رواية طفلة البلال الفصل التاسع عشر
رواية طفلة البلال الفصل التاسع عشر
طفلة البلال
اقبل يا ادمن
اسفة على التاخير
بلال نزل راسه وقال
مكنتش هسمح تضيع مني تاني في الاول
كرم وبعدين سيف بس صدقيني انا بحبها
فاطمة بسببك سبت بنتي مرميه في الحجز مع
المجر*مين والسوابق
بلال مشي بو"جع وقال:وانتوا ازاي تسيبوها
وقطع كلامهم عز اللي قال بعد ما قفل تليفونه
فتون اتنقلت علي المستشفي لانهم ضر"بوها في الحجز
في القسم
بلال:صدقيني يا حضرة الضابط ديه كانت حا*دثة وفتون
ملهاش ايد فيها
الضابط تمام يا استاذ بلال
في بيت كرم
سمرا طلعت من الحمام وهي لفه الفوطه علي جسمها
وكرم كان قاعد علي السرير
كرم رفع راسه وبصلها وقام قرب منها وشدها ليه وهي حاولت تبعده
سمرا كرم ابعد عني
كرم ليه مش مراتي
سمرا استغربت وحاولت تبعد زقها علي السرير وقلع التيشرت
بتاعه
سمرا بخوف كرم انت مش طبيعي خليك بعيد عني
كرم قرب منها لا انا طبيعي وقوي وعايزك
سمرا زقته وقامت وهو شد الفوطه وشدها
علي السرير ومسك ايديها ومنعها من الحركه و
في المستشفي
بلال دخل الاوضه اللي فتون فيها ولقي فتون نايمه وفاطمة ماسكه
ايدها
فاطمة بصتله وقالت بلاش يا بلال تكس*رها
بلال هز راسه وفاطمة سابته وهو قعد جنب فتون ومسك ايدها
وقال بحزن حقك عليا بس لو عرفتي وانا مش متجوزك هتبعدي
عني بس وانتي مراتي مش هتقدري انا مش هقدر يا فتون
بلال حط راسه علي ايدها وغمض عيونه لحد ما نام
بعد ساعة
بلال صحي مفز*وع علي صوت فاطمة اللي بتقول
فاطمة فتون فين يا بلال
في الشارع
فتون كانت ماشية وكان فيه ثلاث شباب بيديقوها
فتون بدات تصرخ عشان حد يساعدها
نور كانت سايقة عربيتها وبتقول
خلاص يا مالك انا جايه اهو
مالك استني
مالك فيه ايه
نور مالك فيه شباب بيشدوا بنت غص*ب عنها
مالك بتحذير نور اياكي تنزلي
نور هبعتلك اللوكيشن وهنزل اساعدها
مالك كان هيتكلم لقيها قفلت السكه
نور بعتت اللوكيشن وحطت التليفون في جيبها ونزلت
فتون كانت بتحاول تشد ايديها وفجاة واحد من الشباب
صرخ لما نور ضر"بته بعصايه علي راسه
نور لفتون اجري بسرعة
واحد طلع مطو*ه وشد نور وحط المطو*ه علي رقبتها وقال
لفتون اياكي تتحركي
الشاب مسك فتون والتاني اللي نور ضر"بته
شدها من شعرها وضر*بها بالقلم
في مخزن مقطوع
زقوا نور وفتون واتنين مسكوا حبل والثالث اللي
نور ضر"بته قرب منها ومسك شعرها وشدها وقال:ارب*طوه ديه
بس
ربط*وا فتون والشاب قال تعرفي انا مش بس هتسلي لا ده
انا هدفعك تمن الضر*به اللي ضر*بتهالي
فتون كانت بتصرخ وواحد مسك قماشه ورب*طها علي بوقها
الشاب بص لنور وقلع قميصه وهي حاولت تبعد
راح مسك شعرها وزقها علي الارض وهج*م عليها
نور بقت تصرخ وبتحاول تزقه
واحد من الشابين قرب وحط رجله علي ايديها وهي مبقتش
عارفه تدافع عن نفسها
نور كانت بتصرخ وتعيط والشاب حط ايده علي بوقها جامد
وهو مكمل اللي بيعمله وفتون بتعيط وبتحاول تفك نفسها
نور كانت بتحاول تشد ايديها وكانت بتحرك رجليها وهي
مكانتش عارفه تتنفس لانه كتم نفسها
ولحظه ونور جسمها هدي وواحد من الشباب قالوا
الحق ديه شكلها ما*تت
بره
مالك كان ماشي علي اللوكيشن لحد ما دخل لمخزن مهجو*ر
ووقف مصدوم وهو شايف حبيبته ومراته علي الارض وهدومها
مقطعه وفيه بنت مربو*طة وبتعيط
مالك قرب من نور وبص لوشها ولشفايفها الزرقة وحضنها وقال وهو بيعيط
لا نور حبيبتى فوقي متعمليش فيا كده
فوقي مالك حضنها وفتون بتعيط
مالك رفع راسه وبص لفتون وقال انتي السبب مالك قرب منها وشدها وضر*بها
بالقلم كذا مره لحد ما فقدت وعيها
مالك شال نور وطلع لحد عربيته وحطها علي الكرسي
ورجع اخد فتون وحطها في شنطه عربيته
بعد ست ساعات
مالك كان اتصرف وعرف يطلع تصريح لج*ثة مراته
برغم اللي حصلها وده لانه ضابط
فمشي الموضوع من غير ما يتكشف
مالك رجع البيت بعد ما دف*ن نور وبص لفتون اللي
مرميه علي الارض وقرب منها بكل غض*ب وبقي يضر"بها
مالك بزعيق*انتي السبب هخليكي تتمني المو*ت ومطوليهوش
مالك مسك شعرها وهي بتعيط وشدها لحد الجنينه
وقرب من البسين ورماها في البسين ومسك شعرها ونزل راسها
في المياة وهو بيقول بدموع مراتي ما*تت بسببك وانتي عايشة
ما*تت واتعذ*بت عشأن كانت بتساعدك وانا مش همو*تك انا هعذ*بك
طلع راسها وهي بتتنفس بسرعة
شدها من شعرها لحد جوه وقفل كل الشبابيك وفتح التكييف وقرب منها
وبصلها وبعدين قطع التيشرت اللي كان علي جسمها وهي بتعيط وبتصرخ بس
صوتها مكتوم
مالك اتمني تمو*تي عشان ترتاحي من اللي هعمله فيكي
مالك سابها وطلع وهي بتعيط وبتحاول تداري جسمها وبردانه
مالك دخل الاوضه وحضن صورة نور وبقي يعيط
في بيت كرم
كرم بدا يصحي وراسه وج*عاه وبص لسمرا وهو مصدوم
جسمها مليان علامات والسرير مليان د*م
كرم حاول يفوقها بس مبتفوقش ومسك ايدها وايدها
وقعت فحط
صوابعه علي رقبتها.......
•تابع الفصل التالي عبر الرابط:"رواية طفلة البلال"اضغط علي اسم الرواية