رواية روح اخويا البارت السابع 7 بقلم سحر سمير
رواية روح اخويا الفصل السابع 7
نعمات خدت السك*ينه و اتسحبت من وسط الكل و الكل كان نايم و جت عند سحر و مسكت السكي*نه و لسه جايه تضربها بالسك*ينه
فجأه وقفت في حاله صدمه وزهول و بداءت تصر*خ بأعلى صوت*ها
نعمات : آآآآآآه آآآآآآه عااااااااا
سحر بفزع قامت و الكل قام
سحر بفزع : في ايه
نعمات بصدمه و صويت : الس كينه ب تتحرك لولوحدهاااا
قاطعها روح معتز اللي واقفه جنب سحر
معتز بحب : متخافيش يا سحورتي مش هتقدر تعملك حاجه
معتز وهو بيشاورعلى نعمات بالسكينه : الحلوه دي كانت عايزه تق*تلك
سحر بصدمه : ايه تق تقتل*ني ليه تقتلي*ني ليه هااه انا عملت لك ايه
عزه بحده : جرا ايه يا بت يا نعمات انتي كنتي عايزه تقتلي*ها
نعمات بخوف ورعب : غلطت يا معلمه ابو*س ايدك يا سحر سامحيني ابو*س ايدك
عزه بحده : فزي قومي يا بت
قاطعها دخول العسكري
العسكري حسين : فزي قومي يا وليه منك ليها عربيه الترحيالات و صلت و هتترحلوا على النيابه
عند احمد
أحمد واقف قدام القسم منتظر سحر
رقم كل شويه يتصل ب احمد
أحمد بص على الاسم اللي ظاهر على شاشه التليفون
أحمد : مليكه
أحمد في نفسه : خلاص معدتش فارقه
و قفل التليفون خالص
أحمد في نفسها : الظاهر ان اتفقنا قلب بجد يا سحر و حبيتك اااه لو كنتي تعرفي ان خطوبتنا دي كانت مجرد لعبه عليكي تخطيط عمامك و عماتك اللي جابوني لغايه هنا علشان اوهمك بالحب
ههههههه و المفروض اني اسيبك في يوم كتب الكتاب ههههه دا انا لو هموت مستحيل ابعد عنك يا سحررر يا ريتني كنت اقدر اقولك قد ايه في ناس بيكرهوكي زيهم
فلاش باااااك
في بيت فتحي عم سحر
أحمد بارتباك : عمي انا طالب ايدي مليكه بنتك
فتحي : امممم و انت بقى من وجهه نظرك كدا ايه اللي يخليني اقبل بيك لبنتي
أحمد : انا يا عمي مهندس ديكور كبير و شاطر في مجالي عيشتي الماديه مرتاحه جدا عايش وحيد مقطوع من شجره زي ما بنقول اتعرفت على بنتك في الجامعه و حبيتها و اتأكدت ان دي الانسانه اللي تقدر تسعدني
فتحي : اولا كدا طلبك مرفوض
أحمد بندفاع : ليه يا عمي
فتحي : لأنك بتدور على سعادتك مش سعادت مليكه انا مستعد اجوزها لك بس تثبت لي الأول انك فعلا بتحبها
أحمد : و الإثبات دا عباره عن ايه
فتحي : انا هقولك بس اعرف الأول مستعد تعمل اي علشان مليكه
أحمد بهيام : انا اديها عمري
فتحي : تمام قوم معايا وانا هفهمك المطلوب منك ايه
قاطع تفكيره خروج سحر
سحر و نعمات اللي متكلبشين في أيدي بعض
سحر : ااه احمدددد
نعمات : احمد مين
سحر : اهوا خطيبي اللي حكيت لك عنه اكتر واحد بحبه في حياتي يا احمددددد
قاطعها احمد اللي جه جري عليها بلهفه
أحمد بلهفه : سحررر انتي كويسه
سحر بحب : الحمد لله يا حبيبي
نعمات : اذيك يا كابتن
أحمد : اهلا انتي عامله ايه دلوقتي حاسه ب حاجه انتي مخدتيش الدوا بتاعك
نعمات : كابتن نزل دماغك بسرعه
أحمد : ليه
قاطعته نعمات اللي وقعته على الإرض
و ما أن اوقعته على الأرض حتى ضر*بت رصا*صه في العسكري اللي وراه
و الضرب نا*ر اشتغل قدام القسم
نعمات : اجري يا سحررر
سحر وهي بتجري : ايه ليه في ايه و احمد
نعمات وهي بتجري بسرعه : مش مهم دلوقتى يالاااااا
سحر بخوف : عاااااا
نعمات : متخافيش كله تمام
سحر : انا نفسي افهم في ايه هو انتي مش دكتوره
نعمات : ااه هههههه هو انتي فكرتي دكتوره حقيقه هههههه
نعمات بسرعه ركبت العربيه اللي كانت مستنياها
نعمات بحده : اركبي هنا
سحر : لااا انا عايزه ارجع ل أحمد مش ههرب
قاطعها المسد*س اللي على دماغها
نعمات بحده : ادخلي يا سحر يالا ااااا
سحر و نعمات ركبوا العربيه و العربيه طارت صار*وخ
نرجع تاني للقسم
ضرب الن*ار وقف بعد ما العساكر كلهم ما*توا و وولع*وا في القسم كله
و طلعوا يجروا
في عربيه نعمات
نعمات : الله ينور يا حمو رجالتك قاموا بالواجب
حمو : تعيشي يا معلمه كله فداكي بس متعرفناش مين الم*زه اللي جانبك دي
نعمات : دي بقي سحر عروستك الجديده يا حمو
سحر بصدمه : عروسته
نعمات : ااه يا سحور ما انتي من هنا ورايح خلااااص هتعيشي معانا انا و ابني حمو
هو طيب بس عيبه غشومي*ته اللي بتوديه في داه*يه
حمو : اااه و الله ياسحور هعيشك ملكه
نعمات : متدلقش اوي عليها كدا اوي يا واد
حمو وهو بيبص على سحر : مز*ه جامد*ه
سحر بحده : ما تحترم نفسك يا جدع انت نزلوني هنا
نعمات بزعيق : بت هو انتي مفكره دخول الحمام زي خروجه يا رو*ح امك انتي خلاص مع المعلمه نعمات و أوامر المعلمه نعمات هتتنفذ بالحرف الواحد انتي فاهمه يا بت اطلع يا واد على الجبل يالااااااااا
سحر في نفسها : يا سوااااااادي انا عارفه ان الايام الجايه كلها نكد علي دماغي منكم لله يا شهد انتي و سو اكيد بصتولي في ام دي اجازه
بعد مرور ساعه
نعمات : اصحى يا سحور
سحر بخمول : في ايه
نعمات : الله ما تفزي قومي يا بت
سحر بسرعه قامت
سحر بخوف : احنا فين
نعمات : متخافيش مفيش صر*يخ ابن يومين
هنا يالا علشان نفك الكلابشات يا حمو
حمو : تحت امرك يا معلمه
و جاي ال*ه حاد*ه و بداء يفكهم
حمو بحب ل سحر : الله القمر ماله كدا النهارده
سحر : ابدا يا خويا مجرتش ولا هربت من الحكومه ولا جيت في حته مقطو*عه لوحدي مع ناس غريبه معرفهمش ولا اي حاجه خالص
حمو : ههههه يا تقيل
الكلابشات اتفكت
نعمات ل سحر : يالا خشي انتي جوا الجبل خليني انفك مع ابني بكلمتين اتحركي
سحر بخوف دخلت الجبل
نعمات : ايه رايك
حمو : مز*ه يا معلمه انا عايز اتجوزها
نعمات : مش تجر*بها الأول و تعرف سكت*ها ايه يا دغف مش يمكن تكون من اياهم
حمو : حاضر يا معلمه
قاطعه صوت صويت سحر : عاااااااااااا
حمو و نعمات طلعوا يجروا عليها
حمو بلهفه : في ايه
نعمات : في ايه يا بت انطقي
سحر بخوف : ت تعباااااان
حمو : هههههه دا
وراح شاله من علي الارض
سحر : ااااه ااااه
حمو : متخافيش ذا صاحبي انا مربيه متخافيش
نعمات بحده : يا مو*كوسه فكرت في حاجه تستاهل هات ياض و نفذ اللي قولت لك عليه
حمو : خدي يا معلمه حاضر يالا انتي
نعمات خرجت
سحر : ما يالا انت كمان
حمو وهو بيقرب عليها : بس الجميل دا عاجبني
مفيش كدا حاجه تديها لي دا انا هجوزك يا بت
سحر : اااه لا ازاي لا فيه طبعا
حمو بحب : بجد و النبي
سحر بكسوف : تب غمض عين*ك بتكسف
حمو : اهوا
سحر بحده وهي بتض*ربه على دماغه ب حت*ه حدي*ده واقع*ه على الأرض : فيه الشو*مه اللي هتا*خد أجل*ك يا بعيد
حمو : اااه اااه
ووقع فا*قد الوع*ي
سحر بحده : عالم بج*حه و زبا*له كتكم داهي*ه في اشكالكم
و لسه جايه تهرب من الشباك
قاطعها نعمات بالمس*دس اللي في اديها : مش بالسهوله دي يا حلوه و.......
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية روح اخويا) اضغط على أسم الرواية