Ads by Google X

رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الحادي عشر 11 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقت تؤام محبوبتي كاملة بقلم جاسمين محمد عبر مدونة دليل الروايات


رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الحادي عشر 11

فهد كان راقد جمب حور وبيبص لاقها بتتكلم 
حور: ماما ياماما حوشيني منهم 
فهد: اهدي ياقلبي يادكتور يادكتور 
الدكتور: ايو ايو والكل دخل 
الدكتور: فحص حور 
فهد: حور عامله اي 
حور: انت مين 
فهد والكل بصدمه: انا فهد 
حور: فهد مين 
الدكتور: ممكن تيجي معايا ياستاذ مالك انت واستاذ فهد 
حور مسكت ايد مالك 
حور: رايح فين وسايب حبيبتك خليك معاها 
مالك: هجيلك دلوقتي 
فهد واقف متعصب 
حور: هتيجي لحبيبتك يعني بس مش هتسيبني 
مالك: من عيوني حبيبتي تطلب وانا هنفز 
فهد بعصبيه: يلا 
مالك: يلا 
وطلعو وراحو عند مكتب الدكتور 
الدكتور: بصو هي حالتها بدات تستقر وتبقا كويسه بس في ناس هتكون مش فكرها فادي مع الوقت هتفتكر كل حاجه 
مالك: تمام يادكتور 
الدكتور: وحاجه اخيره لازم تبعدو عنها اي حاجه هتزعلها وتخلوها ترتاح 
مالك: حاضر بعد اذنك وهناخدها النهارده
الدكتور: تمام 
مالك وفهد خلصو وطلعو راحو عند حور 
مالك: يلا نروح بقا يافعاله انتي كويسه 
حور: انا مش فعاله ويلا اصلا مش بحب المستشفيات 
فهد: مالك حور هتروح عندنا 
حور: عندك فين أنا هروح بيتنا 
فوزيه: مهو احنا نقلنا وقعدنا معاهم ياحبيبتي 
حور: بجد وبيتكم حلو ولا لا 
فوزيه: حلو اووي يلا نروح وتشوفيه 
حور: يلا ومسكت ايد مالك 
فهد؛: بعصبيه انتي مش صغيره عشان تمسكيه قومي وامشي عدل يلا 
حور بزعل وسابت ايد مالك: وفيها اي 
فهد: انتي مش صغيره امشي لوحدك يلا 
حور: انت مالك بتدخل في حياتي ليه 
فهد كان لسه هيتكلم بس مالك بصلو سكت 
وطلعو كلهم وركبه العربيه وروحو 
في بيت فهد اول ما وصله دخلو وريتاج ومحمد وهاله استقبلوهم 
ريتاج جرت حضنتها: حمدلله على السلامة ياقلبي 
حور: انتي مين 
ريتاج: انا ريتاج اخت فهد في اي صحبتك 
حور: مش عرفاكي 
فوزيه: ريتاج دي اخت فهد ده اللي صاحب البيت واحنا قاعدين عندهم 
حور: آه ازيك عامله  اي ياريتاج 
ريتاج بحزن علي حاله حور انها معرفتهاش: الحمدلله بخير وانتي 
حور: الحمدلله بخير يلا نقعد يامالك وقعدت جمب مالك 
فهد واقف هيتجنن 
جاسر: مالك فيك اي 
فهد: مش شايف بتعمل اي من ساعه ما فاقت مع الزفت مالك ده 
جاسر: وانت مالك متعمل اللي تعملو 
فهد: تعمل كيف انت ناسي انها مراتي ولا اي انت التاني 
جاسر: كويس ان انت افتكرت انها مراتك اصلا ياللي كنت سايبها وقعد جمب واحدها غيرها 
فهد بحزن: اه صح مالك 
مالك: نعم 
فهد: ممكن ثانيه 
مالك: حاضر 
حور: رايح فين وسايبني 
فهد بغيظ وتعصب؛: رايح يجبلك مصاصه وجي استفغر الله العظيم 
الكل ضحك علي فهد وكلامه 
مالك: هههه اهد ياحج انت رايح اكلم فهد شوي وجيلك 
حور: ماشي روح وتعال عشان انا خايفه 
مالك: حاضر متخافيش هجيلك وسابها وطلع مع فهد 
مالك: اي في اي 
فهد: حاطط حياه فين 
مالك: ليه 
فهد  : انا اللي هصرف مع حياه 
مالك: لا مالكش دعوه بيهم خالص وخليك جمب مراتك 
فهد بتتريقه: هههه مراتي البركه فيك انت جمبها 
مالك: وانت بتتريق ليه كدا 
فهد: عشان هفضل جمبها كيف وهي مش عايزاني وعايزاك انت بس وانا اصلا مش بحبها 
مالك: واضح بصراحه انك مش بتحبها يلا ندخل 
فهد: مش داخل حياه فين 
مالك: استغفر الله العظيم هبقا اروح انا وانت بس بليل 
فهد: عايز اروح دلوقتي ويلا عشان علي اخري يامالك 
مالك: ماشي ياصحبي يلا نغور دلوقتي 
فهد: ايو كدا يلا
مالك قرب عند حور: بقولك هروح مشوار انا وفهد وشوي ونيجي 
حور: هتروحو فين 
مالك بص لفهد: ها انروح مشوار 
حور: هروح معاكم طيب 
فهد: انتي مش طيقاني يبقا تيجي معانا ليه اقعدي واحنا هنروح ونيجي 
حور: عادي مش طيقاك وروح معاكم اي الهبل ده ياربي 
فهد: مين الاهبل يابت انتي 
حور: والله بيقوله اللي علي راسه بطحه بيعسس عليها 
فهد: وحيات امك 
فوزيه: فهد 
فهد: يوه اسف ياماما بس مش شايفه بنتك بتقول عليا اني اهبل 
فوزيه: قولها اللي يعرف الاهبل يبقا اهبل زيو يبقا انتي هبله 
حور: ععععععع انتي مع الواد ده ولا مع بنتك ياحجه انتي 
فهد: واد هي حصلت طيب مش سايبك 
حور جرت وبفت تقف وره كل واحد وفهد عمال يجري ورها لحد موصلت لحد مالك 
حور: مالك حبيبي حوش الواد ده عني 
فهد: حبيبي وواد لا كدا كتير اوع يامالك 
مالك: بس بقا انت وهي انتو صغيرين ولا اي وانت طيب هؤ صغير وانت كبير واللي اعرفه ان فهد المصري صعب جدا وفي ناس بتقول انه معقد وشديد 
جاسر: هههه هو فعلا كدا بس مع حور عيل 
فهد: وحيات امك مين العيل ده لم دورك عشان معرفكش مين العيل دده 
جاسر: يالهوووي خلاص بهزر زي حور
الكل قعد يضحك ويهزر عليهم تلفون فهد رن 
فهد: الو 
_الحقنا يافهد باشاااا بسرعه 

google-playkhamsatmostaqltradent