رواية حور ياسين الفصل الواحد والثلاثون 31
رواية حور ياسين الفصل الواحد والثلاثون 31
یاسین بعصبیة وغضب ضرب ايدو في الحيطة جامد: بقا کل دا وانا معرش وهو کان اقرب حد لیکی یا حور لا وکنتو بتکلمو بعض انتی اتجننتی ماشی یا حور والله لوریکی یا حور
حور بشجاعة مصتنعة: انت اي بقا كل شوية تزعقلي وتهزقني كفاااية ي ياسين بقا انا تعبت
ياسين: هو انتي لسه شوفتي حاجة يا حور والله لهندمك يا حور وهتشوفي
حور بشجاعة مصتنعة: مبقتش اندم ي ياسين بيه ولو عندك دم طلقني وسيبني امشي من هنا
ياسين بغضب: طلاق اه عشان ترجعي لحبيب الاقلب من تاني يا حور
حور: قولت انا مش بحبو ولا كنت بحبو انت مبتفهمش
ياسين: لأسف كنت مبفهمش لما فكرتك بتحبيني
حور: تعرف انا فعلآ غلطانة ان حبيتك رغم قسوتك عليا وعصبيتك وزعيقك الدايم ليا وانا مش بتكلم
ياسين: لا وبتعلي صوتك عليا كمان
حور: صوتي علي عشان تعبت كفاية بقا لحد كدا
وكانت هتسيبو وتخرج ياسين شدها من ايدها
ياسين: تعالي هنا انتي رايحة فين
حور: وانت مالك و اه صح انا همشي من الاقصر كلو
ياسين: اه عشان تروحي لحبيب الاقلب صح
حور بصوت عالي: قولت انا مش بحبو ولا كنت بحبو ي ياسين انا لما حبيت حبيت واحد ميستهالش
ياسين وقد جن جنونة: حور اخرسي بقا عشان متغباش عليكي وصوتك يوطا وانتي بتكلميني واه اعملي حسابك انك مش هتخرجي من الاوضة دي انتي فاهمة وسابها وخرج حور وقعت على الارض وعيطت
ــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــــ
حنان اول مشافت ياسين خرج ملك واسماء دخلو لي حور وحنان بتكلم ياسين
حنان: ياسين انت عملت لي حور اي
ياسين: ولا حاجة بس وديني لو خرجت من الاوضة دي هي حرة والله يا امي لهتزعل حور من النهاردة هتفضل في الاوضة معايا وسابها ومشي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــ
عند حور كانت بتعيط مسحت دموعها وقامت وقفت
حور لنفسها: والله لهتندم يا ياسين وبكرا تشوف دخلت ملك واسماء
ملك: حور انتي كويسة
حور: ايوآ
ملك: ياترا مين اللي بعت الصور دي لي ياسين
حور: معرفش بس اللي بعت كان عايز يحصل مشاكل بيني انا وياسين ودا اللي حصل
اسماء: على فكرة والله مش انا ولا اعرف حاجة عن الموضوع دا اساسآ
حور: مين قال ان انتي دلوقتي المهم يلا نخرج من الاوضة دي انا مش طيقاها
حنان دخلت: لا يا حور انتي هتفضلي هنا في الاوضة دي زي ما ياسين قال اقصري الشر يا حور
حور: وانا مش خايفة يا ماما
حنان: وانا مش بقولك خايفة بس لازم حد فيكو يهدي شويا يا حور انتي عارفة ان ياسين عصبي
حور: لا بقا انا مش هفضل في الاقصر اصلآ
حنان: حور ممكن تهدي شويا وبعدين انتي عارفة ومتأكدة ان ياسين مش هيخليكي تخرجي برا الاوضة اصلآ فا اهدي وفهمي براحة يا حور
حور: حولت ومعرفتش ابنك خد ان يهزقني ويضربني ويتحكم فيا وانا اسكت ومتكلمش
حنان: حور قولت اهدي بقا وفهمي براحة يا بنتي مش كل شويا زعيق وخناق سوا
حور: حولت افهمو براحة بس هو زي مانتي شوفتي بس خلاص حور اللي كانت بتسكت ماتت وهيشوف
ملك: حور اسمعي كلام ماما و اهدي شويا
اسماء: ايوآ بظبط
حور: انا عايزة اروح اوضتي
ــــــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ياسين خرج من الاقصر ولف بي العربية شويا ورجع تاني الاقصر وطلع اوضتو وسمع حور وهي بتقول حور: انا عايزة اروح اوضتي
ياسين: ماهي دي بقت اوضتك ولا اي
حور: لا انا مستحيل افضل معاك هنا انت اتجننت
ياسين بغضب: لسانك طول وانا ساكت يا حور لمي لسانك احسنلك
حنان: ياسين اهدي شويا وانتي يا حور اسكتي بقا
ياسين: ماما لو سمحت خدي البنات واخرجو برا
حنان: حاضر يا ياسين بس بلاش تتعصب
ياسين: حاضر خرجت حنان وملك واسماء
ياسين خد هدوم ودخل يا خد دش وحور قعدت
ــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــ
ايمان: الو
..: ها حصل اي
ايمان: يبقا انت اللي بعت لي ياسين الصور
..: عندك شك ولسة
ايمان: ههههه لعبتها صح يا فهد
فهد: ولسة هتشوفي
فهد: هتعرفي بكرا بس استني وووووو
- تابع الفصل التالي "رواية حور ياسين" اضغط على اسم الرواية