رواية كيان الزين الفصل الاول
رواية كيان الزين الفصل الاول
_انتصار يانتصارر
انتصار: ايو ياستاذ احمد
احمد: زين صحي ولا لسه
انتصار: لسه نايم
احمد بصوت عالي: طيب اطلعي صحيه
انتصار: حاضر هطلع اهو
_صوتك عالي ليه كدا يابابا صباح الخير
احمد: صباح الورد ياقلب بابا
حور: في اي بقا
احمد: الاستاذ اخوكي من ساعة اللي حصل وهو حاله مش عاجبني خالص ياحور تعبت معا بجد
حور: اللي حصل معا مكنش سهل يابابا
احمد: بس زين اوووي ياحور مش ضعيف انا من ساعة اللي حصل وانا زين القووي مبقاش موجود خالص واللي موجود دلوقتي واحد ضعيف ده حتي شغله مبقاش مهتم بيه خالص لازم نرجع زين زي الاول
حور: كيف زين كدا اديلو يجي سنه وعملنا كتير عشان نرجعو زي الاول مافيش اي نتيجه
احمد: زين مش هيرجع غير لم كيان ترجع
حور: طيب واحنا هنرجع كيان كيف دي ميته من سنه
احمد: انا هتصرف وابقا اقولك كيف المهم رايحه فين كدا
حور: رايحه الجامعه عندي محاضره الساعه 10
احمد: تمام ياروحي مش هتفطري طيب
حور: منه ويارا مستنيني هناك هنفطر سوا
احمد: تمام ياحبيبتي خلي بالك من نفسك
حور: حاضر ياروحي خلي بالك من نفسك
احمد: حاضر سلام
حور: سلام
_____________________
انتصار طلعت وفضلت تخبط: استاذ زين يازين يابني
زين: اي ياداده
انتصار: استاذ احمد عايزك تحت
زين: قوليلو هيجيلك شوي كدا دلوقتي هو نايم
انتصار: يابني قوم هو متعصب اووي تحت وعايزك
زين: استغفر الله العظيم طيب قوليلو هياخد دش وهينزلك دلوقتي
انتصار: ماشي يابني ربنا يهديكم يارب
زين قام دخل الحمام ياخد دش ويغير
__________________
احمد: ها يانتصار فين زين
انتصار: صحي وقالي هينزل دلوقتي بس هياخد دش
احمد: تمام جهزي الفطار عشان نفطر ونمشي واه صح اطلعي بر قولي لجوزك يجهز العربيه عقبال منفطر
انتصار: حاضر يابيه
بعد شوي
زين: في اي ياستاذ احمد علي الصبح
احمد: استاذ احنا الصبح يعني تقول الاول صباح الخير
زين: استغفر الله العظيم صباح الخير في اي
احمد: مدام ياستاذ مش راضي تنزل شغلك في الشرطه يبقا حتي تنزل تساعدني ولا هو انت هتفضل قاعد كدا وانا اللي اصرف عليك
زين: مش هشتغل ومش انت اللي بتصرف عليا انا بصرف من فلوسي
احمد:كل شوي فلوسي فلوسي مهو مين السبب في الفلوس دي فوق بقا يازين يابني وارجع لحياتك القديمه وحشني الظابط زين اللي الكل بتترعب لم تسمع اسمو
زين: عايزيني ارجع رجعلي كيان وزين الظابط هيرجع
احمد: طيب ارجع كيان كيف كيان ماتت يازين الدنيا مش بتقف علي حد يابني مكنتش انا حياتي وقفت علي امك لم ماتت
زين بصوت: انت اصلا عمرك محبيت امي لو حبيتها مكنتش اتجوزت بعدها بكام سنه مش كل اللي بيحب بيكون بيحب زيك
احمد: زين وطي صوتك وانت بتكلمني وفوق بقا لنفسك انا وامك كنا بحب بعض لدرجه ان محدش هيحب حد قد مكنا بنحب بعض ويلا بقا افطر عشان هتيجي معايا الشركه مدام مش هترجع شغلك
زين؛: مش هنزل شغل واصلا عايز انام انا طالع انام
احمد: عايز تنام عشان جي من بر في الفجر واخر كلام عندي هتطلع تلبس وتيجي نروح الشركه يلا
زين: طيب روح وانا هاجي وراك
احمد: ماشي هروح وتيجي وراي
زين: تمام وسابه ومشي
احمد طلع ركب العربيه وهو في طريقه للشركه
احمد: حاسبببببب
خالد: اسف ياستاذ احمد
احمد:تعال ننزل نشوف حصلها اي
خالد: يلا ياستاذ احمد
احمد نزل من العربيه وتصدم من اللي شافه قدامه 😳😳😳😳😳
(زين احمد الهواري ظابط وعندو 27سنه وابوه احمد الهواري صاحب اكبر شركات في القاهره واصلهم صعيدي عيونه خضر وطويل وجسمه رياضي)
(حور احمد الهواري في كليه الطب في سنه تالته عيونها خضر وبشرتها بيضه وقمر ومتوسطه الطول والجسم)
❤
•تابع الفصل التالي "رواية كيان الزين" اضغط على اسم الرواية