Ads by Google X

رواية اسد والمجهولة الفصل الرابع و الاربعون 44 - بقلم فلوريدا ماجد

الصفحة الرئيسية

   رواية اسد والمجهولة كاملة  بقلم فلوريدا ماجد

رواية اسد والمجهولة كاملة

رواية اسد والمجهولة الفصل الرابع و الاربعون 44

طارق . كده انت بتقوم الدنيا علي بعض
اسد . ده كده هتبقي اللعبه علي المكشوف خليهم يول*عو في بعض كلهم
طارق . محنا اللي هنت*أذي في النص
اسد . ولا اي حاجه هتحصل
طارق . ازاي بقا ومراتك معاهم
اسد . لو كانو عاوزين يعملو حاجه كانو عملو مش هيستنو الوقت ده كله
طارق . وليه متقولش انهم بيخططو لحاجه اكبر من تفكيرك
اسد . انا حاطط قدامي كل التوقعات اللي ممكن تحصل وهحل كل حاجه
طارق . مش عارف حاسس ان هيحصل حاجه احنا مش مرتيبنلها

اسد بتنهيده . إن شاءالله لا المهم قلب لازم ترجع عشان تخرج بره اللي بيحصل ده
طارق . قلب ضلع اساسي في المربع كله يااسد وانت عارف
اسد بزهق . خلااص ياطارق كلم علي شوفو راح الشركه ولا لا
طارق . لا علي راح من الفجر قبل منتحرك كلمني
اسد . اوعي تكون قولتلو حاجه
طارق .مقولتلوش
اسد . طب الحمد لله
طارق. متخافش هيعرف لوحدو علي مش غب*ي
اسد . لما يعرف بقا
 ♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
في الشركه
علي . يعني مش هتقولي عملتو اي
طارق . يااخويا منت سوسه وهتعرف لوحدك
علي . منت وفر عليا التعب والمجهود ده كله وقول علطول
طارق . لا اسد مش عاوز يقول لحد روح اعرف منه انت
علي وهو ينفخ بضيق . علي اساس منت عارف مبيقولش حاجه زف*ت شبهك اي اللي وقعني بينكو يارب
طارق . بطل ن*دب وخلص الورق اللي قدامك ده كلو يلا انا في المكتب وشويه واسد جاي
 ♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
:يعني اي اللي حصل ده وانتو كنتو فيييين
والله ياباشا محسيناش بحاجه ياباشا احنا
:اخرررررس انا هعرف شغلي معاك انت ورجلتك اختفي من قدامي دلوقتي يااالاه
:اهدي عشان نعرف نفكر
:انت كمان بتقولي اهدي اهدي ازاي المصنع ول*ع والأوراق بتاعت الصفقات كلها اتسرقت تعب 10 سنين راح علي الارض بسبب إهمالكو
:احنا اهمالنا في اي احنا
:اخر*س خالص مسمعش صوتك قالها بزعيق وصوت عالي .
: طيب هنعمل اي دلوقتي
:انت واقف هنا ليه روح اعرفلي اي اللي حصل غووور من وشي
جلس علي الارض بغل وحقد وهو يحدث نفسه . اكيد هو اللي عمل كده بس ازاي حتي لو هو مش هعرف امسك عليه حاجه قام من علي الارض سريعا وركب سيارته وانطلق الي الفيله
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
فتحيه بخوف . انتي كده هتودينا في داهيه
ام محمد . البت مخ*طوفه مينفعش نسيبها هنا وانتي ادري ده مره كان هيت*هجم عليكي الله اعلم ممكن يعمل اي في البت دي وهي حامل كده
فتحيه . انتي عارفه ممكن يعمل فينا اي اققل حاجه هيقطع عيشا
ام محمد . ربك كريم يابنتي المهم ان احنا نعمل الصح
فتحيه . لا ياام محمد ولو انتي عملتي حاجه انا اللي هقول للبيه
ام محمد . اعلي مافي خيلك اركبيه وانا هاخد البت وامشي ومش هيعرفلنا طريق جره وانتي اللي هتتصدري قدامه
وقفت فتحيه تبص للفراغ بشرود
 ♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
علي بصدمه. ادم انت كنت فين واي اللي مبهدلك كده
ادم . مفيش هو فين اسد
علي . اسد مجاش انت فيك حاجه تعالي تعالي اقعد
جلس ادم وعلي
علي . احكيلي اي اللي حصل وانت كنت فين و لكن قاطعهم دخول طارق
طارق . انت كنت فين
ادم بضيق . طارق انا مش فايق
علي . اهدي ياطارق شويه ده شكلو متبهدل وعلي اخرو
ادم . انا هروح البيت وهاجي اما اسد يجي
علي . طب حتي اقعد اسمع الم*صايب اللي حصلت دي
طارق قاطع علي . روح انت ياادم وأما تفوق ابقا تعالي
فهم علي ان طارق مش عاوز يعرف ادم حاجه
ادم بتسأول. اي اللي حصل
طارق . لما تيجي هتعرف امشي انت بس
خرج ادم من المكتب
علي . اي الحكايه مش عاوزني اتكلم قدامه ليه
طارق . أما نشوف اسد الاول هيقول اي لان غياب ادم كده مش علي الفاضي
علي . انت بتشك في ادم ياطارق ازاي ده انتو عشره عمر انا كنت

طارق بمقاطع. انا مقولتش اني بشك فيه بس الموضوع ده ميخصناش ده يخص اسد وآدم بس واحنا لا
سكت علي وظل ينظر للفراغ بشرود
 ♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
اسد . وانت اي اللي جابك دلوقتي وحشتك ولا اي
ادم بإستغراب . في اي يااسد
اسد . انا عن نفسي معرفش انت عارف
ادم . انت بتتكلم بالالغاز ليه
اسد . انتي عاوزني اتكلم اقول اي
ادم . انت حتي مسألتش انا كنت فين
اسد . ميهمنيش
ادم بإستنكار. ميهمكش
اسد . اه ميهمنيش انت لما مشيت مقولتش رايح فين وبعدين احنا مش هنتكلم في القديم
ادم . تمام مراتك فين صحيح
اسد بهدوء . اتخ*طفت
ادم بصدمه . نعم اتخ**طفت
اسد . اه والله زي مبقولك كده
ادم. اتخ*طفت ازاي وانت قاعد كده
  اسد . زي منت مشيت ومراتك مرميه في المستشفي اعتقد ان كلنا واط*ين كده صح
ادم بخنقه. انا ماشي لاني بجد مش فاهمك
اسد . امشي وبكره الصبح تكون في الشركه قبل مكون هناك
ادم . حاضر
خرج ادم وظل يبتسم اسد بإستهزاء . كده اللعب بدأ يحلو
 ♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
دخل البيت وهو يتر*نج بس*كر :انتي يافتحيه انتي يازفت*ه
فتحيه بسرعه :ايوه يابيه امرك يابيه
:حد طلع للبت اللي فوق دي
:غ*وري من قدامي هاتيلي قهوه وطلعيهالي فوق
ذهبت فتحيه للمطبخ وصعد هو الدرج بعد ان كاد ان يسقط اكثر من مره
فتح غرفتها ببطء واتجه إليها وهو يخ*لع ق*ميصه والق*اه علي الارض وقال بس*كر :انتي عارفه كان نفسي من اول مشوفتك تبقي في حض*ني وبتاع*تي انا كان نفسي يبقي اللي بطنك مني انا مش منو هو لكن انتي عمرك محبتيني ولا فكرتي فيا
 واكمل بصوت عالي وهو يتجه يمينا ويسارا في الغرفه انتي عارفه هو كان يعرف كام واحده قبلك انتي عارفه هو نا*م مع كا*م واح*ده قبلك انتي كنتي هتبقي ليا كل حاجه كنتي هتبقي في قلبي اللي عمرو مدخلو غيرك من اول مشوفتك
 واكمل بشر وهو يق*ترب من الفراش وخلع بنط*اله انا كنت ما*نع نف*سي عنك لحد متبقي عاوز*اني بمز*اجك بس دلوقتي خلااص انتي هتبقي بتاعتي انا غصب عنك
    google-playkhamsatmostaqltradent