رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات
رواية مطلوب حبيب الفصل الثاني الجزء 2
مني بتكبر: متتاخريش يامليكه
مليكه: اوك باي
فلاش بااااااك
مني: اااه ساعديني يابنتي
مليكه بحنيه: حضرتك كويسه
مني وهي بتشاور لشخص يضربها علي دماغها: انا ان
مليكه بوجع: ااااااه راسي اااه
مني للراجل: خدها علي العربيه بسرعه
بعد شويه
مني: الله يخربيتك انت ضربتها جامد ولا ايه
-معرفش بقه انا ضربت وخلاص
مني: اطلع علي المستشفي بسرعه ياغبي
=حاضر
في المستشفي
الدكتور: واضح ان البنت اتعرضت لضربه قويه اوي علي دماغها
مني بكدب وتوتر-دي بنتي يادكتور وعملت حادثه وهي راجعه من المدرسه ارجوك انقذها اهئ اهئ اهئ
الدكتور: متقلقيش يامدام
بعد شويه
مليكه: اه انا فين اهه ياراسي
بقلمي/menna moharam
مني: انتي في المستشفي
مليكه: انا انا مش فاكره حاجه انا مين واانتي انتي مين
مني بصدمه وضحك: انتي مش فاكره حاجه
مليكه: للا
مني في بالها: هههههه كده لعبتي هتحلو يابنت هنا
مني بدموع: انا امك ياحبيبتي وانتي بنتي
مليكه: بجددد بس انا مش فاكره حاجه
مني: دكتور يا دكتور
بعد شويه
مني بدموع كدب: يعني مافيش امل انها يرجعلها الذاكره يادكتور
الدكتور باسف: لا يامدام وكمان البنت ضعيفه جدا خلي بالك منها وحاولي تفكريها بحاجات كتير مثلا ذكريات او صحابها مدرستها كده
مني بخبث: شكرا يادكتور يلا ياملوكه نمشي
مليكه: يلا ياماما
باااااااك
مني بضحك: كبرتي يامليكه وبحرق قلب امك زي ماحرقت قلبي وقلب امي زمان يااااااا قد ايه انا فرحانه
هههههههه
بقلمي/menna moharam
مليكه: ليلي ليلي
ليلي بخضه: اايه يابنتي خضتيني
مليكه: ماتفكك من الكليه انهارده وتعالي نروح كافيه كده توووحفه اسمه مليكه
ليلي: ماليش نفس والله
مليكه: خليكي انتي افضلي غني كده ومحبوسه مابين الاطفال دي
ليلي للاطفال: هجيلكو تاني ياحبايبي تمام علشان اسكت الزنانه ديي
مليكه: بقه كده
ليلي: هههه يلا يااخره صبري
(ليلي بنت رقيقه خالص بيضا وشعرها اسود وعنيها زرقا فاتح عايشه لوحدها بس معاها داده علشان تاخد بالها منها وبتحب تروح دار الايتام تفضل قاعده مع الاطفال والاطفال بتحبها جدا كفيفه عندها ٢٣ سنه)
(مليكه شعرها اسود وعنيها خضرا زي عين مامتها بيضا وقموره اوي عندها ٢٤ سنه)
مليكه: خلاص ايوه اهو فاضل سلمه واحده ايووه وصلنا ياجميل
ليلي: مممم ريحه المكان ده حلوه اوي ومريحه
مليكه: شوفتي انا حسيت بكده برضوه
بقلمي/menna moharam
ليلي: مممم ممكن توصفيلي المكان
مليكه: بصي ياستي المكان قصاده البحر هو كافيه كبير في الدور الاول كافيه والدور التاني مطعم ومكان هادي اويي واسمه مليكه تعرفي انا حاسه بشعور غريب بلمكان ده اوي مش قادره اوصفو
ليلي: هو حلو فعلا ومريح
مليكه: تعرفي اول ماجيت هنا معرفش حسيت بحاجات غريبه كده بتحصلي ودماغي صدعت ومشيت ملحقتش اقعد فيه
ليلي: طب فكك بقه وخديني عايزه اقعد
مليكه: طيب تعالي
الويتر: لو سمحت يا انسه المدير مانع القاعده علي الطربيزه دي بذات
ليلي: يعني ايه يعني منقعدش
الويتر: لا يافندم بس في طربيزات كتير حضرتك مينفعش تقعدي هنا علي دي بذات
ليلي بعند: طب ايه رايك بقه انا هقعد هنا علي دي
مليكه: خلاص بقه ياليلي تعالي نقعد علي دي
ليلي: انا استريحت هنا بقه
ـ استاذ ايان في بنتين فوق عاملين مشكله مع الويتر باين
ايان: طيب يا جمال ثواني
مليكه: ياليلي بقه متبقيش عنيده يلا طيب ننزل
بقلمي/menna moharam
ليلي: طيب يلا انا اصلا اتخنقت
مليكه: يلا
بعد شويه
ايان: هما فين البنتين الي قولتلي عليهم
الويتر: مشيو يا استاذ ايان
ايان: كانو عاملين مشكله ليه يااحمد
الويتر: كانو قعدو علي الطربيزه بتاعت العيله وانا قومتهم
ايان: تمام سبني شويه لوحدي لو سمحت يااحمد
ايان وهو بيقعد علي طربيزه
فلاش باااااك
مليكه وايان: انت مغمي عنينا ليه يابابا
هنا: يلا يامالك انا خايفه اقع
مالك: مستحيل تقعي وانا معاكي ياهنا
مليكه: مش وقت حب دلوقتي احنا فين يابابا
مالك: خلاص وصلنا اهو
بعد شويه
هنا: ايه المكان ده يامالك شكله حلو اوي انت عزمنا علي اكل ههه
مالك: ممممم لا
بقلمي/menna moharam
ايان: اومال يابابا
مالك: تعالو بس اقعدو علي الطربيزه دي دي محفور عليها اسامينا كلنا
هنا: وده ازاي ده
مالك وهو بيديها عقد: خدي
هنا بصدمه: ده ده بتاعنا
مالك: اه ياحبيبتي ايه رايك بقه
هنا: ده حلو اوي اويي
ايان ومليكه: احنا جعانين
مالك وهنا: هههههههه
بااااااك
ايان: وحشتني اوي يابابا ووحشني حنيتك علينا ربنا يرحمك ياحبيبي
عند مليكه وليلي
ليلي: ممليكه الشنطه بتاعتي معرفش فين يالهوييي كانت في ايدي
مليكه: اهدي بس تلاقيها في المطعم تعالي نروح نشوفها
ليلي: طيب بسرعه
مليكه: يلا تعالي
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية