Ads by Google X

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الرابع عشر 14 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

      رواية عشقت ابن عمي من الصغر بقلم جاسمين محمد


 رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الرابع عشر 14

زين: انتو ياهبل لللي وقفين هنا شوفولي كامرات المراقبه بسرعه 

زين شاف كاميرات المراقبه بس لقي جزء محزوف منهم 

زين: يعني الفتره دي محزوفه 

:_والله منعرفش يابيه 

زين: كيف متعرفش مش انتو اللي قاعدين حرس هنا 

_في واحد جه قالنا ان انت عايزينا فارحنا لحضرتك 

زين: بس انا مطلبتش حاجه ولا بعت حد ليكم عايزكم دلوقتي تقلبه اسكندريه كله وتعرفه فاطمه راحت فين 

_حاضر يابيه 

زين: لو معرفتوش مكانه يبقا استشهدو علي روحكم 

_تمام يابيه 

احمد: فيه ايه يازين ماله صوتك عاليه ليه وعمال ارن علي فاطمه مش بترد وكمان مش بترد علي مصطفي وفرح وهيتجننو عليه 

زين:....... 

احمد: مش بترد ليه يازين انطق 

زين: معرفش هي فين 

احمد: متعرفش كيف فهمني 

زبن: قالت انه طالعه تعمل تلفون واتاخرت طلعنا نشوفه ملقناش ليه اي اثر خالص بس لقينا الساعه والتلفون بتاعه ملقحين 

احمد رجع لو وكان هيقع بس حسام ومنه سندو 

احمد: كيف فهمني فاطمه تختفي من الشركه كيف 

زين: متقلقش خالص انا هوصله وهرجعها بس اهد انت والنبي عشان انت ممكن تتعب 

احمد: شوفلي فاطمه بسرعه يازين يابني 

زين: والله هقلب الدنيا كله حسام خد بابا وصله البيت زي بعضو 

حسام: حاضر يادكتور تعاله معايه ياعمي 

احمد: لا انا اجي ادور عليه معاك 

زين: يابابا روح وانا هلقيه اطمن بس انت يلا ياحسام 

زين: مستحيل اخلي حاجه تحصلك ولو حصلك حاجه هموت اللي يجي عندك 

فاطمه فاقت لقت نفسه في اوضه ومقفوله عليه وبتبص لقت حد بيفتح الباب وحاطط علي وشه حاجه 

فاطمه: انتو مين وعايزين ايه مني 

_متخافيش احنا مش هنازيكي بس بشرط 

فاطمه: ايه هو

_تبعدي عن زين احمد 

فاطمه: ليه انتو عايزني ابعد ليه 

_عشان هتتجوزيني انا 

فاطمه: مستحيل اتجوزك انت اصلا مين 

_اخر كلام 

فاطمه: اه مستحيل اتجوزك وابعد عن زين مين انت 

_مش لازم تعرفي دلوقتي سلام وطلع وقفل الباب 

فاطمه بعياط انت فين يازين تعاله خدني من هنا بسرعه وفضلت تعيط 

ملك: حوش البتاع ده بقا من علي وشك 

حاتم: اهو 

ملك: عملت ايه 

حاتم: مش موافقه تبعد عن زين خالص 

ملك: طيب هنعمل ايه 

حاتم: كدا مقدمناش حاجه غير ننفز الخطه التانيه 

ملك: ايه هي مش الخطه ان احنا نخطفه ونخليه تتتجوزك 

حاتم: آه وفي خطه تاني هنفزها مدام مش موافقه 

ملك: ايه هي قول 

حاتم: هنعمل............... 

ملك: يخربيتك دي خطه تجنن بس ايه ده وانت هتعمل كدا فعلان 

حاتم: اه بس هنعمل.......... 

ملك: تمام هتبدا ايمتا 

حاتم: بكرا نحاول تاني لو موافقتش ننفز الخطه 

ملك: اشطااا تعال نحتفل بقا بنجاح الخطه الاوله 

حاتم: يلا 

مصطفي: فين فاطمه ياعمي يعني مطمنتناش عليه لم رنينه عليك 

احمد:...... 

فرح: فيه ايه يابابا مش بترد ليه وانتي يامنه وحسام بتعمله ايه هنا وفاطمه فين 

منه: فاطمه مختفي منعرفش هي فين 

مصطفي: بصوت كيف ده وانتو كنتو فين لم اختفت 

فرح: استنا يامصطفي نفهم 

فرح: اختفت كيف انتو بتهزرو 

منه: لا هي كانت معانا وطلعت تتتكلم في التلفون ومرجعتش ودورنا عليه ملقنهاش لقينا الساعه والتلفون بتاعه ملقحين بر بس 

مصطفي: والاستاذ زين كان فين وهي تختفي وراحت فين 

احمد: محدش يعرف حاجه وزين راح يدور عليه 

مصطفي: الووو زين انت فين 

زين: ليه 

مصطفي: زين لو فاطمه حصله حاجه هزعلك مني عشان هي ملهاش عداوه مع حد هنا ولو الزباله اللي تعرفه ليه سبب والله لازين لمحدش هيعرف يحوشه مني 

زين: ملك طيب سلام دلوقتي 

احمد: ها قالك ايه 

مصطفي: قفل في وشي انا هطلع ادور عليه 

ومصطفي وفرح: خدني معاك 

مصطفي: خليكي انتي يافرح تعال يامصطفي وكلعو ركبو العربيه ومشو 

زين وصل لحد شاقط ملك وفضل يخبط جامد 

حاتم: انتي مستني حد مين اللي بيخبط ده 

ملك: معرفش انا مش مستني حد طيب روح انت جهز المشروب وانا اشوف مين.

حاتم: تمام 

ملك وهي بتفتح الباب 

ملك: مين 😳

زين: اخرتي ليه عقبال مافتحتي وسابه واقفه علي الباب ودخل 

ملك: ها لا عادي عقبال مجيت في ايه 

زين: هو انتي اتخضيتي ليه لم شوفتيني 

ملك: ها لا عادي بس اتفاجات انك جيت وانت مقولتليش 

زين: اه ملك 

ملك: نعم 

زين: فاطمه فين 

ملك: فاطمه مين. 

زين: ملك فاطمه بنت عمي 

ملك: وانا ايه عرفني كانو قالولك اني الحارس بتاعه. 

زين: ملك فاطمه مختفيه بس وحياته لو طلع ليكي ايد في اختفها لندمك فيه وسابه وطلع وراح قافل الباب بالجامد ورها 

ملك: هنعمل ايه دلوقتي 

حاتم: مش هنعمل حاجه هتكمل الخطه 

ملك: ده شاكك فيه

حاتم: مخافيش هنخلص الخطه بكرا يلا بس نحتفل 😉

ملك: بضحكه مايعه هههههههههه يلا ياقلبي 

زين روح البيت 

احمد: عملت ايه يابني 

زين: مش لقيه خالص دورت في كل الاماكن مش لقيه 

فرح: امال فين 

زين: معرفش بس هغير واطلع ادور تاني وابلغ واحد صحبي ظابط 

فرح: تمام 

زين طلع ودخل اوضته 

زين: ياها يافاطمه انا كنت مفكر الحب اللي حبتهولك زمان اختفه بعد ما بعدنا بس لا ده موجود ومعرفتش بكدا غير لم اختفيتي عني علطول لم كنت افكر فيكي كنت بقعد اقنع نفسي انك السبب في موت امي بس اعمل ايه يارب احفظه يارب انا مش بس بحبك دانا طلعت بعشقك واول ما لقيقي مستحيل اخلي حد ياخدك مني تاني ابدا 

يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشقت ابن عمي من الصغر) اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent