رواية حورية الادهم كاملة بقلم زولة وحيدة
رواية حورية الادهم الفصل الثالث عشر 13
حور :انا انا اسفة
الشاب وهو بيبصلها بإعجاب ولشعرها المفرود:ولا يهمك
فجأة أدهم طلع وبص لشاب بغضب ورجع بص لحور بغضب
أدهم بغضب :حووووور
حور دارت وشها لادهم بخضة
أدهم :ادخلي البسي زفت حاجة ف شعرك
حور بصت لنفسها افتكرت انها مش لابسة طرحة وطالعة بالبيجامة جريت بسرعة ع الاوضة
الشاب :أدهم ازيك يارفيقي
أدهم بغضب :عايز ايه يا عاصم وبعدين انا مش رفيقك
عاصم :انا جيت اكلمك في موضوع بس الصراحة لما شوفت المزة دي نسيت ايه الموضوع بقى كل همي ازاي هاخدها منك
أدهم راح مسكه من ياقة قميصه بغضب
أدهم بغضب :مش كفاية انك اخدت رزان مني
عاصم ابتسم بسخرية :آه اخدتها بس للأسف مقدرتش اكمل معاها في النهاية مليت منها وسبتها بس دلوقت عايز حور
أدهم ضربه قلم
عاصم ضربه بوكس ع وشو
الاتنين فضلوا بعض
حور طلعت
حور بخوف :أدهم ابعد عنه
أدهم بعد عنه بغضب وراح مسك حور ودخل وقفل الباب
أدهم بغضب وصوت عالي :انتي ليه طلعتي ها لييه عايزة تسيبيني زيها صح... لالا انتي مش هتسيبيني انتي ليا انا وبس ياحور انتي ملكي انا وأكمل بصوت عالي فااااهمة مش هتسيبيني
حور بخوف :أدهم اهدأ اه مش هسيبك
أدهم حط ايدو ع وشها وعينيه مليانة دموع :انا بحبك انتي ملكي انا وبس يا حور انتي حورية الادهم اللي غيرتني
حور بدموع :آه طب اهدأ شوف الجرح اللي ع وشك بينزف
وراحت قعدته ع السرير وجابت علبة الإسعافات
بعد مدة
حور :كدا تمام
وقامت علشان ترجع علبة الاسعافات بس أدهم مسكها وزقها عليه
أدهم :متسيبينيش
حور :مش هسيبك
أدهم :ممكن تنامي جنبي
حور :طيب
أدهم حضنها ونامو
عند عاصم في بيته
عاصم بغضب :هاخدها منك يا أدهم انا لما اكون عايز حاجة باخدها وغصب عن ايه حد
اللهم صل وسلم على نبينا محمد
-------------------------
عند ليليان
-------------------------
كانت قاعدة وباين عليها القلق
سليم دخل
ليليان :مابتخبط حتى
سليم :مش محتاج اخبط لحبيبتي
ليليان :مش حبيبتك انا مابيشرفني اكون حبيبة واحد عندو خمس حبيبات
سليم بضحك :يابنتي معنديش ولا خمس حبيبات ولا شي واللي شوفتيها دي كانت زميلتي في الشغل وانا قولتلها تمثل كدا علشان اشوفك إذا بتغيري عليا ولا لأ
ليليان :واغير ليه اذا انا اصلا مابحبك
سليم قرب منها وحط ايدو ع وسطها وجذبها عليه
سليم :بس انا شايف انك بتحبيني وبتغيري عليا اوي
ليليان :مش بحبك
سليم :ماشي طب اديني بوسة أخيرة علشان تاني مش هقدر اشوفك
ليليان :ليه
سليم :للأسف علشان أدهم قالي تاني انا اللي هوصل حور للمستشفى وهنتظرها لحد ماتخلص
ليليان :بس ممكن نتقابل نهاية اليوم
سليم :آه بس أدهم قالي ابعد عنك والا هيقتلني
ليليان :بس ليه
سليم :معرفش هاتي بوسة بقا مش قادر انا ماسك نفسي بالعافية
ليليان :طب وانت عايز تبعد عني يعني
سليم :لا
ليليان :طب اقنع أدهم علشان نتقابل
سليم با'سها من شفايفها
ليليان زقته بغضب
ليليان :كدا حرااام يا زفت حراااااام
سليم :طب تقبلي تتجوزيني علشان ابوسك واعمل اللي عايزه براحتي
ليليان :انت اتجننت صح
سليم :لا بس انا بحبك اوي ياليليان وانا هديكي يومين تفكري فيهم ولو ما وافقتيش هتجوزك غصب
وطلع برا الأوضة
ليليان ابتسمت وراحت نطت فوق السرير وحضنت الدبدوب بتاعها
ليليان :واخيرا هتجوزو الله انا مبسوطة اوي.. الحمد لله شكرا ليك ياربي
اللهم صل وسلم على نبينا محمد
------------------
عند حور
------------------
حور صحيت وادهم كان نايم وهو حاضنها اوي
حور فضلت تبص ع ملامحه الرجولية
حور :الله هو حلو اوي بس لما يعصب بيكون مش حلو خالص
فضلا تتأمله لمدة وقربت من شفايفه وباسته بسرعة وبعدت
أدهم فاق
أدهم بابتسامة خبيثة :عملتي ايه
حور بتوتر :انت كنت نايم صح
أدهم :آه بس فوقت اول ماعملتي اللي عملتيه
حور بتوتر:انا انا انا معملتش حاجة
أدهم سحبها عليه ووقعت فوقه
حور بتوتر :ا ا أدهم ابعد انا رايحة اجهز الاكل
أدهم :طب ماتخليكي شوية معاية
حور قامت بسرعة ولبست الاسدال والحجاب وطلعت
أدهم بص عليها وضحك
بعد مدة حور كانت بتجهز الاكل حست باءيدين حد ع وسطها
حور :أدهم ابعد بقى
الشخص باسها من رقبتها
حور دارت وشها عليه
حور :ا ا انت
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية الادهم ) اسم الرواية