رواية كيان الزين الفصل الخامس
رواية كيان الزين الفصل الخامس
احمد: كلمت الدكتور وجي في الطريق
زين تمام
بعد شوي الدكتور جه واخد عينه من الدم من كيان ومشي وكله فضل قاعد مستني النتيجه بتاعت التحليل لحد ما الدكتور رن
الدكتور: سلام عليكم
زين: وعليكم السلام ها يادكتور النتيجه اي
الدكتور:.......
زين: بجد وبص لكيان 😳😳😳😳😳😳
وجري عليها وحضنها وفضل يلف بيها وبصوت عالي: طلعتي انتي كيان حبيبتي
كيان ده كله مصدومه كيف طلعت هي كيان وهي مش كيان بص لااحمد لقتو غمض عنيه ليطمنها فافهمت ان في حاجه
احمد: احمدك وشكرك يارب ان انت رجعتلي بنت اختي ومرات ابني الحمدلله احنا كدا نعمل حفله ونحتفل برجوعها
حور وزين: ايو يابابا نعمل حفله خلاص حياتي رجعتلي تاني
احمد بفرح: الف مبروك ياحبيبي
زين: كيان تعالي اوريكي اوضتك
حور: لع انا اللي اوريها اوضتها
زين: ماشي روحي وانا اعمل تلفون اخليهم يبعتو ليها فساتين عشان تختار منهم وتجهز نفسها للحفله
حور: اشطااا وانا هختار معاها من الفساتين دي
زين: ماشي ياختتتي ابقا خدي
حور: ايو كدا شاطر
زين: طيب يلا طلعيها ترتاح وانا اطلع اعمل مكالمه
حور: ماشي يلا ياكيان ومسكتها من ايدها وخدتها وطلعت فوق
حور: دي اوضتك اي رايك لسه زي مهي من ساعه ما مشيتي عارفه زين كان كل يوم يخلي داده انتصار تدخل تروقها وتغير الفرش بتاعها كانك عايشه فيها والوقت اللي كانت بتنضفها كان بيفضل موجود في الاوضه لحد متخلص وتطلع ويطلع ورها ويقفلها ومكنش بيدخل حد فيها خالص كيان كيان
كيان: ها نعم
حور: شكلك تعبانه مدام مش مركزه كدا اسيبك ترتاحي واروح انا وشوي واجيلك تكون الفساتين جت
كيان: ماشي تمام
حور: اشي يلا هتعوزي حاجه قبل مامشي
كيان: لا شكرا
حور: تمام سلام
كيان: سلام
اول محور طلعت من الاوضه وقفلت الباب حور قعدت علي السرير مصدومه من جمال الاوضه
كيان: يالهوووي بقا دي كلها اوضه لبنت واحده بس دي اكبر من بيتنا اللي كنت عايشه فيه وهي بتتكلم احمد دخل
كيان: انت جيت كويس خد عايزه اسالك علي حاجه
احمد: عارف انتي عايزه تسالي علي اي عشان كدا جيت
كيان: هسال علي اي
احمد: كيف التحليل اثبتت ان انتي كيان صح
كيان: صح
احمد: احكيلك كيف حصل كدا فاكرها لم قولت ليكم اروح اعمل مكالمه واجي
كيان: اه
احمد: اهو انا رحت كلمت الدكتور
فلاش باااك
احمد: الو سلام عليكم دكتور حماده
حماده: ايو ياباشاااا اتفضل
احمد: هتيجي تاخد عينه دم هتعمل ليها تحليل وعايز تغيرها وتثبت في التحليل دي ان لكيان بنت اختي
حماده: بس كيان ماتت كيف ده
احمد: انت سمعت انا قولت اي التحليل تكون لمين
حماده بخوف: اه سمعت هتكون لكيان بنت اختك
احمد: ايو كدا شاطر تعال عشان تاخد العينه بقا
حماده: تمام جي اهو
احمد: تمام سلام
حماده: سلام
الحاضر
كيان: ييايهوووي دانت طلعت معلم والله
احمد: امال يابت دانا الباشااا
كيان: ياعم اتنيل احسن منتكشف وابنك ميعرفش ان انا كيان هتكون ليلتنا سوده
احمد: انتي عارفه لو زين عرف بالعبه دي هتكون ليلتنا مش سوده دي هتكون في المدافن
كيان: وقعتك مطينه ياباشااا
احمد: يخربيت ام لسانك ده يابت انا ابقا خالك دلوقتي وكمان اكبر منك لمي لسانك معايا يخربيتك مهي كيان كان لسانها كدا دبش بس كانت قلبها طيب وجدعه عارفه
كيان: اي
احمد: انا كنت بحبها اكتر من حور بنتي تصدقي بقا كانت حنينه اوووي وكانت مش بتاكل غير لم اكل واخد علاجي لاني في فتره كنت تعبان جدا واليوم اللي سمعت بموتها تعبت جامد وكانت هتنزل عليا جلطه بس ربنا سترها ودعيت ساعتها ان ربنا كان خدني انا مكانه
كيان بحزن: ربنا يرحمه يارب بس انت مش باين عليك الحزن عليها زي مبتحكي
احمد: عشان لقيت ابني بيضيع زي مهو ضايع كدا وفقولت مينفعش افضل كدا وقومت تاني عشان ارجع ابني بس كان فات الاون ومش عارف ارجعو تاني زي الاول
كيان: ان شاءلله هنرجعو انا وانت
احمد: يارب يابنتي المهم مراتي اللي هي تبقا مرات ابوهم جي النهارده عشان الحفله برجوعك والعيله كلها هتيجي بس مش هيجو سوء مره واحدها فخلي بالك عشان دول حورين ومش سالكين
كيان: هظبطهمالك متخافش عليا استنا بس وهوريك
احمد: هنشوف ياختي يلا اتاحي شوي عقبال الفساتين تيجي وتختاري منها واه صح قبل مانسا
كيان: اي تاني صدعت
احمد بقرف: صدعتي طيب ياختي بصي كيان بتحب الفساتين الهادي يعني وانتي بتختاري نقي الهادي واللي محترم ماشي
كيان: ماشي ياباشااا يلا بقا ننام علي السرير الفله ده
احمد: ماشي وسابها وطلع
كيان ياااا يلا لم الواحد يرتاح بقا شوي وراحت فضلت تتنطط علي السرير شوي وراحت نايمه شوي
_انت بتقول اي كيان مين دي اللي رجعت انت يتهزر مستحيل
=رجعت بجد كيان رجعت انا مصدوم بس عملو ليها تحليل للبنت اللي هنا وطلعت هي
_كيف ده لم انا مموتها بايدي دي وحرقتها في البيت
=معرفش لازم تنزلي وتشوفي انتي الموضوع
_تمام تمام انا هنزل النهارده ساعتين وهكون عندك
=تمام سلام
_سلام
_في اي مالك صوتك عالي ليه
=كيان رجعت
_ بزهول كيان مين
=كيان
_رجعت كيف دي
=وانا اي عرفني لازم ننزل القاهره النهارده هم هيعملو ليها حفله برجوعها
_تمام يلا بسرعه
=يلا
حور وهي بتخبط علي الباب: كيان انتي صاحي افتحي الباب
كيان وهي نايمه: مين
حور: انا حور افتحي الفساتين جت
كيان: فساتين اي وحور مين انتي
حور: يالهوووي ياكيان انتي دايما بتبقا فاقدها الذاكرها كدا لم تنامي وتقومي
كيان: ادخلي طيب ياحور افتكرت
حور: دخلت 🤦♀️😂😂😂😂
كيان: فين الفساتين
حور: اهم بس بصي عشان يمكن تكوني ناسيه كيان بتحب الفساتين الهاديه المحترمه
كيان: عارفه مهو قالي
حور: عارفه وهو قالك هو مين
كيان: قصدي انا عارف لان انا كيان منو انا فاقدها الذاكر بس اكيد فاكرها حاجه وقالي اللي هو عقلي
حور: اه ماشي يام لسان يلا اختاري
كيان: اشطااا وفضلت تدور في الفساتين لحد معجبها واختارته
بليل كيان جهزت نفسها هي وحور
حور: اي الملاك ده فعلا مكدبش الواد زين لم قال انك جنيه نازله من السماء
كيان بكسوف: حبيبتي تسلميلي وانتي كمان قمر ياروحي
حور: قلبي ابت انتي يلا عشان ننزل
كيان بتوتر: متخالين شوي
حور: هههه متخافيش يلا
كيان: يلا طيب
زين: هم اخرو ليه كدا
كرم: اهد يابرنس وهم هينزلو اهد بقا
زين: طيب
كرم 😳😳😳😳😳
زين: بتبص علي اي ياض انت وبيبص ورها 😳
•تابع الفصل التالي "رواية كيان الزين" اضغط على اسم الرواية