Ads by Google X

رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الخامس عشر 15 - بقلم شهد هاني

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الخامس عشر

رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الخامس عشر 15


ابرار بعياط:مسكت مسدس وضربته بي نفسها واخر كلمه قالتها حسبي الله ونعم الوكيل فيك وقعت علي الارض غرقانه في دمها.
امجد بصدمه:ابرار وقام قال اي الي انتي عملتي في نفسك دا ولسه جاي يهرب .
كانت عربيات شرطه وصلت ودخلت مسكت امجد.
امجد:ولله م عملت حاجه هي الي ضربت نفسها.
مروان الظابط:مسكه وقال بسرعه حطوا في البوكس.
براق:وصل علي مكان وبيقدم رجل وبيأخر رجل وقلبه وجعه وحاسس ان في حاجه حصلت لطفلته البريئه وفاجأة شاف امجد الي ظابط ماسكه.
امجد بشر:ماتت ههههههه موتتت نفسها عشان مش اختصب'ها التاني.
براق بصدمه:انت بتقول اي ونزل عليه ضرب لحياه م حازم قال ابرار.
ظابط:شد امجد ورماه في البوكس.
براق بخوف:داخل وفاق اول م شاف حازم هيشيل ابرار وهي سايحه في دمها.
براق:جري وقال بصوته كله سابها اوعا تلمسها انت شريك في جريمه دي وجري علي ابرار لقه هدومها كلها متقطعه راح خلع القميص الي لبسه ولبسه ليها وقال وهو بيعيط ابرار ي حببتي ردي عليا.
ظابط مروان: بسرعه الاسعاف جه عشان هي نزفت كتير وتنفس بطئ.
براق: شال ابرار وكانت صورته قدامه وهي بتلعب وبتقوله لما اكبر هجوزك عشان انت جميل وعمو دكتور طيب ودموعه نزلت.
حنين:رنت علي حازم وقالت انت فين ي حازم هااا طمنا وصلت لحاجه محمد بيرن علي براق مش بيرد في اي.
حازم بعياط:انا انا وحش انا موت اختي انا سبب انا عيشتها اصعب احاسيس اول حاجه وانا بدمر طفولتها البريئه وكمان مكونتش حنين عليها والتاني حاجه لما اختي اتعرضت للاغتص'اب وهي طفله عندها 8سنبن لا حول بيه ولا قوه التالت حاجه بقا خليتها تحس احساس بعدم الامان وانها بتشوف نفسها وهي بتموت واحلامها ماتت معاها ويترا بقا هتعيش ولالا.
دا كله كانت حنين فاتحه الاسبيكر ونادين ومحمد واقفين مصدومين.
نادين بعياط:جريت بسرعه فتحت الباب وجريت بتقول ابرار اختي حصل فيها اي.
محمد بسرعه:جري ورا نادين وقال بسرعه ي حنين اعرفي المستشفى فين.
حنين بصدمه: من الي حصل للطفله ابرار والي حصل للشابه ابرار والعذاب الي شافته من اخوها ومن صحبه.
محمد بسرعه:اسألي حازم
حازم:قال اسم المستشفي.
وحنين:وقع منها الفون وحطت ايدها علي بطنها وقالت انت جاي في وقت غلط.
براق:هو بيداري جسم ابرار بيقول هتفوقي اها وهتعشي وهتكوني معايا اهاااا وهعرفك قد اي اني بحبك لا انا بعشقك تعرفي انا بحبك من وانتي عندك 8 سنين لدرجه اني مجنون ابرار انا بحبك اوي ي ابرار عشان قومي وانا مش هسيبك التاني وهعوضك بس ونبي م تسبيني وصلوا علي مستشفي.
دكتور:لسه جاي يشيل ابرار كانت ايد براق سابقه وشالها ودخل بيها المستشفى بسرعه وقال بسرعه عاوز دكتور ست وقال بسرعه.
دكتوره: جت وجابت تروله وجهزت اوضه العمليات ودخلت ابرار.
براق بحزن ودموعه نزله:وقع علي الارض قدام اوضه ابرار وخبط راسه في الحيطه وقال أنا سبب في الي حصلك انا سبب انا الي عملت فيكي كدا انا معرفتش احافظ عليكي ي ابرار وقال اهااااااااااااااااا ي ابرارررررررررررررر.
نادين:دخلت وهي منهاره بتقول براق فين ابرار حصل ليها اي ومسكت براق من هدومه وقالت كلكوا وحوش كل واحد فيكوا حطمها وكسرها منكوا لله.
محمد:مسك نادين وقال بس ي نادين وراح عند براق وحضنه وقال لسه القصه مخلصتش هتقوم ي صحبي.
براق بحزن:هتقوم صح اه هتقوم ان شاء الله.
دكتور:طلع وقال للاسف

     •تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية احببت طفلتي البريئة) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent