رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة محرم
رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11
part 11
صداقه ام حب ♡
•••••••••••••••••••
سليم: الو يا مازن انا عرفت مكان هنا وعلي
مازن: طيب انا جاي
سليم: ماشي
عند هنا
علي: خش يا شيخنا
هنا: لا لا انا مش عايزه اتجوزه لا
الماذون: عن اذنك هي مش موافقه وانا مش بجوز جواز غصب
علي وحط علي دماغه المسدس: هتكتب علينا ولااا
الماذون بخوف: ححاضر حاضر هكتب
هنا بدموع: لا يا علي علشان خاطري لا
علي: اكتب يا شيخنا
هنا وغمضت عنيها جامد: سليم علشان خاطري تعال انا خايفه انا متاكده انك هتيجي
عند سليم
سليم: سرع شويهه
-حاضر يا باشا
بعد شويه
الماذون: موافقه يا بنتي علي علي السيد
هنا: لا رد
علي: اكيد موافقه يا شي ومكملش كلامه كان البوليس في كل مكان
سليم: لا مش موافقه يا شيخنا اقبضو عليهه
هنا بدموع وجريت علي سليم: سليمم كنت كنت عارفه انك هتيجي وهتحميني منو يا سليم كنت متاكده وواثقه فيك
سليم مسك اديها: يلا علشان اروحك
هنا وقفت فجاه: سليم انا بحبك
سليم: وقفتي ليه يلا
هنا: يا سليم
سليم بصدمه: انتي قولتي ايه
هنا: يا سليم
سليم: لا الي قبلها
هنا: حرف ال ك
سليم: الصبرر يابنتي الي قبل ال ك
هنا: ب
سليم: يلا ياهنا يلا
هنا: بحبك
سليم: ايه
هنا: مش هقولها تاني
سليم: تتجوزيني
هنا بكسوف وهزت راسها ب نعمm
سليم: تتجوزيني بجد
بقلمي/menna moharam
هنا بدموع: ايوه يا سليم
سليم حضنها جامد
مازن: يلا يا جماعه بلاش محن بالله عليكو خلينا نمشي من المكان الي يرعب ده
هنا وسليم ضحكو
في العربيه
هنا وهي ماسكه ايد سليم: هو انت عرفت مكاني ازاي يا سليم
سليم شاور علي السلسله: مممم من هنا
هنا: اده انت موصل جهاز في قلبي يعرفك طريقي
سليم: انتي هبله ههههه
هنا: اومال
سليم: يابنتي السلسله مركب فيها جهاز تتبع
فلاش بااااااك
سليم: مازن مش عايز هنا تعرف ان الكل*ب ده هرب انا مش عايزها تضايق احنا هنلاقيه ان شاء الله
مازن: ان شاء الله بس خلي بالك كده فيه خطر علي حياتك انت وهنا
سليم: متقلقش
مازن: سليم
سليم: ايوه
مازن: خد الجهاز ده
سليم: ايه ده
مازن: جهاز تتبع حطه في اي حاجه هنا بتلبسها خاتم سلسله انسيال اي حاجه علشان لو حصل حاجه نقدر نوصلها
سليم: حلو اوي ده تمام
بعد شويه
سليم: لو سمحت ممكن السلسه دي
-اتفضل
سليم: ممكن تلفهالي لفه هدايا
-تمام
سليم في باله: حلو اوي كده لازم اعمل حساب لكل حاجه بس صدقيني يا هنا محدش يقدر يقربلك وانا موجود
بااااك
هنا بصوت طفولي : منقذيي
سليم خدها في حضنه: بحبك اوي
هنا: وانا كمان
بعد مرور الايام والشهور وجه محاكمه علي
في المحكمه
-حكمه المحكمه حضوريا علي المتهم علي السيد بتحويل اوراقه بفضيله المفتي
هاجر بزعيق: لااااااااا لااااا
هنا لسليم: هي مين دي ومالها ب علي
سليم: دي ياستي الي الاستاذ كان متجوزها
هنا: مممم
سليم: كده تقدري تنامي مرتاحه خلاص علي هيتعدم
هنا: انا بجد مبسوطه اوي
عند علي بدموع
علي: هما السبب يا هاجر هما السبب انتقميلي منهم هما السبب حرمونا من بعض يا حبيبتي m
هاجر بدموع: لا ياعلي متسبنيش علشان خاطري هعيش ازاي من غيرك انت عارف اني من غيرك ولا حاجه
علي بدموع: خلي بالك من نفسك
برا المحكمه
مازن: كده نقدر نقول مبروك
هنا: مبروك جدا كمان
هاجر واتهجمت علي هنا: صدقيني مش هسيبك
سليم: اوعي كده انتي اتجننتي
هاجر بدموع: حرمتوني من جوزي مش هسيبكو... ومشيت
هنا بخوف: سليم انا انا خايفه
سليم خدها لي حضنه: ششش اهدي متخافيش
بعد مرور سبع سنين
هنا: مالك حبيبي اصحا يلا
مالك: سبيني دقيقه واحده بس يا مامي
هنا: لا يا مامي لازم تصحا بقه علشان المدرسه
سليم وهو خارج من الحمام : ايه مش عايز يصحا
هنا: لا ياسليم صحيه علشان خاطري عقبال ما اعمله البن
سليم: عيني
بعد شويه كان سليم خد مالك في حضنه ونامو
هنا: يالهووووووي هتشلونيييي
سليم: مامي تعالي نامي في حضننا
مالك: بابي بيقول كلام مظبوط
هنا: والله
في مكان تاني
-الو
=في ايه
-اول يوم مدرسه ليه انهارده وهنفز
=حلو اوي انا كنت مستنيه اليوم ده من زماااان اووي علشان انتقم واحرق قلبهم علي ابنهم زي ما حرقو قلبي علي جوزي
•يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية