Ads by Google X

رواية جحيم عاشقي (2) الفصل الرابع عشر و الأخير 14 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية
رواية جحيم عاشقي (2) الفصل الرابع عشر و الأخير 14 - بقلم زولة وحيد

رواية جحيم عاشقي (2) الفصل الرابع عشر و الأخير 14 - بقلم زولة وحيد

 غزل :لا انا مش موافقة
يزن :مشكلتك عنيدة بس انا كمان عنيد وهنتجوز غصب عنك 
فجأة أدهم دخل 
أدهم بغضب :مش هتتجوزها غزل ليا انا وبس
يزن بغضب :انت ايه اللي جابك
وراح عليه علشان يضربه
آسر بغضب :ايه مش هتحترم وجودنا هنا ولا ايه يايزن
يزن وقف مكانو 
آسر :غزل انتي عايزة تتجوزي مين
غزل بدموع :مش عايزة اتجوز 
وجريت ع اوضتها
أدهم كان هيروح
بس يزن مسكه من ياقة قميصه
يزن بغضب :إياك ثم إياك تقرب من مراتي
أدهم بسخرية :مراتك ايه ياعم انت طلقتها من 6 شهور
يزن :بس هي بتحبني وهتتجوزني
أدهم بعد عن يزن
أدهم :هنشوف 
يزن راح اوضة غزل ودخل لقاها بتعيط
يزن بخضة :حبيبتي في ايه
غزل :متقولش حبيبتي يايزن انت عمرك محبتنيش
يزن :طب عايزة تعرفي السبب اللي خلاني اطلقك
غزل :.... 
يزن حكالها كل شي
غزل حضنته 
غزل :طيب ليه مقولتليش احنا كنا هنحل المشكلة مع بعض
يزن :كنت خايف يحصلك حاجة ف اتصرفت بتهور بجد اسف حقك عليا... وانا كمان مكنتش مبسوط انك بعيدة عني بس احمد قالي انه هو هيتصرف معاها ويدخلها السجن وكان المفروض اقعد برا البلد ل 6 شهور علشان نجبلها قضية متقدرش تطلع منها
غزل بوجع:اااااااه
يزن بخوف :في ايه 
غزل بوجع :بطني بتوجعني 
يزن اتصل بالدكتورة بسرعة
بعد مدة الدكتورة طلعت
الدكتورة :الألم دة طبيعي نتيجة ان البيبي اتحرك
يزن :اوكي شكرا
وراح بسرعة عندها
يزن بلهفة :حبيبتي انتي كويسة
غزل بابتسامة :الحمد لله
الكل دخلو واطمنو عليها
يزن لزياد :عمي انا بجد اسف بس...
زياد بمقاطعة :عارف أحمد قالي كل شي
يزن :يعني هتجوزني غزل مرة تانية؟
زياد اه طبعا
أيهم :بالمناسبة دي انا عايز اطلب ايد ياسمين منك يا آسر لابني إياد
آسر :انا موافق بس فين الهانم
تقى بابتسامة خبيثة:اكيد طلعوا ع جو رومانسي
هند :يالهوي عليهم
فجأة إياد وياسمين دخلوا وكانو مبسوطين
غزل بابتسامة خبيثة :كنتو فين ياعشاق
ياسمين بخجل :احنا طلعنا الحديقة هنا
يزن بضحك :اول مرة اشوف ياسمين مكسوفة ياسمين امو لسان طويل
ياسمين بغضب :يززززن
إياد :خليه ياحبيبتي هو غيران مننا
يزن :واغار ليه انا مراتي وحبيبتي اهو جمبي
إياد بغمز :برضو غيران
يزن :خلاص اطلع بقا انت وهي
ياسمين :انا عايزة اكلم غزل
يزن :ممنوع 
ياسمين :ليه بقى 
يزن :لأنها تعبانة شوي ولازم ترتاح هتكلميها بعدين
ياسمين :صح الكلام دة ياغزل
غزل :اللي يقولو يزن دايما صح 
يزن :حبيبتي ياناس 
غزل :انا عايزة انام
يزن:اطلعوا ياحبايبي
كلهم طلعو ويزن كان هيطلع بس غزل مسكت ايدو
غزل :متبعدش عني
يزن :مش هبعد حبيبتي
يزن نيمها وطلع
الكل كان قاعد تحت
يزن: خير ياجماعة في ايه
تقى :حبيبي عايزين نحدد فرحك انت وغزل مع ياسمين واياد
يزن :اوك بس امتى
أيهم :يوم الأحد الجاي
يزن :تمام بس انا وغزل مش عايزين فرح بس عايزين كتب كتاب
زياد :تمام
بعد مرور 3 شهور
غزل بوجع :اااااه يايزن تاني متقربش مني انا بتوجع بسببك ااااه
يزن :خلاص ياحبيبتي اهدي
غزل بغضب :اهدأ ازاي وبعدين انت ليه لابس اسود عايز بنتنا تشوفك باللون الاسود؟
يزن :طيب هغيرو
غزل :ااااه بتوجع فين الدكتورة بقا
يزن :اصبري
غزل :اصبر ازاااااي بنتك طالعة شقية اوووي
يزن لأحمد :فين الدكتورة
أحمد :جاية اهو
أحمد ويزن طلعوا
وسط صرخات غزل
أحمد :الصراحة مراتك مزة اوي
يزن بغضب :اسكت يا احمد
عند غزل جوة
غزل بزعيق :ناديلي يزن
الدكتورة :اوك اهدي
وراحت ندهت ع يزن
يزن دخل بسرعة
غزل بدموع :يزن انا هموت؟
يزن :لا بعد الشر عنك ياحبيبتي
غزل :طب خليك معايا انا خايفة اموت وانت بعيد عني عايزة اموت في حضنك
يزن حضنها
يزن :بلاش تقولي الكلام دة.. هزعل منك
غزل :حاضر
بعد مدة يزن سمع صوت طفلة
يزن قام بفرح وشال البنت وطلع ع برا
بعد مدة كلهم كانو جوة مع غزل. غزل :يا طنط يزن بدأ يحب كيان اكتر مني
يزن :نور ايه احنا هنسميها عشق
غزل :لا كيان
يزن :عشق
تقى بصت ع آسر بابتسامة
تقى :تتذكر
آسر بضحك :اه
زينب :أتذكرت لما تقى ولدت يزن كانو بيتخانقو برضو علشان الاسم وتقى هي اللي فازت وسمت يزن
غزل :يعني عملوا ايه
هند :عملوا تصويت
غزل :طب يلا نعمل
يزن :لالا انا عارف اني هخسر بس المرة الجاية انا اللي هسمي
غزل :لأ مفيش مرة جاية
يزن راح حضنها
يزن بهمس :الأحسن تسكتي علشان هبوسك قدامهم
غزل خدودها احمروا
يزن :الله ع الفراولة
الكل ضحك عليها
وياسمين وإياد جابو ولد اسمو جاسر
وعاشوا في سعادة
وتوتة توتة خلصت الحدوتة
تمت بحمد الله 
       
      •تابع الفصل التالي عبر الرابط (رواية جحيم عاشقي) اضغط على أسم الرواية




google-playkhamsatmostaqltradent