رواية ليلة سوداء كاملة بقلم وردة الخيال عبر مدونة دليل الروايات
رواية ليلة سوداء الفصل السادس 6
احمد عارف اقصد ماله النهارده مش طلع من الغرفه
دنيا والله معرفش
احمد طيب انا هطلعله
احمد ي سليم مالك مش عاوز تقعد معانا النهارده
سليم بعياط ضحى انا قولتلها تنام معايا جدي قالي لا مش هينفع كدا انا بحبها مش عاوزها تسبني
احمد طب اهدى ي سليم جدي معه حق مش ينفع كدا وانت عارف
سليم لا انا عاوز ضحى انا بحبها انت مش بتفهم
احمد انا فاهمك بس مش انت تصل لمرحله انك تخليها تنام عندك مش صح كدا ي سليم
دنيا كانت تعمل الاكل فونها رن
دنيا الو ي ماما
ام دنيا ي بنتي تعالي احنا في الشارع
دنيا ليه اصل الراجل بتاع الشقه طردنا علشان مش دفعنا الفلوس
دنيا انا جايه دنيا خرجت من دون ما تقولهم
دنيا وصلت
ماما هو فين الراجل
ام دنيا اهو ي بنتي
دنيا انا مش قلتلك الشهر الجاي هدفعوهلك
الراجل لا انا عاوز الفلوس دلوقتي
دنيا خد ي عم
دنيا ادخلوا ي بنات
ام دنيا عامل اي
دنيا بخير
عاوزه حاجه ي ماما
ام دنيا سلامتك
دنيا راحت البيت شافت سليم في المطبخ
بعمل اكل قعدت تبص عليه
سليم من شافها جراه عليها وخده في حضنه رحتي فين انا كنت بعملك اكلتك اللى بتحبيها
ومسك ايدها ودخل بيها المطبخ دوقها حلوه ولا لا
دنيا الله حلوه انت تعرف تطبخ
سليم اكيد طبعا دنيا
وطلع خاتم من جيبه وقال ضحى تقبلي تزوجني
دنيا بصدمه نعم
وراحت سابته سليم ؤاح وراها
مالك ي ضحى مش انتي بتحبيني
دنيا دخلت الغرفه وقفلتها هو بقول اي انا لازم اقول انا مش ضحى لازم يعرف لكن حالته هتسوء وانا عاوز حالته تتحسن اعمل اي
سليم خبط ع الباب
دنيا نعم ي سليم
سليم مش عاوزه تنيميني
دنيا مش قلت مش ينفع
سليم لا مش هتنامي معايا بس تنيميني وترجعي
دنيا طيب يلا
سليم انا عارفك انك لم قلتلك تتزوجني ماجوبتنيش ورحتي انت في حد في حياتك ي صحى
دنيا مش عارفه ترد علي ب اي
دنيا اه
سليم قام ورمى الازازه ع الارض مين ده اللى بتخونيني معه
دنيا اهدا ي سليم
سليم بقى بضرب نفسه وبعيط
سليم انتي لي انا مش هتكوني لغيري
دنيا مش عارفه هى قالت كدا ليه
سليم انا هزوجك يعني هزوجك
دنيا لا ي سليم انا مش موافقه وطلعت من الغرفه
احمد رجع من البيت سكران
ومسك دنيا من ايده انت تعالي معايا ي حلوه وكان عاوز يخدها ع الغرفه
سليم طلع شاف احمد باخد دنيا وهي بتعيط بعيد ي احمد فوق دي انا دنيا
سليم ضرب احمد جامده
انت ي مجنون بتعمل اي خد دنيا سليم ع غرفته عملك حاجهانت ي مجنون بتعمل اي خد دنيا وطلع بيها الغرفه عملك حاجه
دنيا لا تصبح ع هير وكانت طالعه
سليم مسكه طالع فين بعد اللى حصل هتنامي معايا
دنيا لا
سليم حضنها ونام بلعب بشعرها ضحى
انا لازم اروح الشغل
سليم ضحى بص عليها لقها نائمه با* سها ونام
في الصباح
سليم ودنيا طلعوا واحمد
الجد تعالو اكلو انت ي سليم مش قلتلك مينفعش تنام معاك ضحى
سليم ي جدو ضحى امبارح كان احمد هعتدي عليها كان سكران
احمد انا
سليم ايوه امال مين
الجد احمد انت رجعت تشرب تاني ي احمد
احمد معلش ي جدي مش هعمل كدا تاني
الجد وعد
احمد وعد
سليم انا رايح الشغل
الكل بفرح بجد
سليم هو انا بهزر ايوه
احمد انا خلاص تعبت من الشركه اخيرا هرتاح خد زي اوراق الشركه
سليم انت اطلعي البسي ي ضحى
الجد هتروح بيها فين
سليم الشغل
الجد لا ي سليم هي شغاله في البيت
سليم شغاله اي
الجد بتعمل اكل مش ينفع تخدها
سليم انت بتشغلوها خدامه عندكم
دنيا لبست فستان ازرق وحجاب
سليم يلا
في الشركه الكل كان مصدوم
سليم اللى حالته لها سنتين دلوقتي رجع اشتغل ماسك ايد دنيا
انت اقعدي هنا هجيب حاجه وارجع
سليم كان شغال
ودنيا كانت ماسكه الفون
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ليلة سوداء) اسم الرواية