رواية كيان الزين الفصل السادس
رواية كيان الزين الفصل السادس
زين: هم اخرو ليه كدا
كرم: اهد يابرنس وهم هينزلو اهد بقا
زين: طيب
كرم 😳😳😳😳😳
زين: بتبص علي اي ياض انت وبيبص ورها 😳😳😳ولاقي كيان وحور نازلين من علي السلم
كرم: يالهوووي اي المزززه دي يخربيت جمال امك
زين سمع كدا وراح ضربه بدراعو في بطنه
كرم: يخربيتك مش قصدي علي كيان انا قصدي علي حور يخربيت جمال امها والله
زين برفع حاجب: حور تبقا اختي برضو اتلم
كرم برفع حاجب: انت هتكوش علي الاتنين متخليك في كيان مراتك
زين: استنا بس تخلص الحفله وهوريك هعمل فيك اي 😒😒🤌
كرم: ههههههههه لم تفتكر اصلا دي كيان بتنسيك اسمك اصلا 😂😂😂😂
زين: ياض اتلم وسابه وراح عند كيان وقرب منها
زين:يخربيت جمال امك اي ده انتي شبها الجنيات ليه كدا 😉😉😉
كيان بكسوف ووشها جاب الاوان: شكرا
زين وشه قلب: هو انا بقولك تعالي كلي أو اشربي بتقوليلي شكرا
كيان: امال اقولك اي وراحت سيبه وراحت وقفت مع كرم واحمد وحور وزين راح ماشي ورها
كرم لحور بصوت واطي: اي الجمال ده ابت انتي يخربيتك
حور وشها جاب الاوان ومعرفتش تتكلم
احمد: بس بصراحه ياكيان انتي وحور طلعين قمرات الحفله كلها ربنا يحميكم ياعيالي
كيان: تسلم ياعمووو ياموزز انت بس والله انت اللي قمر وشكلك متشيك كدا ولا اللي عندو 25سنه وهيدور علي عروسه
احمد: عروسه اي بس يابنتي اقعدي ساكته
زين : هو انا مش بكلمك سيبتيني وجيتي هنا ليه ومهو انتي بتعرفي تتكلمي وتردي اهو امال بتقولي ليه انا شكرا ليه 😒😒
كرم: ههههههه قالتلك شكرا علي اي 😂😂
زين: بقولها اي القمر ده وبعاكسه واقولها كلام حلو لقيتها بتقولي شكرا دانا لو بقول لوحدها في الشارع ياقمر بس بلاقيها اتكسفت وجت سكه ام دي بتدعنك جعفر والله حتي وهي فاقد الذاكر
كرم وحور واحمد هيموتو من الضحك علي زين وكيان
كيان: هو اي اللي تيجي سكه دي 🙄🙄
زين: ياختي اتنيلي دانتي مش بتيجي ب سكه ولا خط حتي اتنيلي
كيان: لم لسانك هشتمك
احمد: بسسسس احنا في الحفله انتو الاتنين اتلمو بقا نخلص وكملو المسرحيه بتاعتكم 😂😂😂
كرم: عندك حق والله ياعمي نخلص الحفله واحنا مش ماشين انتو تكملو المسرحيه واحنا نتفرج عليكم 😂😂😂😂😂
حور: هتتنفخ اسكت 😂😂😂🤌
كرم: ياختتتتتييي هو زين بيبصلي ليه كدا خلاص اكبير كملو المسرحيه بس استنا اخلي المعزيم تقعد وتتفرج عليكم 🤌😂😂😂
حور: اي ده يعني عمر ومي جو
زين واحمد وكرم وكيان لم هي قالت كدا لفو وشهم عٌشُآنِ يشوفوهم
عمر اول ملاقي كيان واقفه جري عليها حضنها راحت كيان زاحته وضربته باكف علي وشه 🤦♀️
كرم: بوم وبيضحك بس حاطط ايدو علي وشه هو وحور وزين
كيان: انت كيف تتجره انك تيجي وتحضني انت مين انتي عشان تحضني ابعد عني
عمر بحزن: كيان انا عمر اخوكي في اي وكيف محضنش اختي اللي رجعت بعد وقت كتير من
الموت
كيان: اي ده انت اخوي من ايمتا 🙂
كرم بهزار: امك وابوكي جوه خلفوه دلوقتي وماتو 😂😂😂😂😂
عمر راح بص لكرم بغضب راح كرام بطل ضحك
احمد: كيان ده عمر اخوكي وكان مسافر ولسه جي من السفر دلوقتي
كيان: اه ازيك ياخوي اسفه مكنتش اعرف عشان انا مش فاكرها حد بس اسفه مش هينفع احضنك وسلم عليك برضو لاني مش فكراك فهسلم عليك من بعيد
زين وكرم وحور هيموتو من الضحك بس واقفين ساكتين
عمر بيغيظ: طيب عامله اي وحشتيني كنتي فين الوقت ده كله
كيان: الحمدلله اهو كانو بيقولو اني موت مش عارفه كيف واديني عايشه سبحان الله
عمر: هه الحمدلله انك لسه عايشه ياحبيبتي
كيان: عمر هي مراتك واقفه بعيد ليه كدا متيجي تسلمي عليه ياختي هو انا هعوضك ولا اي
حًوٌر وٌکْرمً وٌعٌمًر 😂😂😂😂
كرم: بصراحه انتي بتعضي 🤌😂😂😂
كيان 😒😒😒: لم لسانك
كرم: حاضر يعوز بالله رجعولنا كيان القديمه والنبي ياجماعه 😂😂😂😂
زين: اللي هناك دي مش مراته دي بتكون بنت خالك اللي هو يبقا عمي انا
كيان: اه طيب وهم جين مع بعض ليه هم مخطوبين طيب ولا بيحبه بعض
مي بقرف: ولا اي حاجه ياعثل من ده كله وراحت قربه من كيان وهتحضنه وتسلم عليها
كيان: اي ده انتي رايحه فين
مي سلمت علي الكل وحضنتهم وجت تسلم علي كيان
مي: في اي هحضنك وسلم عليك ولا مش بتسلمي علي البنات كمان
كيان: لع عادي بس انا مش بحب اسلم علي بنات معرفهاش اسفه وراحت سيبها ومشت
مي بتعصب: هي فاكرها نفسها مين البت دي
زين: هي مش فاكرها هي ملكه البيت ده ومرات زين احمد الهواري يعني ان جيتي جمبها يامي زي الاول ورحمت امي هنسا انك بنت عمي وهوريكي الوش التاني وراح سايبهم وراح ورها
مي: بقا كدا يازين وراحت طلعت من الفله وركبت العربيه ومشت
كرم: بعد ازنك ياعمي حور تعالي نرقص
حور: يلا
نروح عند زين وكيان وقفين في الجنينه
كيان: اي جابك وموقفتش مع الاستاذه مي السلعوه ليه 😒
زين بضحك:ههههه هي الاستاذه كيان بتغير ولا اي
كيان: اغير من اي بس الاستاذه سلمت وحضنتك وانت عادي خالص
زين:وفيها اي هي بنت عمي وعادي يعني
كيان: هو اي اللي عادي كيف تخليها تسلم وتحضنك دانا اللي بنت زيها موافقتش انت وافقت ليه
زين: وه يعني اقولها اي وهي بتحضني اكسفها يعني
كيان: اه اكسفها زي عاددي
زين: حاضر المره الجاي بس خدي هنا قوليلي وراح ماسكها وقربها ليه: انا شامم ريحت حاجه بتتحرق وملاحظ حد غيران هنا
كيان: انا مش شامه ولا ملاحظه حاجه وراحت زيحه ودخلت جوه
زين بعد مهي دخلت: هرجعك تحبيني يعني هتحبيني مهو لازم تحبيني لحد منشوف الذاكر دي هترجع ايمتا وراح دخل ورها ولاقها واقفه بتهزر وبترقص مع حور وكرم راح مقرب ليها وشاددها نحيتو
زين: اياك اشوفك بتهزري مع حد تاني وعايزه ترقصي تقوليلي
كيان: طيب يلا نرقص
زين: حاضر تعالي الاول خمس دقايق وهنرقص وراح شددها من درعها ووقف الموسيقي
زين: طبعا في اللي عرف الحفله دي اتعملت ليه وفي ليه المهم حفله دي عملينها بنحتفل برجوع حبيبت قلبي كيان بنت عمتي بعد فتره طويله كنا نفتكرها توفت بس الحمدلله لسه عايشه وجمبنا
وراح مشغل الموسيقي تاني
كيان: يلا بقا نرقص
زين: حاضر وراح شددها من ايدها وخدها وطلع علي فوق وهو طلع بيها
كيان: احنا طلعين فوق ليه يلا نرقص وراح زين خدها ودخل اوتضها
زين: مش انتي عايزه ترقصي
كيان: اه
زين: طيب يلا نرقص
كيان: هنرقص هنا
زين: اه مهو انا مستحيل اخليكي ترقصي قدامهم تحت انا مش ببقا عايز حد يشوفك عايزني اوافق نرقص قدامهم
كيان: طيب المذيكا صوتها واطي
زين: استني نعليها وراح جاب الهاند ادها واحدها وحط هو واحدها في ودنو
زين: حطي دي وراحت هي حتطها وهو شغل موسيقي يلا اهو الموسيقي
وراح زين مقربه ليه وبداو رقص
مي: عاجبك اللي هي عملتو ده
عمر: يعني محسساني انها عاملتني حلو مانتي شوفتي عملت في اي
يوسف: في ايه صوتكم عالي
مي: كيان دي انا مش هسكت ليها ابدا
يوسف: هتعملي ايه
مي: هقولكم بس الاول انتو معايا ولا لع
عمر ويوسف: معاكي اكيد وراحت مي بصتلهم وبتسمت
•تابع الفصل التالي "رواية كيان الزين" اضغط على اسم الرواية