رواية عشقت تؤام محبوبتي كاملة بقلم جاسمين محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل السادس عشر 16
فهد... يلا عشان تاكلي.
حور... مش جعانه
فهد .. يلا تاكلي افتحي بوقك يلا وبدا يوكلها بايدو
حور... بس كفايه وتعال اوكلك انا
فهد... ماليش نفس
حور.. يلا
فهد... حاضر يلا وبدات توكله لحد مخلصو
فهد... يلا بقا ننام
حور... يلا
فهد... يلا انتي نامي علي السرير وانا هنام علي الصوفايه
حور... لا انا خايفه
فهد... متخافيش انا جمبك
حور... طيب بص هنام علي السرير سوء فهد فرح
حور... بس نحط مخدات بينا ونام
فهد بحزن... ماشي يلا وراح فهد قايم وحط المخدات ونامه
الصبح فهد صحي لاقي حور نايمه وماسكه ايدو وشعرها جي علي وشها راح شاله بايدو علي جمب
فهد بيكلم نفسه... صباح الخير ياحوريتي انا عارف ان انا اللي بعدتك عني بس هرجعك تاني ليا وراح مسك ايدها وباسها وباسها علي راسه وراح قايم من جمبها دخل الحمام
حور صحيت بتبص ملقتش فهد جمبها
حور.... فهد فهد
فهد طلع علي صوت حور من الحمام وهو لابس البنطلون بس وراح جري جمبها علي السرير
فهد... مالك فيكي اي
حور بصاله ومتنحه في عضلاته ومش بترد عليه
فهد... مالك في اي
حور... يخربيتك دي كلها عضلات انت بتعملها اي دي
فهد هههههههههه وهيموت علي نفسه من الضحك
حور... بتضحك علي اي يارخم انت
فهد... عشان انا ازغفت واحسب فيكي حاجه وانتي مركزه فيا وعماله تعاكسيني اكماني شاب قمر وغلبان وكل المززز بتجري عليا
حور... بتجري عليك بلا نيله دول بيجرو عليك عشان فلوسك مش عشان انك قمر ومززز وحليوه وبعضلان ودقن
فهد.... ههههههه وده كله ميخليش البنات تحبني غير الفلوس
حور راحت قايمه من علي السرير.... لا ميحبكش يحبوك ليه هم ملهمش الحق انهم يحبوك
فهد راح قايم ومسكها ووقف قدامها وبص فين عينها... طيب مين ليه الحق انه يحبني
حور بتوتر... ها
فهد... بقول مين ليه الحق انه يحبني
حور بكسوف.... معرفش وانت اصلا اي قله الادب دي ياستاذ متلبس حاجه في حد يقف كدا من غير لبس
فهد.... هههههه اول حاجه انا لابس بنطلون ونصي اللي فوق عادي عشان انا علطول ببقا قاعد كدا في اوضتي
حور بصوت واطي.... يالهوووي عني انا هشوف العضلات دي دايما كل يوم وهو مزز اصلا وهو مخبيهم ياختييي
فهد... اه هتشفيهم كل يوم حتي وانتي نايمه اول متصحي
حور... انت سمعت
فهد... اه عشان بسمع كل كلمه من غير متقوليها بشفايفك اصلا
حور بستغراب... كيف ده ساحر ولا اي
فهد... ههههه لا بس بعدين اقولك وراح ما سكها من خدودها يام خدود انتي وراح سايبها وراح عند الدولاب يطلع لبس وبيلبس
حور بنرفزه... متمسكنيش تاني من خدودي انت سامع
فهد خلص لبس وراح مميل عليها جمب ودنها... مهو انتي لا توافقي اني امسكهم لام
حور وهي واقفه فاتحه بوقها من الدهشه... لام اي
فهد راح بايسها من خدها... لام ابوسهم كدا وراح سابها وطلع وحور فضلت واقفه مكانها مش بتتحرك وحاطه ايدها علي خدها
ريتاج جت وسلمت علي الكل هي وجاسر
ريتاج.. فين حور وفهد
هاله.... فوق نايمين
ريتاج.... طيب انا هطلع اصحيهم
جاسر... اتلمي اتنين متحوزين ونايمين انت مالك بيهم
ريتاج... اصحيهم فيها اي
جاسر... اتلمي يابابا عيب
ريتاج.... ليه بس اروح اطلع اصحيهم
جاسر مسك ايدها... شوي وهينزلو اتلمي بقا
فهد وهو نازل من علي السلم... سيبها ياجاسر تطلع
ريتاج اول ما شافت فهد جرت عليه حضنته
فهد... حمدالله على السلامه ياروحي
ريتاج... الله يسلمك ياحبيبي انت وحور عاملين اي
فهد.. الحمدلله بخير
ريتاج... دايما يارب امال هي فين
فهد.... فوق اطلعي ليها
ريتاج... اشطااا وراحت سابته وطلعت جري علي فوق
فهد نزل .. وراح مسلم علي جاسر
وصبح عليه الكل
فهد... فين الفطار
مالك... ازيك ياعريس
فهد... بلا عريس بلا نيله اتلم
جاسر.... ليه كدا بس ياعريس مالك 😉😉😉
فهد... نمنا جمب بعض زي الاخوات ويمكن اقل كمان
مالك.... يالهوووي كيف ده ياض يخربيتك
جاسر... ياحزني ياعم محمد ابنك طلع اخوها
فهد بنرفزه... متتلمو ياعيال
مالك... حاضر بس احكي اي حصل
فهد... جينا ننام حطت مخدات بينا انا وهي علي السرير وكل واحد نام في جمب
فوزيه من ورهم... حور مش بساهل تتقبل انها مراتك وتعاملك علي انك جوزها
فهد... ليه
فوزيه... حور بتحبك من سنتين بس دايما في حبها شيفاك جوز اختها مش جوزها هي وكمان لم اتجوزته اه اتجوزتها هي بس الصورها اللي كانت قدامك حياه مش هي فعشان تتقبلك لازم ترجعو تحبه بعض من جديد وتتجوزها علي انها هي حور مش حياه
فهد.... طيب
ريتاج طلعت عند حور فوق لاقتها واقفه قدام المرايه ومبحلقه وحاطه ايدها علي خدها راحت دخلت وهزت كتفها
ريتاج... حور حور في اي مالك
حور... ها
ريتاج... ها اي في اي
حور.. مافيش وراحت حضنها حمدالله على السلامة ياحبيبتي
ريتاج... الله يسلمك ياروحي مالك
حور... مافيش
ريتاج... عيني في عينك كدا 😉
حور.. بس بقا مافيش حاجه هدخل اخد دش واجيلك
ريتاج... ماشي روحي
بليل
الكل متجمع وعمال يضحك ويهزر في الجنينه
ريتاج... اي رايكم نلعب استغمايه
حور... الله يلا
فهد... انتو صغيرين ولا اي
ريتاج... دي لعبه حلو العب معانا
فهد... لا مش هلعب انا هروح اخلص الشغل اللي عندي والعبه انتو
ريتاج... حور اتكلمي معا خلي يلعب معانا
حور.... ماليش فيه عايز يلعب يلعب براحته
ريتاج... كيف مهو احنا هنلعبها اتنين اتنين فانتي هتكوني مع مين
حور... عادي مالك موجود يلعب معايا
ريتاج... فكر برضو وبصت لفهد
فهد... هوف يلا نلعب
ريتاج.... ههههههه ايو كدا
مالك.... مهو ده منظر الاهبل لم بيقع
فهد... بتقول اي
مالك... ها ولا حاجه يلا بس
بداو يلعبه
في مكان اخر مراد قاعد في شقه وتلفونه بيرن
مراد... الو
_مش انت مش بتحب حور وعايز تنتقم منها
مراد... اه
_اشطااا هننتقم انا وانت موافق
مراد... اه موافق
_اشطااا بص هنعمل اي........
مراد... اشطااا بس خلي بالك من نفسك
_متخافش يلا سلام
مراد... سلام
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت تؤام محبوبتي ) اضغط على أسم الرواية