Ads by Google X

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الخامس عشر 15 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

      رواية عشقت ابن عمي من الصغر بقلم جاسمين محمد


 رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الخامس عشر 15

الصبح 

فاطمه صحت بسبب تاثير  النور اللي داخله من الشباك بتاع الاوضه وبتبص لقت حد داخل ومعا اكل 

_الجميل عامل ايه النهارده 

فاطمه: ارجوك سيبني انت عايز ايه مني 

_انا عايزك انتي انا بحبك وانتي متمسكه باللي اسمه زين مع انه مش بيحبك كدا 

فاطمه: طيب انت مين 

_هقولك انا مين وراح شال القناع من علي وشه 

فاطمه: 😳😳😳دكتور حاتم 

حاتم: اه انا بحبك يافاطمه من اول يوم شوفتك فيه بس زعلت اووي لم عرفت انك عايزه تتجوزي زين وهو مش هيحبك قدي وانا احسن منه 

فاطمه: انا مكنتش متوقع انك هتطلع شخص زباله كدا بس علي فكرا زين احسن منك علي الاقل مخطفنيش زيك كدا لا ده بيحاول يخليني احبه 

حاتم: لا انتي مش هتحبيه وهتحبيني انا 

فاطمه: مستحيل احبك ابدا 

حاتم: تمام انتي اللي جبتيه لنفسك وخلع الجات 

فاطمه: انت هتعمل ايه 

حاتم: هوريكي دلوقتي وبدا يقطع في لبسه وهي تصوت 

حاتم: انتي هتكوني ليا انا بس مستحيل اخليكي لحد غير 

فاطمه: بعياط ارجوك سيبني ابعد عني حرام عليك 

حاتم: مستحيل اسيبك 

زين: ايو يامحمد عرفت حاجه 

محمد: فاطمه هتلقيه في المكان....... 

زين: تمام انا جايه بسرعه واحصلكم 

محمد: تمام 

مصطفي: ها عرفت حاجه 

زين: محمد عرف مكانه 

مصطفي: تمام يلا نروح 

زين: يلا 

فرح: اجي معاكم 

زين: لا خليكي هنا واحنا اللي هنروح وسابه وطلعو يجرو علي العربيه 

زين ومصطفي وصلو المكان ودخلو لقو فاطمه وحاتم حاضنين بعض 

زين ومصطفي 😳😳😳😳😳😳😳

حاتم: فيه ايه انتو ازاي تدخلو كدا علينا 

مصطفي: عليكم وراح مسك حاتم ونزل فيه ضرب 

فاطمه: واقفه ساكته مش بتتكلم 

زين مشي عندها وراح ضاربه كف علي وشه 

فاطمه عيونه دمعت بس مسحتهم بسرعه قبل مازين يشوفه 

زين: مكنتش اعرف انك بالوساخه دي ليه تعملي فينا كدا 

حاتم راح زايح مصطفي وراح وقف قدام فرح 

حاتم: متتكلمش معا تاني كدا ولاترفع ايدك عليه انت سامع انا وفاطمه بنحب بعض وهنتجوز قريب وانا جيت خدتها امبارح عشان هي مكنتش حابه تقعد في مكان انت فيه بس وفضلنا هنا وكنا هنروح النهارده صح يافاطمه 

فاطمه: اه كلام حاتم صح 

مصطفي: مستحيل فاطمه اختي تعمل كدا 

فاطمه: لا انا اختك فاطمه بس انتو عايزني ارجع لازين وانا مش بحبه وبحب حاتم فجيت معا عشان نشوف هنعمل ايه 

مصطفي كان رايح يضربه بس زين مسكه 

مصطفي: سيبني يازين اموته قليلت الادب دي 

زين: لا مش هسيبك توسخ ايدك بسببهم تمام انتو بتحبه بعض تمام واحنا موافقينا وهنجوزكم قريب يلا عشان نروح البيت وانت تعال ياحاتم عشان تتكلم مع بابا لحد عمي وجدي ومرات عمي يجو من البلد 

حاتم: تمام يلا وراح ماسك ايد فاطمه وفاطمه مسكت ايده 

وزين شافهم وبص لفاطمه بصه 

فرح اول ما شافت فاطمه داخله من الباب جرت عليه حضنته 

فرح: حبيبتي انتي كويسه 

فاطمه: اه كويسه متخافيش 

فرح؛: احنا كنا هنموت عليكي واكتر واحد كان ز

زين: خلاص كفايه مش لازم تكملي يلا بابا فين 

احمد: انا اهو فاطممه وراح خدها بالحضن 

فاطمه: حضنته عمو حبيبي انت كويسه

زين: هه همك عمك قوي اه كان هيموت بسبب وحدها زباله زيك 

احمد: انت بتكلمه ليه كدا 

زين: اسال الزباله كانت فين وبتعمل ايه انا طالع اغير عشان عندي شغل وكنت قاعد بسبب ناس خسار فيهم حاجه وسابهم ومشي 

فرح: في ايه يامصطفي 

مصطفي: قدامك الاستاذه اساله هي والاستاذ انا لو زين سابني كنت جبته جسه علي البيت انا رايح اكلم ابوي وجدي عشان يجو 

احمد؛: انتو عملين  تسيبوني ليه كلكم كدا فهموني ايه اللي حصل وفي ايه. 

حاتم: الحقيقه ياعمي ان انا وفاطمه بنحب بعض وهي مكنتش مختفي هي كانت معايه انا جيت خدته ورحنا اتفسحنا ولم تعبنا نامت عندي وهم جو لقه عندي بس وانا وهي عايزين نتجوز 

احمد: بصوت عالي صح الكلام اللي بيقوله ده 

فاطمه: اه 

احمد راح ضربه كف 

احمد: شكل ربيتنا فيكي كانت قليل ومعرفناش نربيكي وهو ابوكي يتصرف معاكي انا بحد مكنتش اتوقع انك تطلعي كدا وسابه وطلع فوف 

فاطمه: بعياط فرح 

فرح:...... 

وسابته وطلعت 

فاطمه: عاجبك اللي عملته ياريت تمشي بقا من هنا 

حاتم: تمام ياوزها ولم عمو وجدو وطنط تيجي ابقا قوليلي عشان اجي وسابه ومشي

فاطمه طلعت ودخلت الاوضه ورقدت علي السرير وفضلت تعيط وتفتكر نظرات زين وكلامه ليه 

فاطمه  : والله اسفه يازين مكنش قدامي حاجه اعمله غير كدا كان نفسي اترمي في حضنك واحكيلك علي اللي عمله الحيوان ده بس هقولك ايه انا لو قولتلك ممكن تموته وانا اخسرك اهاااا ياقلبي 

زين غير ونزل وبيبص لقي فاطمه نازله من علي السلم 

احمد: يابني خليك خلاص الليل جه وبكرا ابقا ابدا شغل 

زين: زي بعضو يابابا انت عارفه انه مش بايد مهو لام اشتغل لام اروح العب مصراعه 

احمد عشان حاسس باللي ابنه حاسه 

احمد: خلاص تمام روح الشغل 

مصطفي: انا رنيت علي ابوي وجدي  

فاطمه: هيجو ايمتا 

مصطفي: زين خدني معاك الشغل بدل لو سيبتني ممكن اموت حد هنا 

زين: تعال 

فاطمه: عمي 

احمد سابه ومشي 

فاطمه طلعت جري علي اوضته تعيط 

فاطمه: بعياط ليه بعتو عني والله انا ماليش زنب حتي مقدرش اقولكم علي اللي حصل ابدا يارب خدني بقا انا تعبت من الدنيا دي وهي بتعيط لقت حد حط ايده علي راسه 

فاطمه: بزغفه مين فرح 😳

فرح: اه يافاطمه احكيلي ايه اللي حصل ياقلبي وانا معاكي متخافيش 

فاطمه: مافيش حاجه حصلت ماللي حصل انا قولته 

فرح: فاطمه انا اكتر وحدها عارفه اسرارك يعني انتي بتحبي زين ومش بتحبي حاتم يعني كل اللي قولتيه كدب قولي الحقيقه 

فاطمه: لا هي دي الحقيقه انا حبيت حاتم اخر فتر بس مكنتش بقولك عشان متزعليش 

فرح: انتي كدابه لو كلامك حقيقي احلفي بحيات زين 

فاطمه: وحيات ز لا مش هلحف 

فرح: احكيلي يمكن اساعدك متخافيش محدش هيعرف 

فاطمه: بعياط حاتم خاطفني وقالي لو متجوزتنيش وبطلتلي حب زين هغتصك وراح اغتصبني وجاله تلفون ان زين عرف المكان فخلاني امثله التمثيليه دي اني انا رحت معا وانا وهو بنحب بعض لام هيموت زين وهينشر الفديو اللي اغتصبني فيه 

فرح: اغتصبك يابن.... والله لجبلك حقك بس استني ده زين لو عرف بس ليندمه علي الدقيقه اللي جه فيه 

فاطمه: لا متقوليش لحد انا مقولتش لحد عشان مش عايزه زين ومصطفي يخسر حياتهم بسببه 

فرح: تمام انا اللي هعرف اجبلك حقك ياقلبي بس اهدي متخافيش 

فاطمه: هتعملي ايه 

فرح: استني بس عليه وابقا اقولك هعمل ايه يلا تعالي نامي في حضني عشان وحشني النومه في حضنك وبطلي عياط يابت انتي مش عارفه انتي بنت مين وهجبلك حقك يعني هجيبه ولندمك ياحاتم عشان نزلت دمعه بس منه يلا تصبحي علي خير 

فاطمه: وانتي من اهل الخير ياقمر 

يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشقت ابن عمي من الصغر) اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent