رواية تفاجات بزواجي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شهد احمد
رواية تفاجات بزواجي الفصل الثاني عشر 12
تفاجات بزواجي 😳
البارت 12
ريان. ما ده بيتك كمان ي امي ولا اي ي نور
نور. اتركها ي ريان تعمل اللي هيا عايزاه بس اخويا هيقعد معي ومش هيمشي وهيا لو عايزه تمشي تمشي براحتها
ريان. بصوت عالي نورررر انت بتقولي اي
ام نور. بدموع سبها ي ابني وانا همشي وهاخد ابني معايا وعايزاكي تسامحيني ي بنتي
نور. بصوت عالي وانا قولت احمد مش هيمشي وبعدين اسامحك طيب ازاي انت جوزتيني ل شخص معرفهوش ومن غير ما اعرف وخبيتي عني حادث بابا وأنه في حد قتله رمتيني ومش سالتي عني خليه كان شخص سيء كنتي هتجوزيني علشان مثلا هددك طيب لي مش قولتي لي ليييي اهي اهي
ريان. يعني ي نور انتي لسه ندمانه علي جوازك مني ي نور
نور. بصدمه انت بتقول اي ي ريان انا في الاول مكنتش متقبله جوازنا وكنت مصدومه بس بعد ما عشت معك وشوفت حبك ليا وبتعمل اي شيء علشان ترضيني حبيتك ي ريان ايوا انا بحبك وتقولي ندمانه مكنتش متوقعه انك تقول كده
ريان. طيب علشان خاطري ي نور سامحيها وبعدين أنا اللي ضغطت عليها علشان توافق سامحيني وسمحيها لو سمحتي انسي اللي حصل ي نور
ام نور. من كتر ضغط الاعصاب أغمي عليها
نور. جريت عليها وقالت ماما ماما فوقي مالك حصل معك أي طيب قومي وانا مسمحاكي قومي بقا ريان تعال خليها تقوم وانا خلاص مش زعلانها منها اطلب الدكتور اعمل اي شيء
ريان. شلها وحطها علي الكنبه وطلب الدكتور وفضل يكب علي وشها مايه علشان تفوق بس لا مش فاقت
وشويه والدكتور جاه وكشف عليها وقال إنه عندها ضغط عصبي وهبوط في الدوره الدمويه والدكتور عطاها حقنه وقال إنه بعد شويه هتفوق
ريان. تمام شكرا ي دكتور والدكتور مشي
نور. كانت قاعده جانب امها وكانت بتعيط وقالت قومي انا خلاص مش زعلانه منك
ريان. اهدي ي نور ماما هتكون كويسه وهتفوق
نور. حضنت ريان وكانت بتعيط في حضنه وهو كان بيطبطب عليها
نور. ريان خليها تقوم انا مش زعلانه منها وبعدين أنا اه اتصدمت بس بقيت مبسوطه بوجودك معي واني بحبك وانت بتحبني ولو مش كان حصل معي الصدمه دي مكنتش اتعرفت عليك ولا حبيتك قولها اني بقيت مبسوطه بسببها وبسبب قرارها بأني اتجوزك ي ريان
ريان. حاضر ي قلبي ممكن تهدي وهيا مش زعلانه منك وهتقوم وكل شيء هيكون تمام متقلقيش
ام نور. فاقت وبصت حواليها لقت نور في حضن ريان وبتعيط قالت نور
نور. ماما انتي كويسه فيكي شيء نطلب الدكتور
ام نور. متخفيش عليا انا عايزاكي تسمحيني وانا مش هخليكي تشوفيني تاني
نور. اي الكلام الكبير ده انا سامحتك ومش زعلانه
ام نور. بجد ي نور
نور. طبعا وبعدين عايزه تسبيني أخص عليكي ي ام نور ما تقول حاجه ي حبيبي
ريان. اه صح أخص عليكي ي ماما عايزه تمشي وتسبيني مع بنتك المجنونه
نور. بصوت عالي ريان بقا انا مجنونه ي رينو انا زعلت منك
ريان. وانا مقدرش علي زعلك ي قلب رينو وبعدين انتي زعلك وحش وانا مقدرش عليه هههه صح ي امي
ام نور. هههه صح ي ابني
نور. خلاص اتفقتوا عليا انتوا الاثنين ماشي
وقامت عند ريان وقالت حبيبي
ريان. قلبه لحبيبك
نور. خود دي وعطته بوكس في بطنه
ريان. ااه
ام نور. بس ي ولاد وبعدين انتوا بجد بقيتوا بتحبوا بعض
ريان . اه ي امي بموت فيها
نور. بكسوف امم بحبه وخبت وشها في حضن ريان
ام نور. هههه عشت وشوفتك بتحبي ي نور بس خلاص مش تكسفي هو زي جوزك برضوا 😉
نور. بتسرع زي جوزي اي هو جوزي
إم نور. اوعا
ريان. قلبي ي ناس
ونور. اتصالحت مع امها وعاشت هيا وامها وأخوها في سعاده وكانوا قعدين في القصر مع نور وريان
ونور وريان اللي بيحبوا بعض و كانوا عاملين زي القط والفار وكانوا عايشين بسعاده وفي يوم
ام نور. نور
نور. نعم ي امي
ام نور. احمد عايز شويه حاجات وهطلع اجبله
نور. طيب اجي معاكي
ام نور. لا وبعدين ريان عايزك وانا هروح مع الحراس
نور. اوكي خلي بالك من نفسك ومن احمد
ام نور. حاضر ومشيت واخدت احمد
ريان. اتصل علي ام نور وقالها طلعتي من القصر انتي وأحمد
ام نور. اه هروح بيتي اجهز انا وأحمد وهسبقك علي القاعه
ريان. تمام اوي
ريان. روح لقي نور بتتفرج علي التلفزيون
ريان. نوري
نور. نعم ي ريان
ريان. في حفله لواحد صحبي وعايزك تاجي معايا
نور. طيب بس هلبس اي
ريان. تعالي معايا واخدها وطلع علي الاوضه وكان فيه فستان زفاف ريان هتلبسي ده
نور. بس ده فستان زواج انا هلبسه لي دي حفله صحبك
ريان. اصل كل الموجودين هيكونوا لبسين فساتين وبدل
نور. متاكد ي ريان
ريان. اه طبعا يلا اجهزي
نور. حاضر وراحت تجهز نفسها وتلبس الفستان
وريان. راح يجهز نفسه ولبس بدله وكان شكله حلو وراح لنور اول ما شافها بالفستان انبهر بيها وقالها أنها طالعه حلوه اوي وبطير العقل وجهزها وخالصوا وطلعوا من القصر
وشويه و وصلوا الي القاعه
نور. ريان دي قاعه افراح
ريان. تعالي بس معايا
نور. كانت ماشيه ومش فاهمه حاجه واول ما دخلت هيا وريان لقت كل الناس سقفت ليهم وكانوا بيباركوا ليهم
نور. ريان هو في اي
ريان. اخدها في نص القاعه ونزل علي رقبته وام نور وقفت جانبه وعاطيته الشبكه
نور. بصدمه ماما وكمان احمد وشبكه هو في اي
ريان. اخد الخاتم من ام نور وقال ل نور تقبلي تكوني مراتي وشريكه حياتي وحببتي
نور. ما انا مراتك ي ريان
ريان. اه صح بس انهارده فرحنا ي نور هاا تقبلي تكوني مراتي والمره دي بموافقتك ومحدش هيضغط عليكي
نور. بجد ي ريان كل ده علشاني انا
ريان. طبعا ي قلبي هاا تقبلي ولا اشوف حد غيرك
نور. لا لا انا موافقه
كل الموجودين. ضحكوا علي تسرعها ههههه
ريان. ببتسامه لبسها الخاتم وقالها عجبتك المفاجاه
نور. احلا مفاجاه ي ريان بحبك
ريان. وانا بحبك وشالها ولف بيها واشتغلت اغنيه رومانسيه ورقصوا عليها
نور. تعرف أنه انا مش بس بحبك
ريان. اومال اي
نور. بعشقك ي ريان واحلا مفاجاه حصلت معي أنه اتجوزتك
ريان. وانا بعشقك ي قلب ريان.
وتمت الروايه بحمد الله تفاجات بزواجي 😳
.
يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية تفاجات بزواجي دليل الروايات "لكي تظهر لك كاملة
•تابع الفصل التالي "رواية تفاجات بزواجي" اضغط على اسم الرواية