رواية عشق الشهد بقلم شهد محمد
رواية عشق الشهد الفصل التاسع 9
مراد لبس الجاكت بتاعه وطلع ن بيته راح البار
سونيا بسهو*كه دكتور مراد بنفسه عندنا
مراد بسكر ابعدي عني دلوقت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شهد بابا انا انا ريحه عند هدي
مش هتاخر
محمد تمام خدي عمك علي معاكي
شهد حاضر
شهد يلا بينا يا عمي علي
علي بحزن يلا يا بنتي
في الطريق شهد
عمي علي انت بتعيط
علي لا يا بنتي
بس بنتي الصغيره وقعت من علب السلم في المستشفى ومش عارف اروح اشوفها
شهد خلاص وصلت
طب بص وطلعت مبلغ من جيبها وقالتله خد دول وروح شوفها وابقي طمني عليها
علي لا يا بنتي مش هاسيبك لما تروحي
شهد يلا بقا اسمع الكلام وابقي تعالي انا هستناك
علي الله يخليكي يا بنتي
وركب ومشي
بعد وقت
شهد خلاص يا هدي انا همشي
ونبقي اشوفك في الجامعه بكرا
هدي تمام
شهد يلهوي الوقت اتاخر وعمي علي لسه مجاش
فضلت تمشي
جات عربيه عليها
شهد شاورت انت
مراد نزل منها وشلها وركبها غصب عنها
شهد نزلني يا حيوان نزلني
شهد بدموع نزلني والنبي
مراد اسكتي بقي صدعتيني
وبعد وقت وصل لمكان كان علي البحر يعتبر عيشه
هو ليه راجعه تاني ليه
شهد بدموع لا والنبي سبيني عايزة اروح الحقوني
مراد بدا يقل*ع هدومه وبقي بالهدوم الداخلي*ه بس
شهد لا والنبي والنبي لا يا مراد
مراد انا بحبك انا نسيتها بيكي راجعه تاني ليه
وبدا يقل*ع هدومها تحت محاولاتها لدفاع عن نفسها
شهد زقته ابعد عني
مراد بدا يبو*سها من رقبتها ويقلع*ها هدومها
ونزل علي صدر*ها بنهم
شهد بدموع بكره*ك؟ ك سبيني
حرام عليك
مراد ضرب*ها بالقلم صدعتيني
بعد وقت مراد نام ومش حاسس بنفسه
وهي اغم عليها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سما الوو ايو يا عمر
عمر شهد مبتجيش الجامعه
نعمل ايه
سما نصبر عليها
لما تيجي وابقي اعمل اللي اتفقنا عليه
عمر طب وحشتيني وعايز نتقابل
سما بغضب عمر احنا متفقناش علي كده
عمر بضيق هترجع تندمي
سما قفلت بغضب
يوووه مش نقصاك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زين قافل علي نفس الباب
مش عايز يشوف حد
ساميه مالك ياقلبي
زين مافيش يا امي
ساميه بتحبها يا زين
زين مين
ساميه شهد
زين يتوتر لا عادي زيها زي ملكه
ساميه متاكد
زين اه
ساميه بس افعالك بتقول غير ده
زين يوووه بقي
ساميه برحتك يا ابني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم الصبح
مراد قام علي صوت شهقاتها
مراد بوجع راس
ايه ده
لقي دم علي الارض
مراد شهد ايه جابك هنا
ايه حصل
شهد بدموع وصريخ انا بكره*ك بكره*ك
ابعد عني حرام عليك انا عملتلك
مراد شهد انا اسف والله ماعرف حصل ازاي
شهد بدموع عايزة اروح روحني
مراد باسف حاضر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محمد شهد فين
ملكه بتوتر مس عارفه روحتلها الصبح وملقتهاش
محمد ازاي مجتش من عند هدب من امبارح
في نفس الوقت شهد وصلت وكانت الدموع ماليه وشها
شيماء مالك يا بنتي
شهد ماما سامحيني
شيماء في ايه وجعت قلبي
شهد بدموع ماما انا عايزه اطلع ارتاح
محمد شهد
كنتي فين من امبارح
شهد بدموع نمت عند هدي
محمد طب مالك بتعيطي دلوقتي ليه
شهد بتمسح دموعها
اصل خفت لتخنقني عشان نمت غندها من غير اذنك
محمد طب اطلعي ارتاح دلوقت
شهد طلعت واترمت علي السرير وبدات تعيط ليه ليه انا عملت ايه
ملكه طلعتلها
مالك
شهد بدموع انا ادمر*ت
ملكه ليه بس
شهد حكتلها اللي حصل معاها
ملكه بدموع ازاااي
منه لله
شهد ملكه سبيني انام دلوقت
ملكه سابتها ودموعها في عينها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراد دخل وهو متعصب من اللي عمله
سوزان كنت فين من امبارح يا مراد
مراد في مشوار واتاخرت
مراد طلع اشطف وغير هدومه وناوي علي حاجه في راسه
الباب خبط
مراد ادخل
شمس دخلت وفي ايدها صنيه عليها فطار
شمس مراد انا جبتلك فطار
تعالي افطر
مراد زق الاكل من ايدها وقعه علي الارض
مراد بعصبيه انتي فاكره نفسك مين عشان تجبيلي فطار وجايه ليه اصلا
اطلعي برا حياتي انتي مس مراتي ولا حبيبتي
شمس بخبث حبيتك
لسه بتبحبني انا عارفه
مراد بعصبيه كنتي دلوقتي لا فاهمه
سوزان مالك صوتك عالي ليه
شمس بدموع والله يا طنط ماعملت حآجه جبتله الفطار زي حضرتك ماقولتلي
مراد انتي قاعده هنا ليه
مع راجل غريب لا جوزك ولا اخوكي
سوزان هتبقي جوزها
مراد بعصبيه ايييه
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشق الشهد) اسم الرواية