رواية عشقت تؤام محبوبتي كاملة بقلم جاسمين محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الثامن 8
بعد اسبوع يوم الفرح
حياه: النهارده الفرح هتسيبنا نتجوز
_اهدي بس لو تعرفي تجيلي وتسيبه الفرح تعالي
حياه: ماشي هعرف بس انت فينك دلوقتي
_تعاليلي في المكان اللي بنتقابل فيه
حياه: ماشي مسافه السكه واكون عندك ونسافر
_تمام بس لم تيجي نشوف الموضوع ده سلام ياروحي
حياه: سلام ياقلبي
حياه قفلت معا ومسكت الشنطه وقعدت تحت البس فين الشنطه حور دخلت عليها
حور: لمين الشنطه دي
حياه بتوتر: ها دي بتاعتي
حور: بتاعتك كيف رايحه فين
حياه: انتي ناسيه ان فرحي النهارده وهاخد البس ده
حور: اممم طيب سيبيها ويلا عشان تجهزري نفسك
حياه: شوي كدا طيب
حور: يلا دلوقتي ياماما ياماما
فوزيه: اي ياروحي
حور: كملي لبس حياه في الشنطه عشان هنروح انا وهي عند الكوافير
فوزيه: ماشي ياحبيبتي روحو
حياه: هوووف يلا
جاسر كان بيتكلم في الفون ومعدي من قدام اوضه ريتاج وهي كانت واقفه قدام المرايه بتربط الحزام بتاع الفستان وكان باب الاوضه مفتوح حته صغيره وهو وقف وسرح فيها ومحسش بنفسه غير واللي معا علي الفون زعقلو
جاسر: بقولك اقفل دلوقتي سلام وراح قفل في وشه
وراح فتح الاوضه ودخل ومسك الحزام وبدا يربطه وهو باصص في عيونها من المرايه
جاسر بصوت واطي لريتاج: يخربيت جمال امك
ريتاج بصتلو وخدودها احمرت وبصت فين الارض
جاسر: لا كدا انا هموت يام خدود طماطم انتي 😂😂
ريتاج بصتلو وسابته ومشت راح هو ماسك ايدها
جاسر: رايحه فين
ريتاج: نازله تحت
جاسر: امسحي اللي في وشك ده الاول
ريتاج: مش حاطه حاجه غير كحله وروج بس
جاسر: يتمسح برضو يلا
ريتاج: ده فرح اخوي ومش حاطه غير دول بس سيبني والنبي
جاسر: انا قولت اي يتمسح يلا
ريتاج: هووووف حاضر
جاسر: شطورها وحاجه كمان
ريتاج: اي تاني
جاسر: مافيش رقص وتفضلي جمبي مكان ما اروح تروحي معايا
ريتاج: لا كدا حرام اي الظلم ده
جاسر: عاجبك كدا ولا متنزليش خالص
ريتاج: خلاص ماشي وراحت تمسح اللي في وشها
جاسر: ايو كدا كفايه جمالك علي الطبيعه بقولك اي
ريتاج: نعم
جاسر: متيجي نخليها فرحين
ريتاج: ليه فرح مين التاني
جاسر: فرحي انا وام خدود طماطم
ريتاج: اتلم ويلا ننزل
جاسر: عيله بارده يلا
ريتاج: اشطااا يلا
فهد واقف قلقان حياه اتاخرت راح مسك الفون وراح رانن علي فوزيه
فوزيه بتوتر: فهد بيرن
_ردي عليه
فوزيه: اي ياحبيبي
فهد: فينكم كدا اخرتو ليه
فوزيه: خمس دقايق وهنكون عندك
فهد: تمام ياماما فوزيه خلي بالكم من نفسكم
فوزيه: حاضر ياحبيبي وقفلت معا
_ها
فوزيه: يلا نروح وربنا يسترها
ريتاج هي وجاسر نزلو لاقي فهد واقف قلقان
جاسر: مالك فيك اي
فهد: ها مافيش حاجه حياه اتاخرت ورنيت عليها وجين
جاسر: تمام اهد بقا
ريتاج: اهد ياعريس خلاص حبه وهتيجي وهتكون معاك علطول
فهد: اتلمي يابت وهم واقفين يتكلمه ويهزرو فوزيه جت هي والعروسه واهلهم فهد راح اول ماشافهم راح نحيتهم
وجه يمسك ايد حياه
فوزيه: فهد خلي بالك منها واوع تزعلها دي قلبي
فهد: متخافيش دي حياتي وراح مسك ايدها وراحو عند الماذون وكتبه الكتاب وحضنها ولف بيها وبداو يرقصه ويهيصو لحد ما الفرح خلص والناس مشت راح فهد اخد حياه وطلعين فوزيه راحت مسكت ايدو
فهد: اي
فوزيه: اوعدني تخلي بالك منها ومتزعلهاش
فهد: دي مراتي متوصنيش عليها
فوزيه: زي بعضو اوعدني
فهد: بوعدك
ريتاج: آه صح فين حور ياطنط فوزيه
فوزيه بتوتر: ها حور تلاقيها طلعت تعمل تلفون عشان تلفونها رن
ريتاج: اممم طيب اطلع اشوفها
فهد: طيب روحي وانا طالع انا وعروستي
جاسر: مستعجل ليه ياعريس متهدا شوي نشوف البت
فهد: اتلم وابقا شوفوها وطمنوني سلام وراح شايل العروسه وطلع بيها علي الاوضه واول مدخل نزلها
فهد: الف الف مبروك ياقلبي خلاص بقيتي معايا
حياه.....
فهد: مش بتردي ليه مالك
_ها لا مافيش حاجه
فهد: اممم طيب ادخلي الحمام غيري وتعالي
_حاضر
دخلت خلعت الفستان ولبست بجامه وغسلت وشها من الميكب وطلعت بر لقت فهد واقف مغير البدله وواقف باصص نحيت الشباك
_فهد
فهد: بص 😮😮😮😮
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت تؤام محبوبتي ) اضغط على أسم الرواية