رواية حياة ظابطة كاملة بقلم سما الحملاوي
رواية حياة ظابطة الفصل السابع عشر 17
اش.... هو انتتت
أدهم.... هو انتي بس المرادي انتي الي غلطي مش بتعرفي تسوقي
اش بدموع.... غلط ايه الله يخربيتك العربية لسه جيباها مبقلهاش 3ساعات اعمل ايه يارب
ياسمين.... اهدي يا اش هي لسه جاية هنوديها تتصلح في التوكيل وهي مش خبطة جامدة وبالمرا تتعلمي السواقة
اش.... أنا بعرفففف اسووووق بس هي لسه جديدة
ادهم.... اففف هنوديها تتصلح اسكتي بقا
اش.... انت ليك عين تتكلم أخرس خااالص
ادهم... انتي مش بتعرفي تسوقي وكمان بتغلطي انا غلطان اني واقف معاكي وعاوز اساعدك
ياسمين.... اهدوا ياجماعه مش كدا دي اكيد ساعة شيطان
اش.... ساعة شيطان ايه انتي كمان هو الي مش بيعرف يسوق
أدهم.... شوف بردوا بتغلط
سارة كانت ماشية هي وهدى مروحين وشافت اش..
سارة.... هدى تعالي دا اش اهي
هدى.... اش مين
سارة... تعالي بس
وراحوا..
سارة.... في ايه يا اش مالك
عائشة.... الشخص دا خبطني
أدهم... اسمي دكتور ادهم المنياوي وبعدين اتكلمي باحترام
اش... نينيني خوفتني اسكت خالص انت تخبطني وتكلم وتعالى معايا انا لازم اخلي اخواتي يتصرفوا معاك
ادهم....انا هاجي معاكي عشان اخلي اخواتك يسحبوا منك العربية بدل ما انتي مش بتعرفي تسوقي كدا
اش.....وريني اخرك وراحت ركبت العربية
ادهم....هتركبيها وتخبطيها تاني هههه
اش..... بنيأدم مستفز ...سارة تعالي معايا اوصلك
سارة....لا انا هكمل انا وهدى
اش....يابنتي تعالي اهو منها تبئي انتي وصحبتك وياسمين شاهد على الي عملوا الشخص دا
ياسمين....انتي هتحاربي يابنتي 😂
اش....اص
قطع كلامها ادهم
ادهم.....في ايه واقفة ليه محتاجة مساعدة
اش.....افففففف استغفر الله العظيم اركبي ياسارة يلا
ومشيت اش وكانت بتسوق ببطئ وادهم ماشي وراها بالعربية
ادهم بيكلم نفسوا في عربيتوا
ادهم.....مجنونه حقيقي 😂
ووصلوا الشركة
اش وقفت العربية وادهم ركن عربيتوا
اش....تعالى دا انا هوريك
ادهم....اما نشوف
دخلت اش ومعاها سارة وياسمين وهدى
عائشة لسكرتيرة يامن....سلام عليكم معلش من فضلك قولي ليامن عائشة برا
السكرتيرة....حاضر يافندم
عند هدى وسارة
هدى.....بقولك ياسارة انا همشي انا عشان اتأخرت ولما ترجعي كلميني
سارة....اوك ياقلبي مع السلامه
هدى....مع السلامه ياروحي
ومشيت
السكرتيرة....اتفضلي يافندم
دخلت عائشة ووراها ادهم وسارة وياسمين
يامن.....اش حبيبتي في ايه
اش.... العربية اتخبطت والشخص دا خبطها
يامن....ايييه اتخبطت ازاي ومين حضرتك
ادهم بيمد ايدو ليامن....انا ادهم حامد المنياوي
يامن سلم عليه....اهلا انا بشمهندس يامن احمد الهواري
اش....يامن انت لسه هتسلم بقولك خبط عربيتي
ادهم.....ياا بشمهندس اخت حضرتك كانت ماشية بطريقة غلط ووقفت فجأة وانا خبطت فيها من غير قصدي طبعا
يامن في سروا....انا قولت ليونس العربية هتجيب اجلها
يامن...احم مش انتي يا عائشة بتعرفي تسوقي
اش....اه بعرف اسوق بس العربية جديدة وبتمشي براحتها لسه وهو الي غلطان
ياسمين...لا لحظه يا عائشة انتي الي سوقتي غلط
اش....انتي بدافعي عني ولا عنوا
ياسمين.....بدافع عن الصح
يامن....بس يا عائشة كملي يا انسة
ياسمين ...انا واش كنا ماشين حستها مش متمكنه قولتلها اقفي على اي جنب لحد ما نشوف نعمل ايه ف وقفت فجأة والاستاذ ادهم خبط العربية
يامن.....الغلط من عندك يا عائشة
عائشة....والله طيب خد المفتاح العربية اهو وديها التوكيل بئا وانا همشي سلام يلا يا سارة يلا ياياسمين
وخرجت
يامن...ههههه معلش يا استاذ ادهم هي اش كدا😂
ادهم.....لا عادي ولا يهمك 😂...احم استأذن انا
يامن....تمام اتشرفت بيك
عند اش في العربية...
اش....اه الغبي بيحاول يخلي اخويا يتعصب عليا اما وريتك مبقاش انا عائشة
سارة بضحك....هههه اهدي يا عائشة حصل خير
ياسمين....انتي بس خلي اخواتك يعلموكي كويس وهتبئي تمام
اش....خلاص دلوقتي هو الصادق وانا الكدابه🙄
سارة....يابنتي خلاص بئا انسي والخبطة تتحل وانتي بتقولي لسه جيباها اكيد هتتصلح في التوكيل على طول
اش....ماشي
ياسمين....يلا انا نازلة هنا واه اتشرفت بمعرفتك ياسارة كان نفسي نتعرف في ظروف مختلفة هههه بس تمام عادي نبئا نخرج كلنا في يوم
سارة....وانا اكتر والله
ياسمين....يلا باي باي ياجماعه
اش وسارة... باي
اش....متيجي ياسارة تقعدي معايا شوية
سارة....طيب هتصل بماما واقولها سوقي بس على مهلك
اش....حاضر ههه
....
عند حياة واية...
حياة....يلا ياست الكل نبدأ بئاااا
ايه....حاضر يلا ياحبيبتي خدي اغسلي الكوسة والبتنجان والفلفل دول
حياة....عيوني
واحنا بنعمل الاكل ماما اتكلمت
اية....بقولك ياسارة متشوفي لأخوكي عروسة حلوة دا بئا عندوا 28سنه ولسه متجوزش
حياة.....حاضر ياحبيبتي هتكلم معاه في الموضوع دا واشوفلوا
اية....طيب يلا خلصي
بعدها موبايل اية رن
اية....الو ياسارة انتي فين
سارة....الو يماما انا ينفع اروح مع عائشة البيت
اية....عائشة مين يا سارة
سارة....اخت يونس صاحب مراد
اية.....اه ماشي ياحبيبتي متتأخريش
سارة....حاضر ياماما سلام
اية....سلام
وقفلت
حياة....ايه في ايه
اية....سارة هتروح لعائشة اخت يونس
حياة....ااااه طيب كويس
وبعدها انشغالنا انا وماما في الاكل
...
في مبنى المخابرات...
....
حمزة....ياااا والله زمان لما كنا بنقعد احنا 3نشتغل كدا
يونس...كانت ايام حلوة والله والحمد الله رجعت تاني
مراد....اه والله
العسكري جه
.....حازم ويوسف باشا طالبين حضارتكوا
حمزة.....تمام جاين
وروحنا ليهم
حازم...اهلا بالشباب
يونس....اهل بيكم ياباشا
يوسف....انتو هتتنقلوا شغل مع بعض الفترة دي لأن في مهمات هتقوموا بيها سوا
مراد....زي ايه ياباشا
حازم.....مينفعش اي معلومات دلوقتي بس هنتأكد من كل حاجة وهتعرفوا
يوسف.....مراد حمزة يونس زيدوا من تمرينات كابتن حياة هنحتاجها
حمزة....تمام يافندم
حازم....في ظباط جداد هيدربوا جهزوا نفسكم
هما....تمام يافندم
......
عند يامن في الشركة ...
نورا دخلت ليامن
نورا....يامن هي اش كانت هنا بتعمل ايه
يامن....بصي اصل حكلها...
نورا....ههههه😂😂اش بجد مسخرة
يامن....اه والله العظيم 😂
دخلت السكرتيرة ....بشمهندس يامن بشمهندسه نورا بشمهندس احمد طالب حضراتكم
يامن....ماشي روحي انتي هنروح احنا
ومشيوا
......
عند حياة واية....
اية....حياة بصي قليبي التسبيكه عقبال ما اشوف حاجة واجيلك
وخرجت بعد دقايق
حياة....عااااااااااااا اللحقينيييييي ياماااااامااااااا
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حياة ظابطة ) اسم الرواية