك من نفسك
زين: حاضر وسلم علي حور واحمد وجه ماشي
مي: زين خدني معاك
زين: المره الجاي انا مسافر عشان اغير جو ومش عايز حد معايا
مي: تمام خلي بالك من نفسك
زين: حاضر وانتي كمان وابقا خلي بالك من بابا وحور
مي: حاضر سلام
زين: سلام
مي بعد ما زين مشي طلعت علي اوضتها
مي: الو ايو هو طلع دلوقتي عايزك تراقبه لحد ما يطلع بر البلد خالص
_حاضر
مي: بعد ميطلع ترن وتعرفني
_تمام
مي: سلام
_سلام
زين وهو سايق العربيه حس بحد ماشيه وراها زي مكان متوقع
محمد: ها يازين انت فين دلوقتي
زين: زي متوقعنا ان في حد هيراقبني عايزاك تخليه يطلع ياخد مكاني عشان اهرب انا منه
محمد: تمام
محمد بعت واحد صحبهم ولبسه وش شبها زين وركبه عربيه زي بتاعت زين وطلع علي الطريقه وزين اختفي وهو خد مكانه والعربيه اللي كانت بتراقبه فضلت ماشيه ورها علي انه زين
ام زين الحقيقه وصل عند محمد
محمد: حمدالله على السلامة يابو الصحاب
زين: الله يسلمك ها كل حاجه جاهزه وبقت تمام بكره هتكون العمليه
محمد: كله تمام وتعال اوريكي كل حاجه دلوقتي بما ان الكل مش موجود
زين: اشطااا بس هرن علي كيان اطمنها وبعدين نروح
محمد: اشطااا بس تبطل محن وطمنها وتخلص عشان اوركي ونام شوي 😂😂😂
زين: محن اتلم ياض انت
محمد: دي محن قليل عليك والله 😂😂😂
زين: بتوحشني والله يابني حتي وهي معايا يابال وهي بعيدها عني اتلم بقا
محمد: يخربيتك 😂😂😂ربنا يخليكم لبعض يارب
زين: يارب وانت ربنا يرزقك بوحدها تنفخك
محمد: ههههههههه انا مش هتجوز ولا هحب
زين: هنشوف يلا امشي بقا
محمد: هههه حاضر
كيان: الو زين
زين: قلب وروح زين عامله اي
كيان: الحمدلله بخير انت عامل اي
زين: مش كويس خالص
كيان: ليه مالك فيك حاجه
زين: اه قلبي و عني عشان انتي بعيدها عنو
كيان: تصدق ان انتي عايز حد يمسكك يديك علقه عشان تبطل شوي محن
زين: حتي انتي بتقولي محن
كيان: اه عشان انت في اي ولا اي خضيتني عليك قولت فيك حاجه ولا اي
زين: زين عدك انه هيرجعلك متخافيش هكون كويس مدام انتي كويسه
كيان: يارب دايما تكون كويس
زين: يارب انا وانتي ياقلب زين
كيان: يارب
محمد: خلصت يازين
زين: غور ياض هو انا كملت
كيان: هههههه روح يلا شوف شغلك
زين: فكك منه خليني معاكي شوي
كيان:روح لشغلك عشان ترجعلي بكرا
زين: حاضر ياقلبي ان شاءلله هرجعلك خلي بالك من نفسك وحياتي عندك
كيان: حاضر وانت كمان خلي بالك من نفسك ولازم ترجع عشاني
زين: حاضر ياقلب زين
كيان: لا إله إلا الله
زين: محمد رسول الله
محمد: خلصت يامحنو
زين: اه خلصت مش عارف ليه يامحمد حاسس ان في حاجه هتحصل
محمد: ان شاءلله خير مش اول مره ندخل مهمه كبيره
زين: فعلا ربنا يسترها
محمد: يارب
- تابع الفصل التالي "رواية كيان الزين" اضغط علي اسم الرواية