رواية عشقت ابن عمي من الصغر بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الرابع 4
فاطمه: متتعبيش نفسك ياشابه انا جيت خلاص
الكل 🤣🤣🤣🤣🤣
فرح: فطوم وجرت عليه بالحضن
فرح: وحشتيني يابت اووي
فاطمه: وانتي كمان ياقلبي
مصطفي: ازيك ياعمي عامل ايه
احمد: الحمدلله بخير يابني انت اللي عامل ايه
مصطفي: الحمدلله تمام
احمد: ابوك عامل ايه وجدك
مصطفي: كويسين وبيسلمه عليك
احمد: ابقا سلملي عليهم
مصطفي: حاضر
احمد: مش كفايه بقا يافرح عايز اسلم علي بنتي ولا هي وحشاكي انتي وانا لا
فاطمه: هههه اوعي يابت خليني احضن حبيبي انتي حضنك وحش
الكل 🤣🤣🤣🤣
احمد: حبيبتي عامله ايه وحضنه
فاطمه: الحمدلله كويس مدام انت كويس
احمد: حبيتي يارب دايما تكوني كويسه
فاطمه: يارب ياقلبي انا وانت
فرح: وه وه كفايه احضان انتي من اوله كدا هتاخدي حبه كله ليكي ولا ايه
فاطمه: مانا سيبهولك من زمان ابعدي انتي بس وبطلي غيرها عشان وحشه عليكي
فرح: ههههه والله لو امي هنا كانت مخلتكيش حضنه اووي كدا
منال: في ايه صوتكم عالي ليه
فاطمه: سلامه من قولي ربي الرحم
احمد: والله انتي لو افتكرتي حاجه حلو مكانت جت يخربيتك
مصطفي: انتي متفتكريش حاجه تاني خالص
فرح: وانت مالك افتكر زي مانا عايزها فاطمه مشي الواد اخوكي ده من هنا
فاطمه: هههههه امشي ياواد
مصطفي: بقا كدا ماشي
منال: انتو بتتكلمه في ايه بصوت واطي
فاطمه جرت عليه حضنه وحضنته قوي لدرجه انه كانت هتخنقه
فاطمه: مرات عمي حبيبتي عامله ايه وحشاني
منال: هتموتيني ابعدي شوي انتي خنقاني
احمد ومصطفي وفرح هيموت من الضحك بس كتمينه
فاطمه؛: اسفه يامرات عمي بس انتي وحشاني اوووي وانا مستحملتش جريت حضنتك
منال: طيب تمام
فرح: بتضحك تعالي يافطوم اوريكي اوضتك عقبال الغدا ما يجهزر
فاطمه: يلا
مصطفي: زين عامل ايه يعني مشفتهوش هنا
احمد: زين مش كويس خالص ومش هنا عشان مش عايز يتقابل مع اختك عشان ميحصلش مواقف بينهم
مصطفي: هو زين لسه لحد دلوقتي مش عايز يسمع ليه حصل كدا او اي اللي خله تعمل كدا
احمد: لا مش عايز سيبك منه
مصطفي: اسيبي منه كيف وانا هسيب فاطمه هنا
احمد: زين مستحيل يعمل حاجه لفاطمه قولي بقا البلد عامله ايه والناس هناك اخبارهم ايه
مصطفي: البلد والناس كويسين
احمد: تصدقي نفسي ارجع وحشاني البلد اوووي
مصطفي: طيب ما ترجع
احمد: هرجع قريب ان شاءلله
مصطفي: ان شاءلله
_الغداء جاهز يافندم مدام منال بتقولك يلا
احمد: تمام اطلعي نادي فرح وفاطمه
_حاضر يافندم
احمد: يلا بقا يادرش نتغدا
مصطفي: يلا
علي طاولت الغداء
احمد: طبعا درش هيفضل هنا مش هيرجع تاني البلد صح
مصطفي: لا ياعمي انا راجع النهارده
احمد: ليه انت كليتك هتبدا الاسبوع اللي جاي
مصطفي: مانا هنزل الاسبوع اللي جاي عشان عندي شغل الاسبوع ده في البلد عشان في مشروع جديد بتعمل في البلد
فاطمه: اه ياعمي مصطفي مشترك في المشروع ده عشان يدرب لانه خلاص يعتبر قرب يخلص ويتخرج ويبدا يشتغل فابيدرب
احمد: تمام يادرش ربنا يوفقك بس متاخرش علينا
مصطفي: لا ان شاءلله هاجي في اقرب وقت
فرح بصوت واطي مسمعتهاش غير فاطمه عشان قعدها جمبه
فرح: هاجي قريب بعد مايخلص تصرمحه مع البنات 😏
فاطمه: 😹😹😹😹حرام متظلمهوش
مصطفي: تظلم مين في ايه وانتي بتضحك ليه وانتي التانيه مالك بلمتي ليه كدا
فاطمه: ها قصدي متظلمش الاكل طعمه حلو اصلا هي كانت بتقول ان الاكل مش لزيز
مصطفي: اه بس الاكل حلو
فرح: ها اه الاكل حلوه فعلا انا ظلمته
منال: قوليلي بقا يافاطمه انتي ليه لبسه البتاع ده
فاطمه: بتاع ايه اه قصدك النقاب
منال: اه النقاب
فاطمه: عشان حابه اقرب من ربنا وعشان عايزه ابقا زي عائشه وفاطمه ومهات المسلمين وكمان ده احل ستره
منال: سترت ايه ده مش حلوه
فاطمه: لا ده حلو وحلو كمان لم تبقي مقتنع بيه وبتعملي بيه
منال: بس خلاص انا رايحه مشوار وقت تاني نبقا نكمل باي
فاطمه: غلط تقولي باي تقولي سلام عليكم عشان السلام ييقا معاكي لحد ما ترجعي تاني ام باي دي بتاعت الانجليز اللي ميعرفوش دين وكمان لم تقولي سلام بتاخدي حسنات لم نرد عليكي
منال: خلاص ايه انا في حصه دين انا ماشي كملي الدين ده لعمك والباقي سلام كدا حلو
فاطمه: اه حلوه
احمد تعالو نقعد في الصاله شوي
الكل: يلا
احمد: عارفه يافاطمه انا هطير من الفرحه
فاطمه: ليه ياعمي
فرح: اكيد عشان انتي جيتي ياستي
فاطمه: بت انتي اسكتي انتي
احمد: هو اه عشان انتي جيتي وفي سبب تاني
فاطمه: ايه هو
احمد *: عشان انتي الوحيد اللي ممكن ترجع زين القديم
فاطمه: مش هينفع خلاص زين وفاطمه القدام خلاص ماتو
احمد: لا مش ماته وهيرجعو وانا متاكد من كدا بس الصبر
فاطمه: انت بتعلق نفسك بحاجه مش هتحصل
احمد: استني وشوفي والزمن طويل وهيعرف هيحصل ولا لا
فاطمه: هنشوف
مصطفي: عمي انا همشي بقا استاذنكم
احمد: خاليك شوي
مصطفي: كفايه كدا العصر اذن من بدري وعشان اروح في النور
احمد: ماشي خلي بالك من نفسك
مصطفي: حاضر
فاطمه: قامت تحضنه وتودعه وبتعيط
مصطفي وهو حاضنه
مصطفي: ممكن اعرف ليه الدموع دي ولا الميه كتير عندك وبتغرقي النااس بيه راحت فاطمه ضربه علي كتفه
فاطمه: تصدق انك بارد
مصطفي: هههههه مش ابرد منك بطلي عياط بقا
فاطمه: 🥺حاضر بس هتوحشني متاخرش عليه
مصطفي: حاضر يلا اضحكي
فاطمه: اهو 🙂
مصطفي: لا كدا في زعل عشان انا عارف ضحك عمري طيب تعالي اقولك حاجه في ودنك
فرح: ماتقول قدامنا ليه سر
مصطفي: تبقا تقولك هي عليه بعدين لم امشي 😉
فرح: طيب 😏
فاطمه: قول
مصطفي:........
فاطمه: 😳😹😹😹😹😹😹😹😹
فرح: لدرجه الموضوع يضحك
فاطمه:اه 😹😹
فرح: طيب قولي
مصطفي: لا لم امشي يلا سلام ياعمي
احمد: سلام يابني توصل بالسلامه يارب
مصطفي: يارب مع السلام يافرح
فرح بقرف: مع السلامه 😏
مصطفي: ماشي 😒
احمد: انا راجع الشركه شوي وهاجي
فرح وفاطمه: تمام
احمد: سلام عليكم
فاطمه: وعليكم السلام
فرح: قولي بقا قالك ايه البارد ده
فاطمه: ههههه عارفه لم قولتلك دانتي ظلمه
فرح: اه ماله
فاطمه: 😶😶
فرح: لا بتهزري عرف ان الكلام كان عليه هو
فاطمه: اه
فرح: يلهوووي 🙆♀️🙆♀️
فاطمه: مش هيعدهالك علي فكر وبيقولك استني رده عليكي
فرح: بت كلامك ميطمنش
فاطمه: وانا ماللي يالمبي اروح اطلع احط لبسي فس الدلاب سلام
فرح: روحي ياوطيه
فاطمه: احرشه اكتر لمي نفسك
فرح: 🙆♀️😹لا والنبي
فاطمه: ههه خلاص سلام
فرح: سلام
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشقت ابن عمي من الصغر) اسم الرواية