رواية حورية الادهم كاملة بقلم زولة وحيدة
رواية حورية الادهم الفصل الحادي عشر 11
ليليان بغضب: ابعد عني
الشاب التاني قام مسكها من خصرها :تؤ تؤ تعالي معايا
ليليان بدأت تعيط
الشاب أخدها وطلع برا القاعة
ليليان بدموع :ارجوك سيبني
الشاب كان طالع وماسكها وساحبها وراه
فجأة سليم طلع ووقف قدامه
سليم :ايه يا جدعان واخدين حبيبتي ع فين
الشاب بتوتر:س س سليم بيه
سليم قلع النظارة
ومسكه من ياقة قميصه بغضب وضربه قلم
سليم :دة علشان تفكر تلمس حاجة تخصني
الشاب :سليم بيه انا مكنتش اعرف انها حبيبتك الغبي دة ماقلش انها حبيبتك
الشاب التالت بخوف :انا انا مشوفتش وشو
سليم بدأ يضربهم بغضب لحد ما نزفو
سليم بغضب :غورو من وشي قبل ما اخلص عليكو
الشباب قاموا بخوف وجريو
ليليان كانت بتبصله بخوف
سليم صلح ياقة قميصه ولبس النظارة
سليم :يلا نروح بظن انه محاضراتك خلصت
ليليان :لا انا مش هروح معاك بسببك الناس مفكرني قليلة ادب
سليم بغضب :ليليان روحي اركبي العربية وأنا هلحقك
ليليان راحت ع العربية بسرعة
بعد مدة سليم ركب العربية ليليان كانت بتمسح دموعها
سليم بص عليها بحزن
سليم بجمود :تاني هتروحي ع جامعة زينب لاني ضربت المدير
ليليان :انت عايز ايه مني
سليم :دة مش وقت السؤال دة
سليم ساق العربية وراحو ع مكان آيس كريم
سليم :هتنزلي ولا اجبلك معايا
ليليان :مش عايزة
سليم نزل وراح جاب آيس كريم بالفانيلا وواحد بالفراولة وواحد بالمنجا
وركب
سليم :اختاري واحد منهم
ليليان :قولتلك مش عايزة
سليم اخد اللي بالفراولة وبدأ يأكلها بالغصب
ليليان اخدت الآيس كريم التاني واكلته
سليم كان بيبصلها وهو مبسوط
ليليان حطت الآيس كريم بسرعة وبصت قدامها
سليم :ايه ياحلو انت ماتكمل
ليليان كورت ايدها بغضب ع اللي عملته
ليليان في نفسها :غبية غبية
سليم بص عليها وابتسم وساق العربية
ليليان :هو الآيس كريم التاني لمين
سليم :لحبيبتي
ليليان :طب ليه قولت لشباب اني حبيبتك
سليم :عادي عندي 5 حبيبات
ليليان :اها
ليليان كانت حاسة بغيرة بس مكنتش عارفة ايه الشعور دة
سليم بص عليها وابتسم
بعد مدة في اوضة ليليان
ليليان رايحة وجاية
ليليان :طب ليه هو اناني كدا يعني ليه عندو 5 حبيبات معناها انا السادسة انا معرفش ليه متعصبة كدا انا مالي... يوووووه انا هروحلو.... لالا هيقول اني بحبه...... بس انا مابحبه..... لا هروح
وراحت لقت الباب مفتوح ووقفت قدام الباب بس لقت سليم قاعد مع بنت وبيأكلها الآيس كريم
سليم بضحك :مجنونة يا حبي
البنت :آه دانت مشوفتش حاجة
ليليان خبطت
سليم راح عليها
سليم ابتسم بخبث
سليم :عايزة ايه ياليليان
ليليان :انا..... انا..... انا بس
فجأة البنت جات
البنت :حبيبي مين دي
سليم حط ايدو ع خصر البنت
سليم :دي اخت مرات اخويا
البنت :يعني أدهم اتجوز
سليم :اه
البنت :طب حبيبي انا عايزة اشوف مراته
سليم :هتشوفيها ياحبيبتي بس مش دلوقت
ليليان بغضب :لا هي مش هتشوف اختي
البنت :حبيبي دي مالها
ليليان بغضب :اخرسي وراحت ع اوضة حور
وخبطت
حور طلعت
حور :حبيبتي في ايه
ليليان بدموع :تعالي
ليليان اخدت حور ع اوضتها
وقفلت الباب وحضنتها
حور :ليليان في ايه ليه بتبكي
ليليان حضنتها
ليليان :معرفش ادايقت علشان سليم طلع عندو 5 حبيبات
حور بضحك :هو دة اللي مدايقك يامجنونة
ليليان :آه هو انا بحبه ياحور
حور :معرفش بس سليم شاب كويس مابظن انه يكون عنده 5 حبيبات روحي اسألي زينب
ليليان :مش مهم اصلا انا مابحبه
حور :براحتك ياستي
واتجهت ع الباب
ليليان :حور حبيبتي انتي من ما اتجوزتي مبقتيش تهتمي فيا انتي بقى كل اهتمامك هو أدهم
حور :اسفة ياحبيبتي بس غصب عني والله انا بحاول اعمل كل واجبات الزوجة
ليليان :مش مهم روحي لحبيبك
حور راحت حضنتها من ورا
حور :طب متزعليش ياقلبي الليلة هبات معاكي وهنسهر احلى سهرة جهزي الفيلم وانا هجهز الفشار
ليليان بفرح :موافقة
حور باستها ع خدها :باي ياقلبي
ليليان :باي
حور طلعت
عند أدهم
أدهم وهو بيضرب حد
أدهم بغضب :مين اللي بعتك تعمل الحادثة اللي من 19 سنة
الشخص :بعتني زين بيه وكان عايزني اقتلهم بس بعد ما عرف انهم ماماتوش قالي اهرب برا البلد ل كام سنة وارجع
أدهم :تمام كدا ياعمي عايز تقتل اختك وبناتها انا هوريك
أدهم طلع وراح ع القصر
أدهم دخل الاوضة
أدهم :حور فينك
حور كانت في الحمام بتلف الفوطة حولينها
أدهم راح فتح باب الحمام
حور بصراخ :ااااااااه اطلع ياحيوا'ن
أدهم حط ايدو ع بوقها بسرعة
أدهم :اهدي يابنتي انا فكرت الحمام فاضي ودخلت ولقيتك هنا
حور مسكت في الفوطة جامد
أدهم بص عليها وابتسم بخبث
أدهم :ايه ياحلو مكسوف مني
حور كانت بتبص عليه بخوف وبتحاول تصرخ بس هو كان حاطت ايدو ع بوقها
أدهم مسكها من خصرها وحط ايدو التانية ع الفوطة
حور بخوف :أدهم لا لااااااااااااااااا
أدهم :يخربيتك سمعتي البيت كلو خلاص
وبعد عنها
وحور جريت وقفلت عليه باب الحمام
أدهم :افتحي يا حور
حور :لا هلبس وافتحلك بعدها
أدهم بغضب :ماشي
حور لبست بيجامة ولبست إسدال وطلعت ونسيت تفتح لادهم
حور جهزت الغدا وحطته ع السفرا
سليم :اومال فين أدهم
حور أتذكرت انه في الحمام
حور بخوف :يااالهوي قفلت عليه باب الحمام ونسيت افتحوا
حور :زينب لو سمحتي روحي افتحيلو الباب
زينب :لالا دة هيقتلني
حور :سليم بليز روح
سليم :لا طبعاً مش هروح
حور :ط طب اختي حبيبتي ليليان روحي
ليليان قامت وراحت ع الاوضة وفتحت الباب
أدهم كان لابس بنطلون بس وطلع بغضب ومسك ليليان من ايدها بغضب
أدهم :يا مجنونة قولتلك....
بس أدهم انتبه أنه دي مش حوو
ليليان كانت بتبصله بخوف
فجأة سليم دخل بغضب
سليم :خليك بعيد عنها
أدهم بعد عنها ولبس قميص وطلع برا الاوضة بغضب
سليم :انتي كويسة هو هو عملك حاجة
ليليان :لأ
سليم :اوك خلينا ننزل
عند أدهم كان نازل من السلم بس اتصدم لما لقا حور واقعة ع الارض وبتبكي
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية الادهم ) اسم الرواية