Ads by Google X

رواية عشق الشهد الفصل الثامن 8 - بقلم شهد محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية عشق الشهد بقلم شهد محمد



 رواية عشق الشهد الفصل الثامن 8


تعدييييل 

زين زقها علي السرير 

شهد: بدموع بكرهكككك يا زين 

اطلع براااا 

زين طلع وهو متعصب من الفيلا كلها 

اما عند مكه 

كانت واقفه في البلكونه سرحانه 

لقت اللي بيحضنها من ضهرها 

ملكه: بخضه انت بتعمل ايه 

سيف: وحشتيني 

ملكه: سيف عيب كده 

وسع 

سيف وهو بيشدد علي حضنها 

لفها ليه  وهو بيبص لشفايفها هاتي بو*سه 

ملكه: كده عيب وسع بقي وزقته وقع علي الارض بقوه 

سيف: اااه يخربيتك 

منك لله يا شيخه 

ملكه بضحك تستاهل وطلعت لسانها 

سيف: هقصوهلك 

ملكه: ايه هو 

سيف: لسانك 😜

ملكه: انت جاي ليه 

سيف جه يقف اتوجع اااه اااه 

مش قادر تعالي سعديني 

ملكه ا: نت بتمثل عليا صح 

سيف: مش قااااادر تعالي سعديني 

اخلصي 

ملكه بخضه اسفه وبتمسك ايده لفها ليه بقت هي تحت وهو فوقها 

ملكه: بشهقه يخربيتك بتعمل ايه 

سيف: وهو بيمسك شعرها بوسه عايز بوسه 

ملكه بتضحك علي طريقته لا لا 

سيف قرب من ودنها وقال بكل رقه 

بحبك 

ملكه غمضه عينها وقالت وانا كمان 

سيف كان لسه هيبو*سها  

الباب اتفتح 

شهد: ملكه كنت عااا

احيييه شكلي جيت في وقت غلط وجرت 

ملكه وسع بقي عجبك كده 

سيف اه 

هاتي بوسه يلا بقي 

والااا 

ملكه 😯😯

اما شهد كانت ماشيه بتضحك علي عليهم 

اتخبطت في عمها 

شهد بخضه عمي انت رايح فين 

حسن رايح لملكه هي صاحيه ولا نايمه 

شهد بتوتر لا اه نايمه 

حسن مالك يا شهد متوتره كده 

شهد تعالي معايا بس 

حسن هشوف ملكه واجيلك 

ومشي شهد عمي استني 

وجرت وقفه قدام الباب 

حسن مالك يا شهد 

شهد في نفسها احيييه لو شافك يا سيف عيعمل منك كفته 

حسن بت 

شهد بصوت عالي ااااه نايمه ملكه ناااايمه 

حسن مالك وطي صوتك 

في نفس الوقت 

ملكه بخضه بابا يا سيف لو شافك 

وسع بقي 

سيف انا مبخفش هاتي يلا بوسه 

ملكه باسته من خده وسع بقي 

حسن زق شهد في ايه جوه وفتح الباب 

ملكه بتوتر بابا 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراد: ماما ماما 

سوزان ايه يا حبيبي 

مراد ماما انا جعان هاتلي اكل خفيف كده 

سوزان بتوتر بسيطه 

مراد طلع اوضته 

قلع الجاكت ولسه بيكمل 

    : وحشتيني 

مراد بعصبيه انتي بتعملي اية هنا 

    :بدموع  انا اسفه 

مراد مسكها من ايدها ونزل بيها

بصوت عالي ماما ماما 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملكه: بتوتر بابا 

حسن: انتي صاحيه 

ملكه بتوتر اه يا بابا 

حسن: طب تعالي ورايا عايزك 

ملكه حاضر 

شهد بصت لملكه بضحك 

وطلعت قفلت الباب 

ملكه اطلع يا روميو 

سيف مشي 

ملكه أطلع برا يلا 

سيف يلا

وبصلها طب ايه وغمز 

هاتي بوسه 

ملكه بس كده من عنيا قربت منه 

وضربته بالبوكس 

برااا ياض 

سيف اااه يلا وياض 

ايو اظهري علي حقيقتك 

طلعي جعفر اللي جواكي 

ملكه بره عشان  فقدش اعصابي 

سيف طلع 

وملكه ضحكت عليه 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراد ماما دي بتعمل ايه هنا 

سوزان عادي يا حبيبي هاتيجي تقعد معانا يومين وتمشي 

مراد وانا مش موافق 

شمس اسفه يا مراد بس هشام طلقني وانا ماليش حد اروحله غيركم 

مراد بعصبيه انتي مش هتقعدي هنا دقيقه كمان 

سوزان ليه ده كله انسى بقي انها كانت خطبتك وبعدين انت اللي سبتها مش هي كفايه بقي علي البنت اللي هي فيه 

شمس بتمثل البكاء اسفه ياطنط 

انا همشي من هذا 

سوزان لا يا حبيبي انتي هتقعدي معايا انتي ناسيه امك كانت عندي اعز من اخت 

وانتي بتفكرني بيها 

سمش بس مراد مش موافق 

انا همشي 

مراد بعصبيه يلا بالسلامه 

سوزان مراد اسكت بقي البت مرات ابوها طردتها وجوزها طلقها تروح فين دلوقت 

مراد خليكي انا همشي


google-playkhamsatmostaqltradent