رواية عشقت تؤام محبوبتي كاملة بقلم جاسمين محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الخامس عشر 15
مالك... ها حور عامله اي
فهد... اهي شوي وهتخف
مالك... تمام خليك معاها وانا هروح اشرب قهوه عشان مش قادر اقف مش هتعوز حاجه
فهد.. لا روح انت وانا احاول انام شوي جمبها
مالك.. تمام
مالك فتح الباب وطلع بيبص لاقي الشرطه قدامه
مالك... نعم في اي
الشرطه... عايزين فهد بيه
مالك... ليه
الشرطه... متهم بقت*ل حياه محمد
مالك... حياه مش ميته
صوت من ورهم امال حياه فين لم مش ماتت يامالك بيه
مالك... مراد
مراد... اه مراد اخوه حياه فين حياه يامالك
مالك... هقولك مكانها فين بس مش دلوقتي عشان اختك حور تعبانه جوه
مراد... انا معنديش غير اخت واحدها وهي حياه بس
مالك... استغفر الله العظيم ماشي يامراد اهد بقا
مراد... حضرت الظابط لو حياه عايشه خليهم يجيبوها
الظابط... اه لو هي عايشه يبقا فين
مالك... حاضر هجبلكم حياه بس ممكن محدش يتكلم عشان حور تعبانه جوه
مراد.. تمام هنسكت اهو هاتها بقا
مالك... حاضر تعالو معايا بس خمسه اروح الحمام واجي
مراد... نيجي معاك عشان ممكن تهرب مننا
مالك... ماشي يلا
مالك دخل الحمام ومراد والشرط وقفه ليه علي الباب مالك دخل وطلع
مالك... يلا
مراد... يلا
مالك اخد مراد والشرطه وراح البيت
حور فاقت... فهد فهد
فهد صحي... قلبه فيكي حاجه
حور... لا انت كويس
فهد... اه ياروحي متخافيش
حور.. طيب الحمدلله ومالك فين
فهد... مالك راح يجيب حاجه وجي اهدي
حور... فهد انا خايفه
فهد اخدها في حضنه.. تخافي وانتي معايا انتي مجنونه ابت محدش مستحيل يجي جمبك
حور... بجد
فهد... لا بهزار يامجنونتي يلا ارتاحي هنادم الدكتور وثانيه هكون هنا
حور.. متتاخرش طيب
فهد... متخافيش ارتاحي بس عقبال ماجي
حور.. حاضر
مالك وصل هو ومراد والشرطه البيت
مالك... اتفضلو
الظابط... يلا
مالك اول مدخل البيت مراد... فين حياه
مالك... خالتي
فوزيه... نعم يابني
مالك... فين حياه
فوزيه... فوق بتاخد دش استنا اطلع اجيبها
مالك... اتفضلو اقعدو عقبال ما تيجي
مراد... مش هنقعد ويلا نادمها
مالك... اطلع اجبهالك من غير لبس يعني ولا اي متتكلم ياحضرت الظابط
الظابط... استاذ مراد مالك باشااا مدام قال انها جاي خلاص ارتاح
مراد بص لفهد.. حاضر هقعد
فوزيه طلعت جابت حياه ونزلت... حياه اهي يامالك يابني في اي
مالك... خلي حياه تكلم مراد اخوها وتكلم الشرطه الي بتقول ان فهد قتلها
فوزيه... مافيش جوز اخت هيقتل اخت مراته
مراد... مش بناخد بالكلام ده خدي ياحياه
حياه قربت لمراد وراحت حضنه
مراد... حبيبتي انتي كويسه
حياه... بصت لمالك اه كويسه
مراد... متخافيش قولي لو فيكي حاجه
حياه... لا مافيش حاجه انا كويسه
مراد... طيب ياحبيبتي تعالي معايا انا جيت عشان اخدك
حياه بصت لمالك تاني ومالك هز راسه ليها بلا... حياه لا انا قاعدها هنا مع امي وحور اختي ومالك
مراد... اول مره ترفضي انك تيجي معايا
فوزيه... من ايمتا اصلا وانت بتطلب منها تيجي معاك انت دايما رامينا ومش بتسال علينا
مراد... انتو اللي بعدتو
فوزيه... كنت عايزنا نقعد معاك وانت حرامي وقتال قتله
مراد... وهو انا كنت عملت كدا غصب عني ولا برضي زاد مش انا اللي قتلك والشرطه اتاكدت من كدا
مالك... نتكلم في الكلام ده بعدين في حاجه تاني ياحضرت الظابط
الظابط... لا يامالك باشااا واحنا اسفين
مالك... لا ولا يهمكم
الظابط... بعد ازنكم
مالك.... اتفضلو بعد ما الشرطه مشت مالك قعد علي الكرسي وحط رجل علي رجل
مالك... جي وعايز تعمل علي المافيا راجل يامراد
مراد... مش بيخاف من حاجه وانت عارف يامالك
مالك.. تمام يامراد باشااا خلصت اللي كنت جي ليه ولا لسه
مراد... انت بتتردني
مالك.. مش بتردك ولا حاجه بس البيت مش بيتنا عشان نقعد فيه ونضايفك يلا مع السلامه
مراد... تمام يامالك مش هتيجي ياحياه
حياه بخوف ونظرت مالك ليها.. لا انا هقعد هنا
مراد... انا متاكد انهم علمين ليكي حاجه بس متخافيش طول مانا هنا وكل يوم هجيلك
مالك... ليه فندق كل شوي تيجي متيجي نديك اوضه تقعد فيها هنا وخلاص
مراد.. مالك اتكلم عدل
مالك بصوت عالي... انا بتكلم عدل واتكلم براحتي يلا معلش السلامه
مراد... تمام يامالك سلام
مالك بعد ما مراد مشي مسك حياه من شعرها
مالك... وانتي ياسنيوره تطلعي تترزعي في الاوضه واياك اسمع ليكي نفس ماشي لحد م حسابك يجي
حياه بعياط وخوف... انا عملت اللي انت قولت عليه سيبني بقا
مالك... خدوها علي فوق وبيبص لاقي تلفونها بيرن
مالك... الو يافهد في حاجه حور كويسه
فهد... اه كويسه انت اللي فين عمال ادور عليك
مالك... انا جيت البيت هات حور وتعال
فهد... في حاجه طيب
مالك... لم تيجي نبقا نتكلم سلام
فهد... سلام
فوزيه... حور كويسه
مالك... اه وهتيجي هي وفهد دلوقتي يلا اعملو اكل عشان انا هموت من الجوع اي الناس البخيله دي
هاله... بخيله مين ياض ميغركش اني غني وهبقا هاي هاي لا دانا اهلي صعيدها والصعايده كرمه اووي
مالك... ايو ياجامد انت ياصعايده ورني بقا هتاكلوني اي وبصوت واطي لمحمد ياخوفي لا مراتك ياعمي توكلنا بيض مسلوق
محمد بصوت واطي.... ياعم ياريت اتنيل
هاله... بتقولو اي لبعض
محمد... لا ابدا ياروحي روحي اعملي الاكل
هاله... ماشي
فوزيه... استني خديني معاكي ياهاله
فهد وحور وصلو البيت
حور وهي نازله من العربيه... هم فين يعني البيت هس هس
فهد... ممكن يكونو قاعدين جوه يلا بس واول ما دخلو البيت نور
والكل.... هااااااا حمدالله علي السلامه ياحور وبداو يسلمو علي حور ويحضنوها
حور... امال فين ريتاج وجاسر
محمد... كان في شكل جامد بر مصر وهم سافرو يخلو وهييجو بكرا عشان كان ضروري يتعمل
حور... تمام يجو بالسلامه
هاله... يلا ياروحي اطلعي ارتاحي عقبال ما نطلع الاكل ليكي فوق
فهد بصوت واطي لمالك... اي حصل
مالك... تعال بر نتكلم
فهد ... ماشي يلا
حور... فهد انت رايح فين وسايبني
فهد... خمسه وجيلك متخافيش خليكي معاها ياماما فوزيه
فوزيه... حاضر ياحبيبي
حور... متتاخرش
مالك... متخافيش ياختي مش هخطفوه ياخساره الاول كان كل حاجه مالك دلوقتي اتبدل وبقا فهد
فهد... احسدنا بقا احنا لسه بنخلص في مشاكل ومش مرتاحين
الكل... هههههههه
حور... مش القصد والله
مالك.. مش عايز شرح دلوقتي يلا اطلعي ارتاحي وانا وفهد هنطلع بر شوي وجين
حور... ماشي فوزيه خدت حور وطلعت وفهد خد مالك وطلعو بر
فهد... ها اي حصل
مالك... بص وانا طالع من عندك لقيت الشرطه وانها بتقول انك متهم بقضيه قت*ل حياه ومراد كان اللي جايبهم
فهد.... مين مراد ده
مالك... ده قصه كبيره المهم هو اخوهم فانا معرفتش اعمل اي رحت استاذنت ودخلت الحمام ورنيت علي رجالتي انها يجيبه حياه ويوده البيت هنا وتغير لبسها ويهددوها انها لو اتكلمت هتموت ومالك ممكن يموت اي حد عادي الشرطه مش بتتكلم وهي عارفه مالك المهم جينا وشافه حياه وخلصنا الموضوع ومراد شافها ومشي بس مش مرتاح ليه هيعمل حاجه
فهد... ابعت حد يحط عينه عليه لام انا ممكن ابعت حد
مالك... متشغلش انت بالك وسيب كل حاجه عليا المهم اطلع شوف حور عشان اكيد خايفه من اللي بيحصل معاها الفتره دي
فهد... تمام وشكرا علي وقفتك معانا اليومين دول ياصحبي
مالك... انا مش واقف معاك انت انا واقف مع حوريتي
فهد بص لمالك بنص عينه بصه
مالك... بهزر ياعم اهد كدا المهم فهد اسالك سوال
فهد... اسال بس تتلم وتخلص
مالك... انت بتحب حور
فهد سكت شوي وتنهد وتكلم.. بص والله معرفش بس اللي اعرفه انه بخاف جدا عليها ومش عايزها تبعد عن عيني ثانيه
مالك... مهو ده الحب ياخوي
فهد... بس انا كنت بحب حياه ومكنتش بحس بكدا عادي
مالك... عشان حبك لحياه مكنش حب حقيقي المهم روح ونتكلم بكرا في كل حاجه
فهد... ماشي سلام وراح طلع لحور
فهد طلع فوق عند حور
حور... كان في اي بينك انت ومالك
فهد... مافيش حاجه يلا بس قوليلي اكلتي
فوزيه... مش راضي تاكل من غيرك يلا تعالو كلو سوء
فهد... حاضر سيبيها وانا هوكلها فوزيه سابتهم وسابت السينيه ونزلت
فهد... يلا عشان تاكلي.
حور... مش جعانه
فهد .. يلا تاكلي افتحي بوقك يلا وبدا يوكلها بايدو
حور... بس كفايه وتعال اوكلك انا
فهد... ماليش نفس
حور.. يلا
فهد... حاضر يلا وبدات توكله لحد مخلصو
فهد... يلا بقا ننام
حور... يلا
فهد... يلا انتي نامي علي السرير وانا هنام علي الصوفايه
حور... لا انا خايفه
فهد... متخافيش انا جمبك
حور... طيب بص هنام علي السرير سوء فهد فرح
حور... بس نحط مخدات بينا ونام
فهد بحزن... ماشي يلا وراح فهد قايم وحط المخدات ورقده ونامه
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت تؤام محبوبتي ) اضغط على أسم الرواية