رواية مغامرات طفلة مع الجينرال الفصل السابع عشر
رواية مغامرات طفلة مع الجينرال الفصل السابع عشر
احمد بدموع ورجاء : رقيه متسبنيش .
رقيه بوجع^ونظرت عتاب : اسفه م.مبقاش ينفع خلصت طاقتي خلصت يااحمد مش هقدر
اقعد اكتر من كده عن ازنك . يلا ياماما شدت رقيه شنطها وامها وامجد ورها .
احمد بدموع وانهيار:رقييييه متسبنيششش وحياتي عندددك انا بحبكككك.
رقيه قامت من النوم وهي عندها زهول وتغير وجهها ١٨٠ درجه كان نفسها يكون حقيقه .
فوقي يارقيه دا حلم هو مستحيل يتغير او عينو تنزل منها دمعه عليكي .
باب غرفة رقيه خبط .
رقيه : ادخل .
احمد : انتي كنتي نايمه .
رقيه بعدم اهتمام له : ايوه في حاجه.
احمد : كنت حابب اشوف رائيك . ميرو محمد
رقيه بستغراب : رائي في اي .
احمد : في طلب رحيم انتي هتوافقي .
رقيه 🤨: ليسه بفكر وبعدين بتسال ليه هو الموضوع يخصك هو انا كنت شوفت رائيك
في زينه . وبعدين انا اخري هنا يوم فرحك وهمشي .
احمد بعصبيه: طب يلا اجهزي عشان نمشي .
رقيه بنظره غريبه : نمشي فين معلش .
احمد 😎: نختار فستان الفرح والبدله من الأوتيل.
رقيه الحزن سيطر عليه بس محبتش يابن : حضرتك اتفضل وانا هغير وانزل .
احمد قام وقف وقال : بس بسرعه عشان ليسه في احضرات كتير .
ابتسم بخبث وخرج . رقيه الدمعه نزلت من عنيها وقامت تاخد دوش تفوق من حلمها .
بعد وقت صغيره احمد هو موبايلي فين .
زينه : يمكن نسيتو فوق ياحبيبي اطلع اجيبو ليك
احمد : لاء خليكي انا هطلع وبلمره هجيب ورق مهم لشركه لهيثم .
زينه : ماشي يابيبي . ميرو محمد
صعد احمد الي اعلي ولاكن سمع رنت تليفونه في غرفة رقيه .
احمد : ايوه انا نسيتو لما كنت عندها . دخل احمد غرفة رقيه ولاكن رقيه كانت في الحمام .
خرجت رقيه وهي تلف منشفه حولين جسمها وشعرها البرتقالي يتساقط منه قطرت المياه .
وقف احمد مصدوم وفي حالة زهول واعجاب بهذه الفتاه البيضاء المثيره الجميله .
رقيه بفزع : انت مجنو.ن ازي تدخل كده اطلع برا . ميرو محمد
كان احمد في عالم تاني وعمال يقرب يقرب من رقيه ورقيه تبعد وتزعق وتقولو اطلع برا .
حتي التصاق بيها وهو يقول لها : هشششششش ويحط صابع ايدو عند شفايفها🤫.
بدات دقات قلب رقيه ترتفع وتعلن الاستسلام من قرب احمد وتاه احمد في هاتين العينين
االعسلي وكانت شفايف احمد تلمس شفايف رقيه اغمضت رقيه عينها واكنهم يعلنو هذا
الحب بينهم في هذه المشاعر حتي تاه كل منهما في غرام الثاني وجذب احمد رقيه الي
السرير وهي كانت مستسلمه اليه وبداء في خلع^ ملابسه وبداء في فك المنشفه من علي
جسمها^ وهو ظل يقبلها واكنه جعان من هذه الفتاه . وكم هي جميله
نعم احبك احبك واعشقك يامحبوبتي تاهو في بحر الغرام ونسيو هذا العالم ماذا هل رقيه
استلمت اليه دون جواز دون اعترف بحبه لها نسيت ماحصل ولاكن فتحت عينها علي اخر
لحظه وهي تبعد احمد عنها وتقوله ابعد ابعد عني انت انت حيو.ان ابعد افاق احمد وابتعد
عن رقيه واخذت رقيه المنشفه تحيط بيها جسمها واحمد افاق من هذا الشعور واخذ
ملابسه ودخل الحمام والقي نفسه تحت دوش المياه حتي تهداء مشاعره وهو يلعن نفسه
ويقول اززززاي اززززاي اعمل كدددده .
كانت رقيه في الخارج هي الاخري تلعن ضعفهاومشاعرها وان ازي بعد دا كله تعمل كده
ولو مكنتش فاقت كان ممكن يحصل بنهم حاجه وتندم عليها عمرها كله .
خرج احمد من الحمام وهو بملابسه ونظر الي رقيه وقال انا اسف
رقيه بغضب وعصبيه : اسسسسسف اسسسسف انك كنت هضيعني وتفقدني شرفي
اسسسف انك كنت هتخليني اندم واعيش مكسورة العين طول حياتي .
ولا يمكن كنت عاوز كده فعلا كنت عاوز تزلني صح صح بس دا بعينك يااحمد .
واه صح انت كنت بتسالني انا موافقه علي رحيم ولا لاء هقولك ردي دلوقتي ايووووه
يااحمد موافقه علي الاقل لقيت حد بيقدرني وبيحبني انت عاوز مني ايه كفايا كفاياااا بقا
احمد بغضب الجحيم وغيره وعيونه احمرت : ابدا علي جثتي يارقيه تتجوزي رحيم .
رقيه : ليه ليه ها يااحمد ليه ولا هو تحكم وبس فيا .
احمد : لانك بتاعتي تخصيني .
رقيه : ليه فاكرني كرسي في قصرك ولا اوضه اشترتها انا انسانه يااحمد انسانه .
احمد بغيره : انتي بتحبي رحيم يارقيه .
رقيه : وانت يشغلك في ايه يااحمد انت مالك دي حاجه تخصني وابعد عني .
احمد بغيره : ردددي عليا بتحبي .
رقيه : بتسال ليه شاغل بالك بيا انا ورحيم ليه يااحمد . رددد
احمد وهو يمسك جسمها بين ايده : عشااان انتي تخصيني انتييي ليا انا بس وانا الهتجوزك يارقييه .
رقيه بضحكه : ههههههههه وانت عشان قرارت خلاص يبقا تجوزني ولا عشان بتكره رحيم
يبقا تجوزني عند فيه رد
احمد : لاءءء يارقيييه لاءءءء عشااان بحبككك .
رقيه بزهول هل دا حلم هو كمان ولا حقيقه : رقيه قولت ايه يااحمد .
احمد : اخذها في بوسه طووووووويله يعبر بيها اد ايه هو فعلا بيحبها هي بيعشقها هي وبس سابها وقال عشاااااان بحببببببك يارررررقيييييه 😍😘.
•تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية مغامرات طفلة مع الجينرال) اضغط على أسم الرواية