رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات
رواية مطلوب حبيب الفصل الثالث الجزء 2
ليلي: طيب بسرعه
مليكه: يلا تعالي
ليلي: طيب
مليكه: ليلي ثواني هرد علي ماما
ليلي: طيب انا هخش المطعم اسال عليها عقبال ماتخلصي
مليكه: هتعرفي
ليلي وهي بتحسس: ااه متقلقيش عليا
مليكه: طيب ثواني وجيالك
ليلي: تمام
بعد شويه
ايان: مش تفتحي يانسه
ليلي: ماانا مش مفتحه فعلا
ايان: انا اسف بجد حقك عليا
ليلي: خلاص ولا يهمك
ايان: طب تعالي نشرب قهوه بدل الي ادلقت دي
ليلي: بس انا مكنتش بشرب حاجه
ايان: ايوه ماانا الي كنت بشرب تعالي اعزميني علي واحده تانيه
ليلي: انت هتستظرف وبعدين انا مش عايزه اقعد هنا دقيقه واحده
ايان: ليه كده بس
ليلي: اقولك ومتقولش لحد
ايان: قولي
ليلي: مدير المكان ده انسان بارد ومعندوش دم
ايان بصدمه: بارد
ليلي: مالك انت تعرفه ولا ايه
ايان: لا خالص معرفهوش كملي كملي
ليلي وهي بتتريق: المهم جينا قعدنا علي طربيزه كده جه واحد قالنا قومو دي طربيزه المدير ومانع اي حد يقعد عليها ونينيننيني يتشك يارب
ايان: ااااه
بقلمي/menna moharam
ليلي: مالك انت كويس
ايان: اه اه كملي بس من غير دعاوي الله يكرمك
ليلي وهي بتشاور وصباعها جه في عينه: طب انا اتاخرت ممكن لو سمحت تشوفلي لو في شنطه هنا
ايان بوجع: ااااه عيني
ليلي: انا اسفه والله
ايان: اهي ياستي اتفضلي
ليلي: ششكرا عن اذنك بقه
ايان: اوصلك
ليلي: لالا شكرا
الويتر: استاذ ايان واحد اسمه عمر عايز حضرتك تحت
ايان: عمر طيب انا نازل
ليلي بصدمه: استاذ ايان نهار بجميع الالوان
ليلي: لو سمحت
الويتر: اتفضلي
ليلي: بقولك يااخويا هو الي كان واقف معايا ده مين
الويتر: ده صاحب المكان
ليلي: احلف
الويتر: اه والله
ليلي: طب اختفي من قدامي ولا تختفي ليه استنا انا الي هختفي
مليكه: ايه ياليلي لقيتي الشنطه
ليلي: اه يامليكه تعالي خديني مشيني من هنا بسرعه
بقلمي/menna moharam
مليكه: في ايه يابنتي
ليلي: مافيش حاجه يلا نمشي بقه
مليكه: تعالي ياستي
بعد شويه
ايان: عمورييي عاش من شافك ياراجل
عمر: انا كنت معاك امبارح
ايان: بزمتك
عمر: اه والله
ايان: اومال انا حاسس اني بقالي سنه مشوفتكش ليه
عمر: معرفش المهم انا عايز اكل
ايان: اه قول كده همك علي بطنك
عمر: ايوون
ايان للويتر: شوفو عايز ايه
ايان: هجيلك تاني ياعمر ثواني
ايان للويتر: هي فين البنت الي كانت هنا من شويه
الويتر: مشيت
ايان وهو بيبتسم: طيب
الويتر: حضرتك انت بتضحكلي
ايان وهو بيبصله بقرف: انا ضحكتلك
الويتر: اه والله ابتسمت كده بسمه شرحت قلبي
ايان: ماتظبط يلا في ايه هو ايه الي شرحت قلبك هو انا مراتك
الويتر باحراج: عن اذنك
بقلمي/menna moharam
ايان: خد تعال
الويتر: ايوه
ايان: زعلت انا كنت بهزر معاك يارمضان ايه مبتهزرش
الويتر: اسمي محمد
ايان: امشي يامحمد ده انت فصيل
تاني يوم
هنا: اياااان انت مبتسم
ايان بخضه: حد يخض حد كده
هنا: لقيتك مبتسم ياايان
ايان: هدفع غرامه يعني ولا ايه
هنا بضحك: ههههه لا يحبيبي بس انت عمرك ما ضحكت ولا ابتسمت حته
ايان: احم عادي يعني
هنا: ممممم كنت بتفكر في مين ياترا
ايان بكدب: مش في حاجه يلا انا نازل الكليه
هنا: ااايان انت كنت بتفكر في حد متخبيش عليا
ايان: ممممم شوفت واحده امبارح ياماما في المطعم
هنا: مممم وبعدين
ايان: قلبي دق كدهو
هنا: كدهو
ايان: اه والله كدهو
هنا: وبعدين ياقلب امك
ايان وهو بيسند دماغه علي الحيطه: وبعدين شعري طار
هنا: ماتخلص يولا هو ايه الي شعرك طار هو مسلسل هندي
ايان: زي مابقولك كده
هنا وهي حاطه اديها علي خدها: وبعدين ياقلب امك
ايان: بس
هنا:طب خدت رقمها
ايان: لاا
هنا:طب قوم امشي روح الكليه امشي اه ماانت ابوك كان روميو هتطلع لمين يعني
ايان: الله هبقا روميو وهي جوليت
هنا وهي بتحدفه بلمخده: اصحا ياحبيبي اصحا ده انت متعرفش اسمها حته
ايان: معاكي حق انا همشي بقه
هنا: ماشي ياحبيبي سلام
في الكليه
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية