رواية طفلتي كاملة بقلم ولاء ابراهيم عبر مدونة دليل الروايات
رواية طفلتي الفصل الواحد والعشرون 21
في صباح يوم جديد
رعد: الحمدلله شبعت
تاج: انت مااكلتش علي فكره حاجه
رعد: لا كده الحمدلله
سلام ي نونو وباسها من جبينهاا
وباس تاج من خدهاا وقام
مش عايزين حاجه وناا جااي
ناديه: لا ي حبيبي
تاج: خلي بالك من نفسك
رعد: حاضر
ومشي رعد
ناديه بغمزه: اي ي عروسه
تاج: هاا اي
ناديه: مالو وشك احمر كده ليه
تاج: انا لا خالص
ناديه: ماهو باين
تاج: المفروض نقوم نجهز من دلوقتي عشان الفرح
ناديه: طبعاً يلا
♡♡♡♡♡♡
رعد: سهام عايز تحبيبي كل الملفات الي عايزه تتمضي النهارده عاايزه اخلص كل حاجه عشاان افضي اصل عقبال عندك فرحي الخميس الجاي
سهام: مبروك ي فندم و الملفات كلها جاهزة مش ناقص غير امضت حضرتك
رعد: تمام في اي اجتماعات النهارده
سهام: ايوه ي فندم بعد ساعه بلكتيير هيكونو هناا
رعد: تمام روحي انتي وابعتي الملفات وملف الاجتماع
بعد ساعتين تقريبا
رعد: كده تمام اووي كل حاجه مظبوطه
احناا اتشرفناا اننا نعامل مع شركه حضرتك
♡♡♡♡♡♡
يارا: بقولك ي مصطفى معتش غير يومين هنعمل اي عايزه اخلص من تاج
مصطفى: اصبري بفكر
عشق: انا جاتني فكره
يارا. مصطفى: اي قولي بسرعه
عشق: بصوو................ ....
بس ي ستي اي رأيكم
يارا: يخربيت الشر انت دماغك دي اي سم
مصطفى: الخطه دي مااتخورش الميه
عشق بغمزه: اي خدمه وبحقد: لسه الي هااعملو كتتيير اووي فيهم
♡♡♡♡♡♡
رعد وهو بيرن علي تاج
رعد: السلام عليكم
تاج: وعليكم السلام
رعد: اتعشيتي ولا لسه
تاج: مستنياك
رعد: لا اتعشي يمكن اتأخر شويه
تاج: حاضر
رعد: حبيتي الهديه
تاج: جميله اوى والفستان روععه انت زوقك قمر اوي
رعد: لو اطول اجبلك حته من السما ها جبهالك ي تاجي
تاج: اناا بحبك اووي ي رعدي
رعد: وناا بعشقكك
وقفل
♡♡♡♡•
عشق: رعد رعد
رعد: اي ده عشق اي الي جابك هنا
عشق: اناا واقعه في مشكله ي رعد هتساعدني
رعد: طبعاً قولي في اي
عشق: تب طب نقعد في مكان هادي شويه
رعد: تمام
بعد شويه
رعد: ها يعشق اي الموضوع
عشق: اشربي حاجه الاول
رعد: مش عايز اشرب
عشق: لا لازم عشان خاطري
رعد: شربت اهو عا ااه دماغي وفقد الوعي
عشق: تعالي معايا
مصطفى: اوعي اناا هاشيله افتحوا باب العربيه
كانو منيمين رعد وهو عاري الصدر
دلوقتي اختفو انتو وناا هااعمل الباقي
عشق: ونشوف بقاا ياست تاج: هتجوزي رعد ازاااي هه
وبعتتلها رساله ونامت جمب رعد وهي بدون ملابس
عشق: انت الي خلتني اعمل كده
♡♡•♡♡
كانت تاج قاعده قلقانه علي رعد وبتتصل عليه مش بيرد
جات رساله علي تلفونها صدمتهاا.. مضمون الرساله
جوزك طول الوقت بيضحك عليكي لو عايزه تتأكدي تعالي علي العنوان ده..**
من غير ماتفكر تاج طلعت جري اخدت تاكسي وراحت عند العماره
تاج: ياارب مايكون صح يارب. بس عربيته هناا
عند عشق ورعد
رعد بدأ يتضح الرؤيه لي وفتح عينه لقاا في حد نايم جمبه
رعد: عشق انت
عشق وهي بتشد الملايه: اي. يارعد في اي
رعد: انت والباب انفتح
تاج: كان نفسي يكون يطلع غلط ياخسااره
رعد: تاج والله مااخنتك
تاج جريت من قدامه
رعد قام يلبس بسرعه ولسه رايح يطلع بص لعشق بشر
ها جيبك وهااعرف حصل كده ازاي ومش هااسيبك
عشق: اخييييرا وقعتكوا ودلوقتي جيه الوقت الي اخلص من تاج فيه ورعد يبقاا ملكي اناا واتصلت ب مصطفى: نفذ دلوقتي
رعد: تاج استني تاج اسمعيني
تاج: اسمعك في اي انا ش شوفتك بعيني
رعد: تاج والله ماخنتك كله كدب
حاسبي ي تاااااااااااااااااااج لاااااااااااا
تاج: ررع_د
رعد ببكاء: تاج مااتموتيش متسبنيش
تاج: ب_حبگ
وروحها راحت للخلاقها
رعد: تاج لاا قومي اناا عارف انك مش هتموتي و تسبيني
بس فجأه.......
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية طفلتي) اضغط على أسم الرواية