رواية الوجع اساس حياتي البارت (2) الفصل الأول 1 بقلم امنية ايمن
رواية الوجع اساس حياتي (2) الفصل الأول 1
يزفت يسيف تعالا هنااا
اها ياني خلاث تعب الله يخربيت العيال وسنينها أنا كان مالي ومال الخلفه والعيال م أنا كنت قاعده ف بيتنا بضحك وبهزر وباكل وبشرب وبلعب كمن أنا كان مالي يختيييييي😂
سيف : م خالص يمونتي بقا مش كل يوم نفس الكلام مكنتش خلفه يعني اللي مصدعانا بيها ديه والباقي جاي ف السكه كفايه ع امي كدت
امنيه بعصبيه : ولا هو مين يلا اللي بيربي مين أنا عايزه اعرف بس عشن أنا حاسه انك اللي بتربيني انت عيل صغير انت ده انت راجل عجوز متنكر ف عيل
سيف: انتي مش عارفه انا مين وابن مين ولا اي
امنيه : تعالا رد وقوله هو ابن مين
سيف : والله يبابا أنا كنت بهز اي ده احيييه
امنيه : انت اهبل يلا ده انا كل يوم اعملها فيك وانت زي الاهبل بتصدق
سيف : هي مالها بردت كده ليه بصي يماما يحبيبتي انتي عارفه اني بحبك ومقدرش استغني عنك و
امنيه بتكمله : وانتي الحته الشمال واللي مليش غيرها يمونتي وانا بحب اهزر وانكش فيكي
سيف وهو بيصقف: هايل اوووووي بقيتي بتحفظي بسرعه
امنيه وهي لسه ماسكه زي الحرامي : ياااااني ولاااااااا انت هتموتني ناقصه عمر
سيف بسرعه ودموع : بعد الشر عليكي يقلب سيف أنا مقدرش استغني عنك ابدا
امنيه بحنيه : يحبيبي انا بهزر اوع تعيط تاني دموعك غاليه عليا يحبيبي
......: حبك برص انتي وهو وهو مش انا يالا مش قولتلك متحضنهاش ومقولهاش يمونتي تاني صححح
سيف بخوف مصطنع: أنا عايز اقولك حاجه بقا هي اللي حضتني وانا عشن ضعيف مقدرتش عليها اي ده بص كدت مين جه خالو احمد جه ولسه هيهرب ابوه مسكه
ادهم: هاهاهاهاها ع مين يالا ده انا بابا مش انا اللي تعمل عليه الحبه دول انت تعملهم ع امك عشن هبله اها إنما أنا لااا سامع
امنيه بعصبية: ادهم هي مين ديه اللي هبله
ادهم بخوف مصطنع : اكيد مش انتي يحياتي ده انا بحبك
امنيه بزعل طفولي : بقا كدت يدومي أنا هبله
ادهم رم سيف ع الانتريه وراح يجري ع امنيه وحضنها
هو انا أقدر يروح دومي وبعدين هما كل اللي بيزعلوا بيحلوا كدت ولا اي😉
امنيه بضحكه : يحبيبي دول عيونك هما اللي حلوين عشن شافيين كدت
ادهم وهو بيبوسها من خدها : والله واحشتني
امنيه وهي تدخل ف حضنه :وانت اكتر يحبيبي والله
سيف: م تراعوا أن معاكم واحد سنجل هنا يجماعه كدت كتيررررر
امنيه وادهم فضلوا يضحكوا عليه😂♥️
عند احمد ومريم
مريم كانت بتعمل الاكل ف شقتها هي وأحمد وبتتحرك بالعافيه عشن هي حامل ف الشهر السابع
مريم : يارب بقا انا تعبت والله
اسيل : مامي مامي أنا جعانه
مريم بحنيه : حاضر يقلب مامي خدي التفاحه ديه دلوقتي وبابا زمانه جاي تعالي بقا نقعد ف الانتريه شويه عشن مامي تعبت
اسيل ببرائه: انا بحبك اوووووي اوووووي يمامي وهاتلي اخ او اخت ليا بسرعه عشن العب معاهم
مريم بضحك : حاضر يقلب مامي وشغلت مريم كارتون لآسيل وقعدت ترتاح شويه وهي بترتاح نامت من كتر التعب
بعد نص ساعه باب الشقه اتفتح وأحمد دخل لاقي اسيل مندمجه اوووووي مع الكارتون ومريم باين عليها التعب دخل غير هدومه وسخن ليهم الاكل وحضره وراح لآسيل
اسيل : بابا جرت عليه عشن تحضنه
احمد : اششش واطي صوتك يقلب بابا ماما نايمه هي نايمه من امته
اسيل : من شويه ضغننين كدت
احمد بضحك : قلب ابوكي انتي يلا نصحي ماما عشن ناكل بقا
اسيل : انا هروح التوليت وانت صحي مامي
احمد : تمم يحبيبتي يلا بينا
وراح احمد يصحي مريم :
مريم مريومه يقلب احمد أصحي
مريم وهي بتفتح عيونها بتعب : احمد انت جيت امته ثواني وأحضر الغداء
احمد شد مريم براحه واخدها ف حضنه : اولا واحشتني ثانيا انا جيت من بدري وحضرت الغداء ثالثا بقا انتي مالك نروح لدكتور
مريم : لا يحبيبي ده وجع طبيعي
احمد : طب تعالي يعمري ناكل والم الاكل ونروح لادهم وامنيه نقعد معاهم شويه
اسيل: وهشوف سيف يبابا
احمد بعصبيه مصطنعه : لو شوفتك بتلعبي معاه هتزعلي مني جامد ياسيل سامعه
اسيل بحزن : حاضر يبابا
ومريم كانت بتضحك ع غيره احمد ع بنته
بليل احمد خد مريم وآسيل وراحوا ع بيت ادهم وامنيه لاقوا محمد باباه ومامته نهي ومامت مريم وأخوها بمراته واخت ادهم ومامته وصاحبهم حازم وقعدين كلهم
احمد متجمعين عند النبي يارب ♥️♥️
الكل : اللهم امين يارب جمعيا♥️♥️
وفجأه الباب خبط
امنيه : أنا هفتح
وفتحت الباب
امنيه : انتم ......
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الوجع اساس حياتي" اضغط على أسم الرواية