رواية احببت صعيدية كاملة بقلم وفاء يوسسف عبر مودنة دليل الرويات
رواية احببت صعيدية الفصل الخامس عشر 15
مسك : عاااااااااااااااا انتي ازاي تعملي كده
سما : انا اعمل اللي انا عايزاه
سما جابت دلوا مياه و رشته على مسك
مسك : ازاي ده يعني
سما : يعني انتي هنا هتبقى خدامة اه و بالمناسبة هتنضفي البيت كلو لوحدك و هتطبخي كمان
مسك بخبث : اهاااا حاضر و قامت راحت تلبس
سما : انا هوريكي يا صعيدية ههههههه
مسك في الحمام : بقا انا خدامة تؤ تؤ محظرتيش جيتي عند الشخص الغلط نهار ابوكي اسود ههههه و بعدين افتكرت أسر. و قعدت تبكي
مسك ببكاء : ياترا دلوقتي عامل ايه
عند أسر
اسر: جاهزين يا رجاله
_ جاهزين يافندم
لا إله إلا الله
لا إله إلا الله
هجووووووم
عند مسك
مسك بخبث : يلا بقا ننضف البيت. و نزلت
تحت في الفيلا. مسك كانت نازلة و معها. خرطوم مياه و سما و محمود كانو تحت
سما قامت و مشيت اتجاه مسك
سما : تؤ تؤ لو تعرفي من الاول انو ده مكانك هههههه
محمود طبعا قاعد ساكت لانو عارف مسك مستحيل تعمل كده
مسك : عندك حق بس انا بردو بحب اشتغل بمزاج. عمو محمود. شغل كده اغنيه تكون فرفوشة. و عالي الصوت
محمود: من عنيا. و فورا شغل اغنيه
مسك شغت الخرطوم و بدائت ترش مياه بس بالطريقتها
مسكت سما من ايدها
مسك : يلا بقا هزيها. الناس لبعضيها. و بعدين لافتها سما لافت و في المياه اتزحلقت
سما: انتي يا غبيه انتي مجنونة ايه اللي عملته ده
مسك بخبث : يا نهار انا اسفة و راحت لاتجهها و هي مسكة الخرطوم
مسك: هاتي ايدك يلا
و هي بتمسك. ايدها بدئت ترش مياه عليها على أساس أنها مش واخده بالها
سما : ايه ده اووووف هاا يابت شيلي البتاع ده بختنق المياه لا اوووف كح كح كح ا ه ه ه ه
مسك راحت خلاص من الضحك و محمود واقف و كأن هيموت من الضحك اضحكو انتوا كمان هي جات عليكم
مسك بخبث : يالهوي معلش اختي ايدك
و مسك طبعا كانت متمسكة لأنها كانت مخططة هتعمل ايه علشان كده موقعتش
مسك : هاتي ايدك يلا و مسكة ايده قامت شدها الناحية التانية قامت سما اتزحلقت و طبعا انتو عارفين السرميك بقا اه و هي كمان حطت صابون التنضيف كمان
و بعدين راحت لها مسك عندها
مسك : يا نهار تعالى تعالى. و مسكة ايدها و زحلقتها رجعتها كأنها تاني
سما : اه ه ه ه ه يا مجنونة ايه ده انتي غبيه خلاص متنضفيش تاني
مسك عملت إشارة لمحمود بايدها انو يعلى المياه
محمود طبعا ادها أشارة انو فهم و راح بسرعة علا المياه
و مسك فضلت ترش مياه عليها على أساس مش واخده بالها و بعد فتره من التعذيب في سما
مسك عملت اشاره انو محمود يوقف المياه.
سما : الحمد لله و بعدين قامت بسرعة و وقفت قدام مسك
سما : انتي غبية ازاي تعملي كده انتي فيكي مخ و رفعت ايدها تديها قلم مسك بسرعة مسكة ايدها و نزلته بقوة. و بعدين طاااااخ قلم نزل على وش سما سما وقعت منه اومال مش بطلة روايتي لازم تبقا قويه
مسك عملت إشارة انو محمود يطلع علشان مينفعش يشفهم بيتخانقوا ليه مقاموا بردوا و علشان حاجه تانية بردوا
محمود فهم. و طلع اوضته
مسك نزلت لمستوى سما و اردفت
مسك : بقا انا خدامة يارخيصة و اكيد واحده رخيصة هتشوف كل الناس أرخص منها. ما هو ده مستواها انتي عارفه الخدامه اللي انتي بتزليني بيها دي انضف. و أشرف منك دي بتاكل بتعبها مش بتشحت زي حضرتك انتي كل همك فلوسة اكيد اكيد ده مش حب و أكملت بزعيق. مش حب مش حب فاهمة
سما خافت منها فعلا و فضلت السكوت
مسك : عارفه انتي رخيصة قد ايه رخيصة على قد ما انا بتكلم معاكي. مع اني وصلتك الأرض في ثانية إلا و انا مستقره نفسي اوي ايني نزلت لمستواكي فعلا انك واحده رخيصة
و مشت وسبتها وطلعت
سما بشر : و حياتك لانزلك نفس المستوى و أكملت بزعيق نفس المستوى
عند أسر
أسر جاهزين. هجوووووم
أسر : يوسف يلا بسرعة
يوسف : تمام يلا
يوسف بصدمة : أسرررررر
أسر :……..
عند مسك
تلفون مسك رن
مسك. بصدمة : ا ا نت بتقول ايه طاب طاب في أي مستشفى بسرعة
يوسف : في مستشفى *******
مسك راحت بسرعة. عند محمود
مسك ببكاء : عمو أسر أسر
محمود بخوف : اهدي اهدي فيكي ايه وماله أسر
مسك ببكاء و هستريه : أسر خد طل*قة و هو في المستشفى
محمود بخوف : اييييييه
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية احببت صعيدية ) اسم الرواية