رواية طفلتي كاملة بقلم ولاء ابراهيم عبر مدونة دليل الروايات
رواية طفلتي الفصل السابع عشر 17
عند رعد
ناديه: يلا الاكل جاه
رعد: نانا هو مفيش مسكن دماغي مش قادر
ناديه: طب استنا انادي الدكتور
رعد بتعب: بسرعه
تاج بقلق: تعبان اووي
رعد: متقلقيش هبقي كويس بس صداع
تاج مسكت ايده: ان شاءلله
الدكتور: اي يارعد
رعد: مش قادر يادكتور دماغي
الدكتور: حاسس بي اي
رعد: صداع جامد جداا وعايز اخبط راسي في الحيط
الدكتور للممرضه: هاتيلي الابرا دي
انت كلت
رعد: لا لسه
الدكتور: طب هديهالك وتاكل وتنام عشان دماغك ترتاح
رعد: حاضر
تلفون تاج رن: ده بابا هطلع ارد عليه وجايه
ناديه: ماشي
تاج: الوو اي يابابا كل ده عشان ترد
سمير: معلش كان عندي شغل ومشيت رعد عامل ايه
تاج: كان كويس بس دماغه تعبته تاني
سمير: لو خلصت بدري هبقي اجي اشوفه انتي هتروحي ازاي
تاج: مش هروح انا هفضل معاه
سمير: والعلاج
تاج: معايا متخافش
سمير: طيب هقفل انا عايزة حاجة
تاج: تسلملي باي
دخلتلهم
تاج: اي يارعد عامل ايه دلوقتي
رعد بتعب: الحمدلله
تاج: هاتي ياتيته اكل رعد اكله
ناديه: كلي انتي عشان تخدي علاجك انا هكله
تاج: مش عايزه دلوقتي اكل لما ااكل رعد
ناديه: امسكي يااحبيبتي
رعد: انا مش قادر اكل عايز انام
تاج: عشان خاطري لازم تاكل حتي حاجه خفيفه كده ونام
تاج اكلت رعد وبعدها نام
ناديه: يلا عشان تاكلي علاجك معاكي
تاج: اه معايا
ناديه: طيب كلي هتروحي ولا تفضلي
تاج: لا هقعد روحي انتي عشان من امبارح مريحتيش
ناديه: لاحسن يصحها يبقي عايز يدخل الحمام عايز حاجه مش هتعرف تعمليها
تاج: خلاص ماشي
ناديه هو لسه بدري انا هكلم السواق يجي يخدني واغير واجبله غيار عشان رعد بيزهق انو يفضل بلبس كتير وهاجي مش هتاخر
تاج: حاضر خلي بالك من نفسك
ناديه: لو فيه حاجه رني عليا علي طول
تاج: حاضر باي
ناديه نزلت وراحت الفيلا
تاج فضلت قاعده تلعب في التلفون والباب خبط
تاج: ايوه
الممرضه: اتفضلي الدكتور بيقول الاستاذ رعد لازم ياخد العلاج ده
تاج: لازم دلوقتي اصل نايم
الممرضه: معلش العلاج لازم يتاخد في المعاد
تاج: حاضر اتفضلي هصحي حاضر
تاج راحت نحيت رعد تصحي
تاج: رعد يارعد فضلت تلعب في مناخيرو: قوم خد العلاج
رعد: علاج اي
الممرضه بدلع: الدكتور قال لازم تخد العلاج دلوقتي
رعد: طب هاتي ياتاج مايه وهاتي العلاج
الممرضه: لا خليكي هاديه له
تاج بصتلها من تحت لفوق
رعد: تاج هاتي ايدك قومين
الممرضه: هات ايدك اقومك
تاج: لا شكرا هات ياحبيبي ايدك
الممرضه بدلع: اتفضل يااستاذ رعد
رعد: شكرا
الممرضه: توامر بحاجه
تاج: لا شكراً انا موجوده
الممرضه: هو انتي مراته
تاج: اه مراته لسه كاتبين كتابنا
الممرضه: مبروك عن اذنكم
رعد: شكلك حلو وانتي غيرانه
تاج: والله
رعد: فين نانا
تاج: راحت تجيب لبس ليك وتغير
رعد: راحت دلوقتي
تاج: السواق معاها
رعد: طب تعالي اقعدي جمبي
تاج: اهو ايه
رعد: مش كان زماني جوزك دلوقتي
تاج: جوزي اي كنت هتبقي خطيبي
رعد: لا ما انا كنت عامل مفاجأة ونتجوز
تاج: لما تقوم بسلامه إن شآء الله
رعد: إن شاءلله
تاج: ممكن متتكلمش بقي عشان الصداع وتنام
رعد: تعالي نامي جمبي
تاج: لا طبعاً ولم نفسك
رعد: وحشتيني
تاج: هو انا بغيب عنك عشان اوحشك
رعد: بتوحشيني وانتي معايا
تاج: والله
رعد: تعالي بس نامي هنا ومش هاجي جمبك انا متكسر
تاج: لا
رعد: برضو نامي لحد ما نانا تيجي
تاج: رعد بس بقي
رعد: براحتك خليكي نايمه علي الكنبه وضهرك يوجعك
تاج: ماشي
عند ناديه اخدت شور وخدت هدوم لرعد ونزلت ركبة العربيه
وصلت المستشفى دخلت لقت رعد نايم وتاج حطه الكرسي جنب السرير ومسكه ايده ونايمه
رعد صحي
رعد بصوت واطي: كل ده
ناديه بصوت واطي: معلش كنت بجيب حاجات منمتش لسه نام عشان الصداع
رعد: متخافيش انا كويس تاج هتنام فين
ناديه: الكنبه هتتعبها
رعد: مش عارف الكنبه صغيره خالص بقولك قربي الكرسي كده علي السرير اوي بس براحه عشان متصحاش
ناديه: اهو برضو هتتعب من القاعده كده
رعد: مش عارف كنتي روحتي انتي وهي
ناديه: لا مقدرش اسيبك
رعد: طب خلاص خليها تسند راسها علي السرير هنا
ناديه: كده مش هتتعب
رعد: مش عارف بس هي كده نوم حلو شويه
ناديه: طيب ماشي
رعد: انتي هتنامي فين
ناديه: متقلقش انا مش جايلي نوم لو جتلي نوم هنام هنا علي الكنبه
رعد: هتتعبك
ناديه: متقلقش هطلع اقعد بره امشي رجلي
رعد: ماشي
رعد فضل يبص لتاج وفضل يلعب في شعرها : عسل اووي وانتي نايمه طفله خالص بس برضو بحبك
رعد نام وناديه دخلت قعدت علي الكنبه ونامت
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية طفلتي) اضغط على أسم الرواية