Ads by Google X

رواية روح اخويا الفصل السادس عشر 16 - بقلم سحر سمير

الصفحة الرئيسية

   رواية روح اخويا البارت السادس عشر 16 بقلم سحر سمير

رواية روح اخويا كاملة

رواية روح اخويا الفصل السادس عشر 16

عند كبار*يه الليل
روح معتز : هتلاقي امك جوا
سحر بخوف : تعالا معايا
روح معتز : ما هو طبعا هاجي معاكي امال اسيبك تخشي مكان زي ذا لوحدك
سحر : ماشي يالاا
دخلت سحر الكبار*يه هي وروح معتز 
روح معتز : في ايه مالك 
سحر وهي بتفرك في عينها : الاضاءه دي ه تع*ميني ازاي الناس واقفه كدا عادي 
ليقاطعهم شيمو على المسرح 
شيمو : و الآن مع الراقصه سالي 
الناس كلها صقفت وهما بيقولوا : هيه هيييه سالي سالي سااالي
لتظهر سااالي و تبداء في الر*قص على اغنيه ( اايه اطاوع) 
و الكل قام يرقص و يصقف
سحر بدموع : هي دي ماما 
روح معتز : اهدي بس 
ليقاطعهم الجرثون 
الجرثون ل سحر : اتفضلي معايا حضرتك على ترابيزه 
جت سحر تتكلم 
قاطعها الراجل اللي وق*ع على الجرثون
سحر بضحك مين بين دموعها : هههههه اهوا رد عليك 
الراجل اللي وقع على الجرثون : ااااه شيل*يني يا سوسن 😂😂
الجرثون : الله يخربيتك الله ينع*ل ام دي شغلانه بودي جارد 
و لم يكمل كلمته الا ان جاء البودي جارد و حملوا الراجل السكران
الجرثون وهو بيقوم : اسف جدا يا انسه 
سحر : الا بقولك الرقاصه سالي دي حكايتها ايه 
الجرثون : افندم 
سحر : هظبطك هديك تبس عرفني بس هي متجوزه ولا مطلقه هااه رد عليا 
الجرثون : هههههه دا انتي باين عليكي مجنو*نه خااالص
و سابها و مشي 
سحر بحده : هو ايه اصلوا دا انت اللي مجنو*ن و ستين مجنو*ن و عائلتك كلها مجان*ين اوووف عالم ز*فت ما يعلم بيه الا ربنا
روح معتز : يعني واحده رقا*صه بتسألي اذا كان متجوزه و لا متطلقه الاجابه واضحه قدامك اهي 
سحر وقد فهمت قصده : احترم نفسك يا معتز مستحيل تكون كدا انا ماما اشرف من الشرف 
لتقطع كلامها عندما نزلت سالي من علي خشبه المسرح و اخذت تتمايل علي الرجال و ترقص و الكل بير*مي عليها مبالغ ضخمه 
روح معتز : اهوا يا ستي جالك كلامي 
سحر : يا نصا*بين يا ولاد الكل*ب بيجيبوا الفلوس دي كلها منين 
ليقاطعها واحد سكران بيغم*ز لها 
سحر بحده : يا ابن الكل*ب يا حيوا*ن 
روح معتز : اهدي بس ملناش دعوه بيه
سحر بزعيق : سبني عليه و الكعبه ادغد*غه 
روح معتز : خلينا في حالنا يا ستي 
ليقاطعها الراجل السكران 
الراجل بسكر : جرا ايه يا مز*ه ما تيجي و نجيب مليجي 
سحر بحده : مز*ه في عينك يا قليل التر*بيه كتك دا*هيه فيك و في اللي ربا*ك يا حيوا*ن يا ابن الحيوا*نه
قاطعها روح معتز : جرا ايه يا ستي ملناش دعوه بيه مش قاصده عليكي 
ليقاطعه الراجل وهو بيقرب عليها 
الراجل بسكر  : جر ايه يا بت انتي وحشه و عامله حلوه كدا ليه  
سحر بغضب عارم : اااه يا ابن الكل*ب يا ساف*ل يا حق*ير يا لما*مه و قسم بالله لوما اختفيت من قدامي هس*ففك بلاط الزف*ت دا كله 
ليقاطعها الرجل بسكر وهو بيمسك ايديها  : جرا ايه يا بت 
سحر بزعيق : اممممم ااه يا ابن الحيوا*نه 
وقامت ضر*باه كف على وشه 
الرجل بحده وهو بيقرب منها : يا بنت ال
قاطعه روح معتز اللي وقف قدام سحر : عندك و الكعبه لدغد*غ الدنيا على اللي فيها 
ولف بايده لف واحده 
كان الراجل واقع علي الترابيزه اللي قدامهم 
لتسقط بمن فيها 
( و هااه هنا ننقل لكم تفاصيل الحدث من علي التربيزه الثانيه😂😂) 
اللي على التربيزه اللي قدامهم 
رجل بسكر : بحبك يا نوسه 
نوسه : هيييهييييي حبيبي يا باشا 
ليقاطعهم الراجل اللي وق*ع على التربيزه وخدها واتقل*ب 😂😂
الراجل بحده : ايه دا يا نوسه 
نوسه : هييههييي متشغلش بالك يا باشا هههههي
( دا كان ناقص تقوله : ملناش دعوه كل واحد في حلو 😂🤣) 
عند سحر و معتز
روح معتز لف بايده خلي كل الترابيزات تق*ع و كل الكراسي بالناس اللي عليها يتقل*بوا 😂😂😂
كل اللي يقوم من علي الارض يطلع يجري برا الكبار*يه 🤣🤣
الكباريه اتصفي مفيهوش سر*يخ ابن يومين الا الرقا*صه سااالي مندمجه في الر*قص و لا شافت اي حاجه من اللي حصلت 
روح معتز : اتفرجي ههههه لسه بتر*قص
ليقاطعها سحر بحده : انا هعرف اتصرف معاها 
و تقول بأعلى صوتها : باااااااس
لتقف المزيكا و تقف سالي عن الر*قص 
سالي بحده : نعم يا ر*وح انه كمل يا واد علي السجا*ت 
سحر بدموع : مكنتش اعرف اني امي و*حشه للدرجه دي 
سالي بزعيق : ام مين يا بت 
سحر بحده : ببساطه نسيتي بنتك اللي بعت*يها من ٢٥ سنه انتي ايه الجبرو*ت دا 
سالي بارتباك : انتي كذا*به انا معنديش بنات 
سحر وهي بتمسح دموعها : تمام الظاهر غلطت في العنوان
و لسه سحر هتمشي 
لتقاطعها سالي : استنى يا سحرر
عند الظباط
ابو سحر بصدمه : يعني ايه هر*بت دي ممكن تاذ*ي بنتي
الظابط : متخافش احنا بندور عليها 
ابو سحر بحده : بتدوروا عليها ايه دلوقتى بعد ايه مش بعيد تكون وصلت ل بنتي و انا معرفش 
الظابط :  انا مقدر اللي حضرتك بتقوله بس انا قولت لحضرتك احنا شايفين شغلنا كويس و ان شاء الله هنلاقي بنتك و هنلاقي مليكه دي 
ابو سحر : كان المفروض تفبضوا عليها من اول ما كنا في الأوبرا 
                                      فلاش باااك
في الأوبرا 
أحمد بصدمه : مليكه 
ابو سحر بزعيق : اااه يا بنت الكل*ب 
مليكه بحده :  اقعد يا راجل يا خرفا*ن انت انا مش عايزه اسمع صوت لو عايزين سحر امضوا على الورق دا
احمد  : ورق ايه
مليكه : دا تنازل عن حقك ليا انا و بابا في ميراث جدي اللي خدته كله و كتبته ب اسم المخف*يه دي 
ابو سحر بغضب عارم : انتوا ملكوش حق فيه دا تعبي و شقايا و تعب بنتي معايا في الشركه ايه عاوزين تاخدوا شقايا و حقي 
مليكه بزعيق : اكت*م يا راجل انت متنساش ان بنتك موجوده عندنا و انت حر ممكن ار*ميها من علي السطح عادي انا قادره اعملها 
ابو سحر بندفاع  : لا لا خلاص هاتي اما امضي  
و ما أن مضا الورق
مليكه وهي طالعه تجري : سلام يا حلوين متنسوش تقروا على سحر الفاتحه ههههههه
ابو سحر بصدمه : بنتي 
أحمد بسرعه حاول يجري وراها ولان رجله المتجبسه مأثره في حركته
قاطعهم الظابط : هاااه ايه اللي حصل 
ابو سحر : الحقوها
الظابط : متخافش احنا بعتنا قوتنا وراها هي قالت لكم ايه 
ابو سحر بدموع : بتقول متنسوش  تقروا الفاتحه على سحر  بنتي احنا لازم نلاح*قها قبل ما تعمل في بنتي حاجه 
الظابط : تب يالا تعالوا معايا في العربيه 
                                       عوده للواقع 
ابو سحر بحده : كان غلط من الاول ليه مقبضتوش عليها وهي كانت قدامكم 
الظابط : لان لو كنا قبضنا عليها مكناش هنعرف مكان بنتك متخافش الظباط هيلاقوها 
قاطعه صوت تليفونه 
الظابط : الو 
الطرف الثاني :............... 
الظابط بصدمه : ايه 
الطرف الثاني :............. 
الظابط : تمام 
وقفل معاه
ابو سحر بلهفه : خيرررررر 
الظابط : للأسف عثروا على جثه مليكه 
ابو سحر بصدمه : ايه 
عند سحر 
سحر بانهيار : مش ممكن انتي مستحيل تكوني ام 
سالي بدموع : غص*ب عني و الله 
قاطعتها سحر بانهيار : متقوليش غص*ب عنك انتي عارفه و متأكده ان انا كنت محتاجاكي محتاجه امي ودتيني عند ناس تانيه خلتيني عبأ و حمل عليهم لييييه و حرمتيني منك ليييه
انت مش ام 
سالي بانهيار : لان كان عندي السكر 
سحر بزعيق و انهيار : تب ما انا عندي السكر بسببك ورثته منك ايييه مش مبررر انك تبعدي عني 
سالي بصدمه : ايه عندك السكر 
سحر بانهيار : ايه مش مصدقه صح ههههه ما هو صحيح انتي تعرفي ايه عني عمرك سالتي عني حتى من بعيد سالتي و شوفتي اذا كان بنتك عا*يشه و لا مي*ته ولا متز*فته بجا*ز 
ايييه جايه دلوقتى تمثلي دور الام اللي الدنيا جت عليها و با*عت بنتها 
كل دا وروح معتز واقف متابعهم بدموع وفي صمت 
سالي بانهيار : انا عارفه اني غلطت 
قاطعتها سحر بانهيار : باااس و لا غلطت ولا بتاااع مفيش مبرر في الدنيا كلها يخلي ام تب*يع بنتها افرضي كان الناس اللي بعتيني ليهم كان بيعز*بوني كنتي هتسبيني كنتي هتسبيني امو*ت
سالي وهي بتقرب عليها : تب اهدي بس وانا هفهمك 
سحر بحاله هستر*يه : متقربيش متقربيش مني انا معرفكيش ولا عايزه اعرفك انتي مش امي مستحيييييل مستحييييل
لتقع فجأة فاق*ده الو*عي 
سالي بلهفه : بنتي بنتيييي
سالي بزعيق : شيمو اطلب الاسعاااف بسررررعه
عند احمد 
آفاق احمد بخمول : سحررررر
أحمد وهو بيقوم : انا لازم اروح عند سحررر
فضل يعافر و يحارب لغايه ما قام من علي السرير و لسه جاي يطلع من الاوضه 
شاف الصدمه
أحمد بصدمه :............. 
google-playkhamsatmostaqltradent