رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا كاملة بقلم رنا احمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا الفصل السابع 7
في جناح مالك وتقي ...
كان يجلس بجانبها وهو يرا دموع*ها التي تسيل بغزاره ليشعر بقلبه يخفق الم*ا بشده انفاسه تشعر بالاختن*اق هل هي ندمت علي ماحدث بينهم الف سؤال وسؤال قد يدور في رأسه لكن فكره واحده قد سيطرت علي عقله أنها فعلت ذلك رغما عنها ودموع*ها ماهي الا دموع ندم ليزعم علي انهاء تلك العلاقه ليقف من جانبها وهو يرتدي ملابسه بوج*ع وكس*ره شديده .
تقي بدم*وع ووج*ع/مالك فيك ايه .
مالك بوج*ع ومرا*ره لكنه اخفاءهم ببراعه /مفيش انا رايح انام جنب اختي علشان اخليكي تعي*طي براحتك علي الي حصل بس انا اسف لاني مش هقدر اصلح الي حصل.
تقي بص*دمه /ندم هو ده الي فهمته .
مالك وهو يمس*كها بح*ده وغ*ضب /انتي عايزه ايه بالظبط عايزه تكسر*يني عايزه تثبتي لنفسك انك كسبتي ووقعت*يني في حبك انا بقا بكر*هك سامعه بكر*هك مش الزعيم يبقا حاله لوحده زيك فاهمه .
تقي بص*دمه وو*جع/واحده زي قصدك ايه انا مش فاهمه ايه الي حصل .
مالك بغ*ضب شديد/الي حصل الي انا شايفه قدامي ده شوفي دمو*عك الي مغرقه وشك لدرجه دي ندما*نه علي الي حصل لدرجه دي انا مشرفكيش ي شيخه تقي بس انا الي استاهل .
تقي بد*موع وصر*اخ /انا ند*مانه ي مالك انا مقصدش الي فهمته خالص انا كل الحكايه اني خو*فت خو*فت من حياتنا الي جاي خو*فت لو جبنا طفل ايه هتبقا ظروفه في وسط كل الصراعات الي حوالينا دي انا من حقي اخا*ف ي مالك بس والله العظيم مش ند*مانه بالعكس انا اسعد لحظات حياتي هي الي كانت في حضنك ي مالك افهمني .
مالك بو*جع ومرا*ره/تمام علشان كده كفايه اوي لحد كده انا مش هعيشك في الخو*ف ده اكتر من كده .
تقي بصد*مه وترقب /قصدك ايه ي مالك .
مالك بو*جع ومر*اره/نتطلق اعملي حسابك أن بكره هرجعك بيت أهلك كفايه اوي كده .
تقي بد*موع وصر*اخ/ببساطه كده ده انا عامله زي بنت من بنات الشو*ارع الي قضيت معاها ليله وبعدين هترميها رميه الكلا*ب .
مالك بو*جع ومر*اره/والله براحتك سميها زي ماتسميها انا مش فارق معايا .
تقي بدمو*ع وصر*اخ/طبعا مش فارق معاك مانت الزعيم الي لما بتعجبه حاجه بياخدها ويد*وس علي اي حاجه مش كده بس انا بقا مش هسيب ريم مهما حصل .
مالك بحد*ه وغي*ظ /انا قولت الي عندي وهنفذه .
ادم وهو بطرق الباب /ي زعيم .
مالك بغ*ضب جحيم*ي/عايز ايه انت كمان .
ادم بجديه/اللورد اتكلم وقال إن جيسي بنته علي وصول .
مالك بغ*ضب شديد/مانا كنت ناقصها هي كمان انا هنزل تحت واعملي حسابك علي الي قولته فاهمه .
ليسير مالك الي الاسفل لتس*قط تقي ارضا بدمو*ع فهي لا تريد الابتعاد عنه .
/يارب يارب انت عالم بالي الي جوايا عالم اني مقدرش اعيش من غيره رجعه ليا يارب واحميه من كل ش*ر ......
*********************
في فيلا الجارحي ....
في جناح اسر .
كان يجلس أسر وهو يفكر في ذلك الإحساس الذي يسيطر عليه منذ أن رآه لماذا يشعر بأنه يعرفه جيدا اللاف الاسئله تتدور في رأسه لتجلس سهر بجانبه .
/ايه مالك سرحان في ايه .
اسر بحد*ه /انتي كنتي فين لحد دلوقتي ي هانم .
سهر بارتبا*ك شديد/كنت مع اصحابي المهم عملت ايه مع اللورد وقبلت الزعيم ده .
اسر بشرود /قبلته ومن ساعتها دماغي هتنف*جر ي سهر حاسيت ناحيته احساس غريب اوي مش قادر أطلعه من دماغي .
سهر باستغراب شديد /قصدك ايه ي اسر مش فاهمه احساس ايه .
اسر بشرود /زي مايكون مالك عينيه كانت بتبصلي بكل كر*ه كأنه قاصد يذلني ويكسر*ني عينيه كانت بتبصلي بكل انتقا*م كأنه بيقولي ليه عملت فيا ده كله ليه .
سهر بضحك /هههههههه لا بجد ايه الي بتقوله ده ي اسر مالك يبقا الزعيم ازي ي عني امتا وازي انت عارف اخوك مالك لو عايش يبقا عمره كام سنه .
اسر بجدية/27سنه والي شوفته عمره ميزدش عن كده ابدا علشان كده انا بعت للكبار علشان يعرفوه كل حاجه عنه لازم كل حاجه عنه اعرفها علشان لو الي فدماغي صح يبقا لازم اتصرف بسرعه .
لما يعايروا بمن يقف خلف الباب وقلبه ينبض بفرح لسماع ذلك الحديث واخيرا ليتحدث عارف بدمو*ع واشتياق .
/مالك ابني ..
*******************.
في قصر الزعيم ...
في الجنينه كان يجلس مالك بو*جع ومرار*ه ليشعر بمن تتضع علي ظهره الغطاء لحمايته من ذلك البارد القاس*ي لتجلس بجانبه بدمو*ع وحز*ن .
/خلاص ي مالك هتتطلقني .
مالك بو*جع وضي*ق /علشان متخا*فيش علشان ترتاحي من الر*عب الي معيشك فيه دمو*عك الي شوفتها وانا بتمنا افتح عيني الاقيكي في حضني هههه كنت عايز اعمل زي الافلام واقولك صباحيه مباركه ي عروسه بس للاسف كر*هت نفسي اني قربت منك .
تقي بدمو*ع ووج*ع/ياااه لدرجه دي ي مالك طب يارب امو*ت علشان ترتاح مني .
مالك وهو يمس*كها بعن*ف /بعد الش*ر عليكي بطلي جنان.
تقي بدمو*ع وصرا*خ /جنان هو فيه جنان اكتر من كده من انك عايز تقهر*ني انك حكمت عليا بالمو*ت بالسرعه دي بعد ماسلمتك نفسي واتعودت عليك وعلي ريم في حياتي عايز تحرمني من كل ده ماشي ي مالك براحتك انا هرجع بيت اهلي .
لتصعد تقي الي الاعلي بدمو*ع وو*جع لينظر مالك الي أثرها بحز*ن شديد....
******************.
في الصباح .....
كانت تقف جيسي أمام القصر وهي تسير الداخل بغرور .(جيسي تبقا بنت اللورد وبتشتغل في امريكا ودائما في الاجازه فتره في قصر الزعيم لانها بتعشق مالك )..
جيسي بدلع ودلال وهي تسلم علي مالك /حبيبي عامل ايه وحشتني اوي .
مالك بزهق /جيسي كفايه اوي الاسلوب ده انتي عارفه اني مبحبوش اتفضلي .
جيسي بدلع /امرك ي زعيم ..
في غرفه تقي...
كانت تغفا في ثبات عميق من أثر ذلك الوج*ع والحز*ن لتسرع إليها ريم وهي توقظها سريعا .
تقي باستغراب /مالك ي ريم .
لتعطي ريم إليها الورقه لتتسع عينيها وهي تقرا .
/الحقي جوزك بيتشقط تحت.
*******************.
في الاسفل ...
كانوا يجلسون جيسي ومالك وادم علي مائده الطعام
لتنزل تقي وفي يدها ريم وتقف نيره معاهم .
تقي بغي*ظ شديد/مين البت الي عامله زي الفراخ البيضاء العيانه دي .
نيره بغي*ظ شديد/دي جيسي بنت اللورد وبتنزل هنا كتير عند الزعيم .
تقي بغي*ظ وتو*عد /وماله انا اصلا مش طايقه نفسي استعنا علي الشقاء بالله . ليجلسون جميعهم علي المائده .
تقي بغي*ظ شديد/وايه ي حلوه الي لبساه ده مش خايفه علي نفسك من البرد .
جيسي باستغراب /مين دي ي زعيم.
مالك بجد*يه /دي تقي مرائتي .
جيسي بصد*مه /مرائتك ازي دي مرائتك .
تقي بغي*ظ شديد/هو ايه الي ازي زي الناس ي حلوه .
جيسي بغي*ظ شديد/انا طالعه انام اصبحوا علي خير .
ادم بخب*ث ومك*ر/ي لهووي علي للصا*روخ اهي دي الحريم الي تفتح النفس .
نيره بغي*ظ وغير*ه /تصدق انك عد*يم النظر صحيح ديل الكل*ب عمره مينعدل يلا ي تقي .
ادم باستغراب /ايه ده مش هتلمي الاطباق .
نيره بغي*ظ شديد/خلي الصارو*خ تلموه ي اخويا الخدامه بتاعت ابو*كوا خلاص كفايه عليها كده .
لينفج*روا مالك وآدم بضحك /هههههههه .
**************.
في الأعلي ...
في جناح مالك ...
كانت تجلس تقي وهي تنظر للساعه بحز*نا شديد فهي لا تريد أن يمر الوقت الذي يطع*ن قلبها فهي لا تود أن تبعتد عنه ليرسل إليها رساله بأنه ينتظرها في الاسفل لتقبل ريم بحز*ن لتسير الي الاسفل لتركب بجانبه دون أن تتحدث ليسيروا الي الحاره.
في الحاره .....💐💐💐💐🍒🍒🍒🍒🍒
كان يقف مالك بسياره بحز*ن شديد لفراقها كان يتمنا أن ترفض أن تعاند لكي لا تتركه ليتحدث اخيرا بتنهيده عاليه.
/يلا انزلي خليني امشي .
تقي بغي*ظ وصرا*خ وو*جع وهي تنزل من السياره /ببساطه كده خلاص كل حاجه انتهت ي مالك .
مالك بغي*ظ وصر*اخ /علشان ترتاحي انا بجد نفسي اعرف ايه الي يرضيكي ي تقي .
تقي بصرا*خ وغي*ظ /انت حتي مفكرتش تتتعب نفسك وتفكر ايه الي يرضيني حكمت عليا بالمو*ت وطرد*تني من حياتك ي مالك .
عم رجب أحدا جيران تقي/فيه ايه ي جماعه متصلوا علي النبي .
تقي بخب*ث ومك*ر/اه تعال شوف ي عم رجب الي بيحصل فيا الواط*ي الدو*ن بعد ماخاد مني الي هو عاوزه عايز يطلقني ويرمي*ني بس انا قولتله أن ليا جيران يسدوا عين الشمس وهما هيجبولي حقي هما الي بيحبوني .
رجب بغي*ظ/معلش ي ابني استحملها لسا*نها طويل ليك الجنه والله .
مالك بضحك عاليه ساحره/ههههه ده مش انا لوحدي الي شايف كده .
تقي بغي*ظ شديد/كده ي عم رجب ي حر*امي طيب .
زوجه رجب بغي*ظ /جرا ايه ي بت انتي متفرعانه علي ايه ي اختي علي الطوابير الي كانت قدام بيتكم هو فيه حد كان معبر*ك اصلا .
مالك بضحك /هههههه واضح انهم بيحبوكي اوي ي تقي .
تقي بغي*ظ شديد/حتي انتي ي فتحيه ي جربا*نه ماشي .
ام احمد كانت تتاكا علي سور البلكونه ببطي /فيه ايه ي بت ي تقي ي معف*نه صوتك عالي ليه .
تقي بغيظ شديد/الحقيني ي ام احمد الراجل عايز يطلقني .
ام احمد وهي تعمل نظراتها وتنظر اسفل بدقه /هو فين جوزك ده اه الواد الي زي القمر ده وده خدك علي ايه ي قر*عه انتي .
تقي بغي*ظ /ي سلام ي اختي ده انتي مبتشوفيش تحت رجللك اشمعنا ده الي شوفتيه والله لقول ل ابو احمد .
ام احمد بزه*ق /ي اختي الله يحر*قه اكتر ماهو محرو*ق كبرني قبل اواني بقولك ايه سلفيني الواد الحلو ده هو ده الي هيرجعني شباب .
تقي بصراخ وعشق قد آن الأوان أن تعرف بيه .
/طالما الحكايه كده يبقا الكل لازم يشهد علي حبي ي مالك ايوه ي مالك انا بحبك وبقولها بعلو صوتي بحبك ي مالك بحبك ي زعيم بحبك..
مالك بسعاده لا توصف /هههههه اه ي مجنو*نه وانا كمان بحبك.
ليسرع اليها وهو يأخذها داخل احضانه بعشق وسعاده لتتعالي الزغريط والفرحه لجيرانها .
تقي بعشق وسعاده /بحبك ي زعيم بحبك .
مالك بعشق وسعاده /وانا كمان ي روح الزعيم
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا) اسم الرواية