رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي كاملة بقلم نورا محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي الفصل الخامس
تستيقظ نورا بتصدم لما تلاقي نفسها فى حضن أسر وهوبا
اعااااااااااااااااااا وتزق أسر إلى بيقع على طول على الأرض
أسر فى اي من هناك واخد المسدس ولسه هيضرب طلقه لقي نورا هي إلى بتصرخ فهم إلى حصل
أسر انتي غبيه فى حد يصحي حد كدا
نورا بتترعش من المسدس مين سمحلك تنام جمبي
أسر بكدب قولى لنفسك انتي الى جيتي نمتي فى حضني
نورا مستحيل
أسر انا مش فاضي للعب العيال دا يلا حضري الحمام والفطار
نورا ليه الخدامه إلى ابوك جبهالك
أسر تمام اوي كدا ورفع المسدس فى وجه نورا
نورا بخوف خليك رويح ياعم دا انا بهزر ثواني وكل حاجه تكون جاهزه و مشيت بسرعه
أسر ضحك وقال والله مجنونه
أسر اخد دش ولبس لبسه الميري ومقولكوش بقي على ميري وحلوة الميري معلش يا جماعه اصل بحب الظباط نرجع بقي
نورا حضرة فطار جبنه ومربه وعسل ولانشون بيف ومخلل وسلطه
أسر بعد على سفره ونورا سرحت فى جماله ميري ياجماعه
أسر ببرود لدرجاتي حلو انا عارف اني قمر وغمز له
نورا وقد تورد وجنتيها بالاحمر مين دا القمر دا أمر بالستر
أسر وكز على أسنانه مش هتاكلي ولا نفسك مسدوده
نورا اه نفسي مسدوس
أسر رمي الاكل فى الارض ومسكها من شعرها بحده
أسر بصوت حاد بلاش تختبري صبري انا وحش
نورا بخوف ودموع وبتهز راسه وتقول س سسيب شعري بي بيوجعني
أسر اعتزري يلا
نورا ااااااسفه أسر دفع نورا بقوه لتسقط على الأرض ورأسها بتتفح ويغني عليها
أسر انا ماشي دلوقتي ارجع الاقي البيت كله نضيف مفهوم
وخرج وترك تلك المسكينه
فى المستشفى
مراد هي كويسه
الممرضه الحمد لله وممكن تخرج بكرا بالكتير أو النهارده
فرح مراد ورن على أسر
أسر الو
مراد ممكن تطلع النهارده يا أسر انا مش مصدق
أسر بجد انا جيالك حالا وقفل الموبيل وتذكر أنه نسي المحفظه
رجع الشقه تاني
أسر اتصدم لما لقي نورا زي ما هي وقعه على وكمان فى دم حوليها قلبه وجعه وبدأ يدق قرب ببطئ
أسر نورا انتي كويسه اتخض اكتر وقرب منها وجدها فقده للوعي
اشتالها بسرعه وراح المستشفي
دكتورة بسرعه
الدكتور هات علي الأوضاع وانا هكشفلها
أسر وقد تحولت عينه للاحمر انا قولت دكتوره
دكتوره اتفضل معايا بالحاله
مراد أسر مالك
أسر بدموع مراد نورا بتروح وهو انا كل مقرب من حد بيسبني ليه هو انا وحش
مراد ضم أسر متخفش هتكون كويسه
الدكتوره خيطت الجرح كتبتلها علاج
اتفضل يا استاذ هات العلاج دا وياريت تهتم يأكلها وحالتها النفسيه
مراد طيب هات اجيب انا العلاج
أسر روفينا عامله ايه
مراد روح اتطمن عليها بنفسك
أسر اطمن على روفينا
وراح على غرفة نورا بيسمع صوت ضحك عالي
نورا بجد حضرتك إلى يشوفك ميقولش انك دكتور هههه
الدكتور سن الياس سن الياس اقولك ايه على سن الياس
نورا هههههههههه سن ياس ايه دا حضرتك قمر
أسر بغضب جحيمي وايه كمان يا محترمه كملى
نورا ارتجفت من هيئته وصوته
دكتور فى ايه يا أسر بيه احنا بنهزر
أسر قرب من دكتور ونزل فيه ضرب لحد مامرتد قدر ياخد الدكتور من ايد أسر وخرجوا بروا الغرفه
نورا ضمه نفسها وبتبكي وخايفه
أسر قرب منها بصوت هاني مرعب مالك خايف مني انا لكن مع دكتور حضرتك قمر وبصوت عالى صصصصصح
نورا ببعض من القوه انتي مالك
أسر انا جوزك على فكره يا هانم
نورا بسرعه على ورق ب
وهنا انقض على شفتيها فى قبله عنيفه يثبت ملكيته لها وأنها تخصه هو فقط وهي تدافع ولكن لا حول ولا قوه بعد عنها عندما حس أنه بحاجه الى الهواء وضع جبينه على جبينها
ويمسح الدماء من أثر قبلته العنيفة
أسر بصوت هامس تحبي اخلى الزواج مش على ورق بس
نورا بدموع بكرهك بكرهك بكرهك
أسر بحزن يداريه مش اكتر مني يلا تجهزي علشان هنروح
جهزت نورا وكانت تمشي بصعوبه جاء أسر وسألها
نورا نزلنى لو سمحت
أسر تجاهلها
نورا بغضب بقولك نزلني نزلني
أسر اقترب منها وقبله
نورا بصدمه انت قليل الادب على فكره
أسر بابتسامه عارف وعقابك هو دا لو اتكلمي تاني عقابك تاني ياريت تتكلمي
ركب العربيه ورحوا على البيت
ثواني والباب خبط فتح أسر الباب
روفينا
مراد اي رايك فى المفاجاه
أسر احلى مفاجاه بس انت قولت هتطلع بكره
مراد دكتوره كشفت وقالت إنه كويسه
أسر حضنها وقال حضنها حلو اوي يا مراد
نورا بتعب وحزن هي مين إلى حضنها حلو
أسر …
يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي) اضغط على أسم الرواية