رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات
رواية مطلوب حبيب الفصل الرابع الجزء 2
في الكليه
مليكه: ماتغني ياليلي
ليلي: لا طبعا انتي هبله
مليكه: علشان خاطري بقه
ليلي: لا مستحيل
مليكه: يلا بقه ونبي يلا ياشباب يابنات تعالو احضرو ليلي هتغنلنا اغنيه اليسا
ليلي: بتعملي ايه يابت
مليكه: يلاا بقه يلا
وفاء وهبه صحاب ليلي ومليكه: يلا ياليلي غني غني غني
ليلي طيب طيب خلاص
مليكه وموبايلها بيرن
مليكه: ليلي دقيقه هرد علي الموبايل واجيلك تعالي ياهبه اقفي جمبها
هبه: تمام
وفاء: يلا بقه غني
ليلي:يووووه طيب
بقلمي/menna moharam
ايان: هو في حافله ولا ايه هناك
عمر: مش عارف بس في بنت بتغني هناك باين تعال نشوف ياسطا
ايان: تعال نشوف
_ يلا بقه غني ياليلي
ليلي : إرسمني في ليلك نجمة
ضيها يلمع في العين
إكتبني في عمرك كلمة
يحكوها الناس بعدين
أنا نفسي أعيش فوق عمري
يا حبيبي معاك عمرين
ايان بتدخل: لو تطلبي مني عينيّ
لو تطلبي عمري كمان
هديكي سنيني الجاية
وهكون راضي وفرحان
إنت اللي وجودك جنبي
حسسني إن أنا إنسان
ليلي: ده من أول دقيقة
لحبك قلبي مال
عرفت بمية طريقة
تغير حال بحال
بتوه بين الحقيقة
يا عمري والخيال
ايان: صوتك حلو علفكره
ليلي: وانت كمان بس انت مينن
ايان: صدفه جميله اني شوفتك
ليلي وهي بتقول لهبه بصوت واطي : مين ده ياهبه
هبه: شاب كده انما ايهه لوز الوز زي صوته بظبط
ايان: ممكن تسبينا لوحدنا شويه ياانسه حنان
هبه بسرحان: هبه هبه
ايان: طب سبينا لوحدنا شويه ممكن
هبه: حاضر
ليلي: انتي راحه فين ياهبه هبهه
ايان: ممكن نقعد مع بعض شويه
ليلي: وانت مين انت علشان اقعد معاك
ايان: مممم سؤال حلو بس معنديش الاجابه
ليلي: تمام عند اذنك
ليلي وهي بتقع
ايان وهو بيمسكها: حااسبي
ليلي بتوتر من قربو: انا انا كويسه
ايان: ممكن نتكلم شويه
ليلي: سمعاك
ايان: انا الشاب بتاع المطعم
ليلي بصدمه: ااايه
ايان: انا الي اتشك
ليلي: والله انا اسفه جدا انت جاي ورايا اكيد علشان تنتقم مني صح والله انا غلبانه جدا يااستاذ
ايان: ايان ياانسه
ليلي: ليلي
ايان: حلو اوي كده احنا اتعرفنا كده صح
ليلي: لا بعد ازنك امشي
ايان: همشي
ليلي: امشي
ايان: تمام عن ازنك
ليلي: انت مشيت
لارد
ليلي: احسن برضوه ده انت عيل غتت صحيح
بقلمي/menna moharam
ايان: والله
ليلي بخضه: عاااااا انت هناا
ايان: لا هناك
ليلي: طب سلام علشان ورايا محاضره
ايان: عندك كام سنه طيب
ليلي: ٢٣ يلا باي
ايان وهو بيمسك اديها: تعالي طيب
ليلي: انت بتعمل اييه
ايان: هوصلك للمدرج
ليلي بتوتر: انا بعرف
ايان: لا تعالي يلا
ليلي: طيب طيب امشي براحه طيب
ايان بفرحه : حاضرر
بعد شويه
ايان: اهو يستي وصلنا
ليلي: شكرا ممكن بس توصلني لهبه
ايان: اهي هناك اهي تعالي
ليلي: شكرا
بعد شويه
ايان: بس بس
هبه: ايوه
ايان في باله: مدلوقه كده ليه دي
هبه: هاا
ايان: مشوفتيش ليلي
هبه: تلاقيها مع مليكه
ايان: طب فين مليكه دي
هبه:تلاقيها روحت
ايان: ونبي
بقلمي/menna moharam
ايان: ثواني موبايلي بيرن
ايان: الو ياماما
هنا: ايه ياحبيبي انت فين
ايان:في الكليه نص ساعه وهبقا عندك اهو
هنا:مش هتروح المطعم
ايان: لا مكسل انهارده
هنا: طيب تعال يلا متتاخرش
ايان: طيب سلام
ايان في باله: مش هشوفها طيب قبل ماامشي ولا ايه
تاني يوم
هنا: ايان حبيبي مش هتروح الكليه
ايان بتعب: مش قادر ياماما
هنا بخوف: ايان مالك ياحبيبي فيك ايه
ايان: مش عارف
هنا وهي بتحط اديها عليه: ياخبر انت سخن اوي يا ايان
ايان: كح كح
هنا بقلق: استنا اجبلك مايه وقماشه وجيالك
ايان وهو بيمشك اديها بتعب: انا بحبك
هنا بدموع: وانا كمان ياحبيبي
ايان: بتعيطي ليه دلوقتي
هنا: علشان انت تعبان
ايان: هبقا زي الفل
هنا: طب استنا اجبلك العلاج والكمادات
ايان: طيب
في الكليه
مليكه: بخ
ليلي: اخص عليكي يامليكه خضتيني
مليكه: كنتي سرحانه في ايه ياجميل
ليلي: في ايان
مليكه: ايان
ليلي: احم انا قولت ايان
بقلمي/menna moharam
مليكه: اعترفييي مين ايان ده يابت
ليلي: انا انا مقولتش ايان
مليكه: لا قولتي
ليلي: ايوه قولت بس معرفش مختفي انهارده ليه
مليكه: وانتي عرفتي ازاي انه مش موجود
ليلي: حسيت مش اكتر
مليكه: مممم حب ده يابت
ليلي: حب لا لا انا يعني
مليكه: نينينينيني وقعتي يابطه
ليلي: بس بقه يامليكه
مليكه: انا عايزه اشوفه طيب
ليلي بحزن: معرفش هيجي تاني ولا لا
مليكه: طب هنعرفه ازاي
ليلي: اه صحيح عارفه المطعم الي اسمه مليكه
مليكه: ايوه يبنتي
ليلي: يبقا هو صاحب المكان
مليكه: احلفي
ليلي: اه والله
مليكه: طيب وايه جابو الكليه
ليلي: هحكيلك
فلاش بااااك
ايان في باله : مش هشوفها قبل ماامشي ولا ايه يوووه
بعد شويه
ايان: انا انا اسف يا ادههه انتي
ليلي: ايان
بقلمي/menna moharam
ايان: تعرفي ان اسمي احلو فجاه
ليلي: ياراجل
ايان: اه والله
ليلي: انت شكلك كنت ماشي سرحان
ايان: في واحده كده يلا ربنا يجعلها من نصيبي
ليلي:طب مش ممكن الواحده دي تضايق انك واقف معايا
ايان: هتضايق ازاي وهي معايا
ليلي: قصدك ايه
ايان: هتفهمي بعدين
ليلي: عن ازنك
ايان: استني بس ممكن نروح نقعد شويه في الكافيه
ليلي: اممممم موافقه هتجبلي دره
ايان: وهشربك حمص الشام كمان
ليلي: طب يلا بينا بقه
ايان: بجد ونبي
ليلي: هههه بجد
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية