رواية عشقت ابن عمي من الصغر بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل السادس عشر 16
خالد(ابو فاطمه): ازيك ياحمد ياخوي في ايه لم الواد مصطفي قالنا لازم تيجو
احمد: طيب نسلم علي بعض الاول وبعدين ترتاحو وابقا احكيلكم
احمد: ازيك يابوي وراح باس ايده وحضنه
محمد: كويس يابني بس انتو قلقتوتنا فين فاطمه والعيال
احمد: فاطمه وفرح نايمين وزين ومصطفي طلعو يتمشو وجاين دلوقتي ازيك ياهدي عامله ايه
هديه: كويسه يااحمد ياخوي
احمد: يلا ارتاحه اهو زين ومصطفي جو
زين: صباح الخير ازيك ياجدي
محمد: كويس ياولد انت عامل ايه
زين: كويس الحمد
وسلم علي عمه ومرات عمه ومصطفي كمان سلم عليهم
هدي: علي فكر يازين انت نسيت تحضني ولا اسكندريه نستك مامه هدي
زين: مستحيل ايه حاجه تنسيني مامه هدي ابدا وراح حاضنه
مصطفي: لا والله دانا اللي ابنك مقولتليش كدا وانت ياحج كيس جوافه ولا ايه يعني بتحضن الشباب عادي
زين: مالكش دعوه انت يامتغاظ ابعد علي جنب وعمي مش هيتكلم عشان هي بتحضن ابنه حبيبه
خالد: زين كلامه صح يامصطفي
مصطفي: بالصلاه علي النبي هو انتو مكملتوش ربع ساعه وجينا مع الاستاذ زين وسيبين ابنكم ماشي خليكم عرفينا عشان لم اقولك ياجدي ان انا مش ابنهم وهم اكيد لقوني يبقا تصدق
محمد: كلامك صح ياولدي دول اكيد مش اهلك
الكل: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
زين اول ما شاف فاطمه نازله بطل ضحك
زين: انا هطلع اغير طيب عشان عندي شغل
هدي: خليك يابني
زين: لا مش فاضي اسف يامرات عمي وسابهم وهو طالع علي السلم عد من جمب فاطمه
فاطمه: صباح الخير
زين: بصله بصه ومتكلمش وطلع
فرح: متزعليش ياقلبي تعالي بس نسلم علي جدو وعمو ومرات عمو
فاطمه: بزعل يلا
فاطمه: سلمت علي ابوها وامه وحضنتهم وجت عند جدها وحضنته وبدات تعيط
محمد: حبيبت جدو بتعيط ليه مالك
فاطمه: وهي بتمسح الدموع ها لا ولا حاجه بس فرحانه اني شوفتهم
محمد: بجد انا عارفك لم بتخبي
فاطمه: بجد
محمد: طيب ياقلبي ورح ماسح دموعه
محمد: مشوفكيش ابدا بتعيطي حتي لو ايه حصل انتي معاكي اتنين زي الشحوطه غير ابوكي وانا وعمك يقدر يجيبه حقك لو حد قربلك
فاطمه: بصت لامصطفي وسكتت
احمد: يلا نفطر يابوي
محمد: يلا ياولد
_الو ايو ياملك
ملك: ها في حاجه جديده
_ايو ابو فاطمه وامه وجدها جو تعالي انتي و حاتم بقا
ملك: تمام يلا سلام
_سلام
محمد: يلا بقا ياحمد يابني احكي في ايه
احمد: بصراحه يابوي فاطمه بتحب واحد وعايزه تتجوزها
خالد والجد وهدي فرحو (عشان يحسبه اللي هيتجوز فاطمه زين)
الجد: بفرحه طيب وفيه ايه يابني زعلان ليه ولا مش عايز تجوز ولدك ل فاطمه
زين: من ورهم مش انا العريس ياجدي
خالد: مش انت امال مين
حاتم: انا العريس
محمد: وانت مين
حاتم: انا حاتم حسين بكون دكتور الانسه فاطمه في الجامعه وكمان صاحب زين
محمد: اه طيب فاطمه انتي موافقه علي الجوازها دي
فاطمه: ها اه موافقه ياجدي
محمد: تمام مدام انتي موافقه يبقا تعال يابني نقعد نتكلم ونشوف هنعمل ايه
حاتم: انا كل حاجه جاهز وموافق علي اي طلب بس مافيش غير موافقكتم بس وياريت الفرح يبقا خلال اليومين دول
محمد: وليه مستعجل كدا لا احنا هنعمل خطوبه دلوقتي وبعدين شوي ونبقا نفكر في الفرح عشان هي لسه صغير وبتتعلم
حاتم: تمام وانا موافق
محمد: تمام يبقا الخطوبه بتاعت حاتم وفاطمه بعد بعد اسبوع ايه رايك يافاطمه
حاتم: فاطمه اكيد موافقه ياجدي صح ياقلبي
محمد: انا بساله هي ها يافاطمه
فاطمه: اللي تقوله ياجدي انا موافقه عليه
محمد: طيب تمام
زين: وخطوبتي انا كمان وملك معاهم ياجدي ياريت
فاطمه: بصت لزين 😳😳😳😳😳
ملك: 😳انت بتتكلم بجد
زين: اه ياقلبي
محمد: ومين دي ملك
زين: هي دي ملك ياجدي
محمد:طيب انتي موافقه يابنتي
ملك:بفرح اه موافقه
مصطفي: لا كدا حرام وانا كمان عايز اتجوز البت اللي هتعنس دي اهو نكسب ثواب
فرح: لا والله انا اللي هعنس ياعجوز
مصطفي: انا اللي عجوز يامعنسا
احمد: باس ماشي وانتو كمان معاهم اسكتو بقا انا حاسس انه مسابقه مش جواز
محمد: انا طالع ارتاح سلام
خالد: خدني معاك يابوي عشان عايزك في حاجه
محمد: تعال ياولدي
فرح: فاطمه تعالي معايه عايزاكي
فاطمه: حاضر يلا وبصت لزين ومشت
فرح: قوليهم الحقيقه خليهم يخلصوكي منه ده مش انسان
فاطمه: مستحيل اقولهم وحد يخسر حياته بسببي انا هتجوزه وارضه
فرح: زين بيضيع منك انتي مش شايفه زين هيخطب ملك فوقي
فاطمه: هه هفوق مانا فايقه بس اعنله ايه هو لازم يتجوز اكيد وهو بيحب ملك ربنا يتمملهم علي خير
فرح: وانتي
فاطمه: انا ايه مافيش حد يرد يتجوز وحدها مغتصبه افهمي بقا
مصطفي من وراهم: مين اللي مختصبه دي
فرح وفاطمه بصه لبعد 😳😳😳
مصطفي: ردو
فرح: ها لا ولا حاجه بس بنتكلم علي وحدها صحبتي بتحب واحد وفي شاب اغتصبه فاحنا بنتكلن عليه.
مصطفي: فرح انا مش اهبل عشان تقولي كدا قولو الحقيقه احسن مطلع دلوقتي وخليكم تقولوها قدام الكل
فاطمه: بعياط انا اللي مغتصبه
مصطفي: 😳كيف ده وحصل كيف
فرح.: مصطفى مصطفى هتفهوني ايه مين الحيوان اللي عمل كدا فيكي
فاطمه: بعياط حاتم خطفني وغتصبني وخلاني اوافق واقول اني بحبه لامه هيموت زين وينشر الفديو اللي صورهولي
مصطفي: يابن ال.... والله لانا مموته فيه
فاطمه: مسكت ايدها لا والنبي متعملش حاجه كدا كدا هيبقا جوزي فاوالنبي مضيعش نفسك
مصطفي: خدها في حضنه انا اسف والله ياقلبي اني دايقتك بكلامي والزباله ده والله لاجبلك حقك منه بس استني عليه
فاطمه: اوعدني والنبي لو بتحبني ابعد عنه وعتبر نفسك مسمعتش حاجه
مصطفي: انتي بتقولي ايه
فاطمه: وحياتي عندك اوعدني
مصطفي: وعد بس برضو مش هسكت وسابه ومشي
فرح: هنعمل ايه دلوقتي
فاطمه: معرفش انا خايفه
فرح: لا اهدي واحنا نشوف حل بس تعالي ننزل نشوف هيحصل حاجه ولا لا
فاطمه: يلا
ملك: يالهوووي انا مبسوطه اخير هتجوز زين انا هطير
حاتم: وانا كمان هتجوز فاطمه
_وانا كمان هطير من الفرح انك خلاصي هتتجوزي زين وفاطمه دي هتططلع من البيت اخير
ملك: هههههه خلاص بقا عايزين نحتفل وشكر بجد ياطنط علي وقفتك معانا
منال: شكرا علي ايه دانا مبسوطه ان زين هيتجوزك يابت اخير والفلاحه دي تطلع من البيت
حاتم: لاحظه انكم بتتكلمه عن مراتي المستقبليه
ملك: هههه حاضر ياخوي ها هنحتفل فين
منال: بليل نبقا نعمل حفله صغير ونحتفل ايه رايكم
ملك: اشطااا انا هروح اروح بقا
منال: تمام
مصطفي: الوو
_ايو في ايه
مصطفي: كلامك طلع صح فاطمه مستحيل تعنل كدا
_تمام ايه اللي حصل بقا
مصطفي: حاتم اغتصب فاطمه والله مانا سايبه
_اغتصبه كيف
مصطفي: كان عايزها تتجوزها وتسيبك بس هي مردتش فاغتصبه وهددها لو قالت لحد هيبعت الفديو اللي مصوهوله للناس كله وهيموت زين
_يابن ال...... تمام انا هتصرف بس انت اهدا خالص وانا هجيب حقه كله
مصطفي: هتعمل ايه
_اتاكد الاول اذا كان اغتصبه ولا لا عشان ممكن ميكنش اغتصبه
مصطفي: تمام وكيف برضو اتتاكدا
_هتعرف بعدين يلا سلام دلوقتي
مصطفي: سلام
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشقت ابن عمي من الصغر) اسم الرواية